Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNOX Sierżant
Dołączył: 27 Wrz 2006 Posty: 149
|
Wysłany: Sob Sty 20, 2007 2:21 pm Temat postu: Ewentualne zmiany na kartach |
|
|
mam taka propozycje zmiany zdolnosci specjalnej przywodcy raspow diukowi erichowi von drier(czy jakos tak) na taka zeby mogl normalnie od poczatku zagrywac karty ekwipunku i fabrykantow (poprostu robilby za fabryke), zamiast tej totalnie bezuzytecznaj zdolnosci ktora ma. to chyba najgorszy przywodca w calym de. mysle ze nie spowodowalo by to niezrownowazenia, bo ekwipunki i fabrykanci za mocni nie sa, ale jakis sprytny gracz moglby cos z tego wycisnac. moze wtedy zobaczylibysmy nowe talie raspow z nieuzywanymi dotad kartami i byloby ciekawiej.
jesli ktos ma jeszcze inne propozycje niech kieruje je tutaj to moze ulepszymy sobie nasza gierke. |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicu Bad Boy
Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 282
|
Wysłany: Sob Sty 20, 2007 6:34 pm Temat postu: |
|
|
W takim przypadku Synowie Rasputina mieli by już 2 przywódców, którzy mogą wykładać wojsko bez kart umożliwiających ich zagrywanie. Żadna frakcja tego nie ma.
Nie ma co zdolność Diuka jest poniżej ... jak już się bawimy w propozycje to może dajmy mu możliwość podobną do Samira. Niech zagrywa wojo, do którego trzeba wyłożenia potrzeba fabryki, ale dajmy mu możliwość zagrywania "takich" wojowników ze wszystkich frakcji. Niestety podobnie jak kart ekwipunku dla innych frakcji, tak wojowników nie jest za dużo, ale całkiem nieźli. Szary altylerzysta broni jak zwiadowca, drapieżniak etc, piechota morska templariuszy jest całkiem sprytna, no i korsarze którzy są dobrzy jedynie w ataku |
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Sob Sty 20, 2007 10:15 pm Temat postu: |
|
|
Tak, cokolwiek, co go zrobi użytecznym!
Zarówno jeden, jak i drugi pomysł mi się podobają. _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
diaphragma Sierżant
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 129
|
Wysłany: Sob Sty 20, 2007 11:35 pm Temat postu: |
|
|
Pomysły arcyciekawe.
Niestety trudno mi sobie wyobrazić grę ze zmienionymi zasadami/zdolnościami.
Kwestia dogadania się przeciwnikiem wystarczyłaby ?? |
|
Powrót do góry |
|
|
Jeremiasz Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 975
|
Wysłany: Nie Sty 21, 2007 9:58 am Temat postu: |
|
|
A moze wogole polaczmy te dwie propozycje w jedna? bo fabrykanci nie sa znow tacy rewelacyjni a ekwipunek tez pozostawia wiele do zyczenia.
Albo zostawmy poprostu mozliwosc wykladania fabrykantow dowolnej przynaleznosci bez koniecznosci posiadania fabryki.
?
wtedy to juz mozna by ewentualnie cos podzialac... ale to wciaz nie wydaje mi sie byc jakas wielka rewelacja _________________ http://wydrukionline.com.pl
http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Nie Sty 21, 2007 10:31 am Temat postu: |
|
|
Oj, nie musi być od razu wielka rewelacja. Nefaryta, Cain, Samir też rewelacją nie są. Grunt żeby Synowie jakąś opcję mieli.
Myślę, że synteza Jeremiasza jest najfajna. Fabrykanci każdej Przynależności bez Fabryk i Ambasad. _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
KNOX Sierżant
Dołączył: 27 Wrz 2006 Posty: 149
|
Wysłany: Nie Sty 21, 2007 11:05 am Temat postu: |
|
|
z ta synteza to nie chcialem sie wypuszczac, bo myslalem ze mnie ktos tu opierniczy ze rewolucje chce wprowadzac, ale jak koledzy maja podobne zdanie to najwyrazniej tak musi byc. zabierzmy sie do projektowania nowej talii... |
|
Powrót do góry |
|
|
Dungal Generał
Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 634
|
Wysłany: Nie Sty 21, 2007 4:06 pm Temat postu: |
|
|
Nie szarżujmy aż tak bardzo i od razu go nie obdarzajmy super zasadą. I tak, że może wykładać karty wymagające ekwpunku jest dobre i plasuje go dosyć wysoko. Mam rozważną prosbę- wypróbujmy wpierw jedną opcję, ok? _________________ Temu dzid? ! |
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Nie Sty 21, 2007 6:15 pm Temat postu: |
|
|
Dowcipny jak zwykle
Plasuje go wysoko
Oj nie mogę ze śmiechu :rotfl:
Spróbuj se zagrać na ekwipunek, nawet bez Fabryk. Na Rasputinów, bo wiadomo Legion z Boską pięścią +3 miałby fajno.
A tak w ogóle to ja proponowałem samych fabrykantów zagrywanie. Na ekwipunek trzeba by Fabrykę. _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
Dungal Generał
Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 634
|
Wysłany: Nie Sty 21, 2007 8:49 pm Temat postu: |
|
|
HAHAHAHA
Dobra- spróbuję- i tak chodziło mi to po głowie, nawet bez zmian zasad Spróbuję udowodnić , że można wygrać Synami na Sprzęt.
Mi chodziło, żeby ze zmianą zasad, móc grać na ekwipunek i fabrykantów bez Fabryki.
Zrobię sobie taką talię.. _________________ Temu dzid? ! |
|
Powrót do góry |
|
|
Jeremiasz Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 975
|
Wysłany: Nie Sty 21, 2007 11:43 pm Temat postu: |
|
|
ja ostatnio zrobiem talie do rasputinow. Ale jeszcze jej nie testowalem.
nie opiera sie na ekwipunku ale zawiera takowe karty.
kilka miotaczy plomieni i kilka granatow ktore sa niezle.
Klopotem jest tylko latwosc ich odrzucania przez przeciwnika.
Ale narazie nie kwapie sie aby pzrestawic sie z templariuszy na rasputinow
i tak juz spadlem o dwie klasy nizej _________________ http://wydrukionline.com.pl
http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
banhus Sierżant
Dołączył: 08 Paź 2006 Posty: 148
|
Wysłany: Pią Sty 26, 2007 12:04 pm Temat postu: |
|
|
Pozwole sobie rozpocząć nowy wątek w tym temacie odnośnie Wywrotowca i Sabotaży . Co wy na to żeby w jakiś sposób ułatwić zagrywanie sabotaży. Przyznacie chyba sami że zagranie tych kart graniczy z cude. Proponuje żeby olać wywrotowca , uważam że sama agencja wywiadowcza wystarczy i tak nie jest tania i ma mało WB więc jest łatwym celem. |
|
Powrót do góry |
|
|
diaphragma Sierżant
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 129
|
Wysłany: Pią Sty 26, 2007 1:09 pm Temat postu: |
|
|
banhus napisał: | Proponuje żeby olać wywrotowca , uważam że sama agencja wywiadowcza wystarczy i tak nie jest tania i ma mało WB więc jest łatwym celem. |
Good idea
Uważam, że to kolejny dobry pomysł w tym temacie.
Twórcy nie popisali się z tymi sabotażami. |
|
Powrót do góry |
|
|
Jeremiasz Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 975
|
Wysłany: Pią Sty 26, 2007 2:18 pm Temat postu: |
|
|
sabotaze owszem sie nie sprawdzily ale nie przesadzajmy... sa zwykle karty intryg ktore dzialaja podobnie od sabotazy jak chodzby terroryzm, sztuczka czy szal. I mysle ze one wystarcza... jak dodac do tego jeszcze sabotaze to za duzo bedzie sie dzialo w DE bez uzycia wojownikow... nie bedzie juz tyle przyjemnosci z gry.
Ja bym sabotaze wogole wywalil z tej gry.
ewentualnie pomyslalbym o tym zeby wywrotowiec nie byl karta dolaczana ale zagrywana i zmienial na stale wojownika w wywrotowca na ktorego jedynym sposobem byloby niewyzywieniego. Albo jeszcze lepiej, ze takowy wojownik nie moze zostac niewyzywiony i jedynym sposobem bylo by poslanie go na smierc.
? _________________ http://wydrukionline.com.pl
http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
Dungal Generał
Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 634
|
Wysłany: Pią Sty 26, 2007 2:58 pm Temat postu: |
|
|
A ja uważam, że Sabotaże są ok takie jakie są- jak się ma komlet, ciężko je wyłożyć, ale jak już to się zrobi to bój się Boga. Przykładowo: "Zanieczyszczenie źródła wody" -przecież to istna masakra, jak polowa Plagi, tylko że możesz mieć ich 5 Przecież bez wywrotowca każdy by je brał.. Zabójstwo, i ta co działa jak terroryzm, kozackie.. Nie dziwie się twórcom ani trochę, ze je tak ograniczyli, tylko najwidoczniej nie doszliśmy do tego co mogą nam zaoferować. Myślę, ze jeszcze musimy się trochę podszkolić, zamiast ciąć gierkę _________________ Temu dzid? ! |
|
Powrót do góry |
|
|
|