Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ja to wezmę - dla doktrynierów
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 8:18 am    Temat postu: Ja to wezmę - dla doktrynierów Odpowiedz z cytatem

Play when a card is about to be discarded. It returns to its owner's hand instead. Any attachments on the card are discarded as normal. Annihilated cards are not affected by this card.
Można więc zagrać je na kartę anihilowaną, która właśnie została przemyślana i ma zostać odrzucona?
My gramy, że można.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Pią Gru 09, 2016 2:56 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 8:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My tez gramy ze mozna. Na kazda karte ktora ma zostac odrzucona. A karta anihilowana potraktowana przemyslem jest odrzucana wiec jak najbardziej mozna.
_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Berwig
Szeregowy


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 62

PostWysłany: Wto Lis 07, 2006 10:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i w/g mnie można ją od razu zagrać ponownie.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Sro Lis 08, 2006 12:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To akurat nie ulega wątpliwości. Karta jest na ręku, można ją zagrać w dowolnym momencie, więc jest do zagrania.
Tyle, że niektórzy czytający karty słowo w słowo, mogą mieć wątpliwości, czy można zagrać Ja to wezmę, na kartę anihilowaną, która ma zostać odrzucona.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Berwig
Szeregowy


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 62

PostWysłany: Sro Lis 08, 2006 1:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w/g mnie jedno i drugie nie ulega wątpliwości. W tym przypadku to że karta ma być anihilowana nie ma żadnego znaczenia.
Jeśli czytają słowo w słowo, to przeczytają na przemyślunku odrzucona.
Nic dodać, nic ująć.

Wiem, że o tym się pisało już gdzie indziej, ale w końcu nie zostało wyjaśnione.
Mogę zagrać w jednym najeździe dwa razy tego samego zdrajcę?
Karta odrzucana, zrobiła swoje, mam odrzucać, daje ja to wezmę, rzucam jeszcze raz (np przeciwnik dał potencjał i ma wystarczająco WB żeby najechać - pomimo "mojego" zdrajcy.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Sro Lis 08, 2006 3:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Można albo nie można. Zapoznaj się z wątkiem Oczywista zasada - dalszy los karty.
_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aksal_se
Sierżant


Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 125

PostWysłany: Sro Lis 08, 2006 4:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stawik to według Ciebie jak długo 'działa' karta zdrajcy? Bo my gramy tak, że zaraz po zagraniu zdrajcy kładziemy wojaka(zdrajcę) koło najeżdżanego miejsca a kartę zdrajcy odrzucamy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Czw Lis 09, 2006 10:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdrajca natychmiast przechodzi na stronę wroga. Ale na karcie Zdrajcy jest też napisane, co zrobić z kolesiem na koniec najazdu. Więc trzymamy go do końca najazdu. To tak jak z Pacyfistą. Od razu canceluje krok. My go jednak trzymamy w grze, żeby o swoim działaniu przypominał. Anihilujemy dopiero jak krok Atak/Najazd faktycznie zostanie już pominięty.
Poza tym w Opocznie stwierdziliśmy, że jest to jednak za pakerna karta, żeby dopuścić od razu Ja to wezmę na kolejnego kola.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aksal_se
Sierżant


Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 125

PostWysłany: Czw Lis 09, 2006 1:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stawik napisał:
Poza tym w Opocznie stwierdziliśmy, że jest to jednak za pakerna karta, żeby dopuścić od razu Ja to wezmę na kolejnego kola.

Tu się zgodzę Wink . My gramy tak jak napsałem ponieważ kiedyś nie pozwalaliśmy zagrywać zdrajcy na samotnie najeżdżającego. W dadatku nikt u nas w tali nie trzyma 'Ja to wezmę' ale to się chyba zmieni Smile .
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Berwig
Szeregowy


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 62

PostWysłany: Czw Lis 09, 2006 9:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stawik nie porównuj Zdrajcy z Pacyfistą. Jedną odrzucasz drugą anihilujesz, a przecież chodzi nam o dalszy los karty. Co za różnica kiedy zanihilujesz kartę? Na nią nie zagrasz Ja To Wezmę (a o taki kombos nam chodzi).


nie wiem czy zauważyłeś ale ja też tłumaczę ideę.


Ostatnio zmieniony przez Berwig dnia Pią Lis 10, 2006 10:56 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Czw Lis 09, 2006 11:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czy ja mówię, że zagram? Tłumaczę po prostu ideę. Obie te karty działają niby natychmiastowo, ale jednak nie do końca. Ot, cała ich porównywalność.
Cóż, dzięki takim 'czepialskim' mogę sobie chociaż postów nabić Razz

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aksal_se
Sierżant


Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 125

PostWysłany: Pią Lis 10, 2006 12:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A 'Cięcie' też przez cały najazd trzymacie na stole?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pią Lis 10, 2006 7:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po pierwsze Cięciem nie gramy.
Po drugie jego działanie jest natychmiastowe bez żadnych wątpliwości. Wojownik zostaje z tyłu i kropka. Nie ma żadnych dodatkowych uwag, że na koniec najazdu, to stanie się z nim to czy tamto.
Po trzecie w Opocznie wychodzimy z założenia, że lepiej żeby coś wisiało na planszy za długo niż za krótko, dlatego być może i trzymamy Cięcie do końca starcia. Zwłaszcza, że jest anihilowane i nie budzi żadnych kontrowersji.

A Pacyfista i Zdrajca, to takie karty o działaniu natychmiastowym, których efekt działania jest nieco oddalony w czasie.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Berwig
Szeregowy


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 62

PostWysłany: Pią Lis 10, 2006 10:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ty to nazywasz czepianiem, ja brakiem logiki w Twoich wypowiedziach Wink

Stawik napisał:
...to takie karty o działaniu natychmiastowym, których efekt działania jest nieco oddalony w czasie.


każdy wie o co chodzi ale przyznaj sam, brzmi śmiesznie Smile

Co do tego nieszczęsnego kombosa, ja się zgadzam z przewagą taktyczną (dla mnie to karta działająca natychmiast), ja to wezmę i znowu przewaga.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Sylwia



Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Pią Gru 09, 2016 2:56 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pią Lis 10, 2006 11:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może i śmiesznie, ale ważne, że każdy wie o co chodzi Smile
Berwig napisał:
Co do tego nieszczęsnego kombosa, ja się zgadzam z przewagą taktyczną (dla mnie to karta działająca natychmiast), ja to wezmę i znowu przewaga.

To się trochę zastanów, poczytaj karty. Na przewadze jest: Do końca konfliktu. Konflikt rzadko się kończy po zarzuceniu jednej Przewagi Wink Czy na karcie jest napisane do końca konfliktu, czy do początku twojej tury jest to jednak jakiś okres czasu i dopiero na jego końcu mozna kartę ze stołu sprzątać.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group