Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smok_84 Sierżant
Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 120
|
Wysłany: Wto Mar 16, 2010 4:57 pm Temat postu: Triada dla brata :) |
|
|
siemka czy taka talia będzie ok dla mojego brata??
talia prawie taka sama jak noz4'a tlko zmieniłem dowódce, dodałem pole naftowe, Pojazd Powietrzny Palankin x5, Pojazd Powietrzny "Posępny Rzeźnik" x5 tylko nie wiem czy się przydadzą. moim zdanie mogą zresztą zawsze można to zweryfikowac w talli
Czy należałoby coś dodac lub ując??
Przwódca - Johan Sand
Budynki:
Bazar 3
Centrum Obrony 1
Kopalnia 5
Mennica 2
Skarbiec 1
Skład 2
Stajnie 5
Ziemia Orna 4
Pole Naftowe 5
Wojownicy:
Ciężki Kawalerzysta 5
Kawalerzysta 5
Zwiadowca Kawaleri 5
Pojazd Powietrzny Palankin5
Pojazd Powietrzny "Posępny Rzeźnik"5
Intrygi:
Berserk 3
Błędne Mapy 2
Brak Paliwa 1
Brak Żywności 1
Czas pokoju 1
Dobrobyt 2
Ja to Wezmę 4
Konsekwencje 2
Ograbienie Ślepego 3
Pacyfista 1
Plaga 1
Potencjał 2
Przemyśl To 5
Skromne Zwycięstwo 3
Szrża 4
Sztuczka 1
Ukryte Bogactwo 5
Utrata Potencjału 1
Wstrzymanie Prac 2
Wyrzeczenie 3
Zaliczka 1
Zdrajca 1
Zły Front 2
Zmiana Rozkazów 5
Pozdro i dzięki za sugestie |
|
Powrót do góry |
|
|
noz4 Sierżant
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 171
|
Wysłany: Wto Mar 16, 2010 6:27 pm Temat postu: |
|
|
Czuję się w obowiązku odpisać
W tym wypadku, zmiana dowódcy to bardzo duża zmiana. Gabriel nastawiony jest na maksymalny przemiał talii, a Sand to taki twardy orzeszek pod, którego można wrzucić jakieś interesujące budynki i wojowników (czy na przykład te pojazdy) potrzebujące SU. Bo i tak wrzucasz złoża rudy, które (jeżeli w danym monecie nie są wykorzystywane) dają Ci złoto. To prowadzi nas do zasadniczego rozróżnienia obu dowódców: Sand produkuje (z reguły) masę złota a Gabriel masy złota potrzebuje Przy Sandzie sprawdzi się więc większa ilość potencjałów niż dwa.
No a chyba najważniejsze, że do talii podpiąłeś pojazdy a nie dałeś tam warsztatów (bez warsztatów nie wystawisz pojazdów) co z kolei zwiększy objętość talii (a to nie jest wskazane) i dodatkowo tworzy kolejny łańcuszek (stajnie + koniki, warsztaty + pojazdy) a nawet jeden łańcuszek to już za dużo (spójrz choćby na talie z turnieju i zorientujesz się, że jedynie ja jeden miałem tam łańcuszek do wystawienia wojów).
Ogólnie: talia na Sandzie może być także całkiem niezła, ale trzeba ją układać zupełnie inaczej niż talię na Gabrielu.
Pozdr. _________________ wtf czyli kurde bele |
|
Powrót do góry |
|
|
smok_84 Sierżant
Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 120
|
Wysłany: Wto Mar 16, 2010 7:07 pm Temat postu: |
|
|
aha. z tymi pojazdami i warsztatami to fakt zapomniałem o tym że trzeba mieć łańcuszek. więc raczej albo koniki albo pojazdy. tylko jedno najlepiej wybrać do talii a drugi mieć np w zanadrzu??
Dodane po 9 minutach:
a noz4 jak miałbyś jakieś zbędne intrygi lub wojo do triady to byłbym wdzięczny jakbyśmy coś dla mnie wygospodarował |
|
Powrót do góry |
|
|
noz4 Sierżant
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 171
|
Wysłany: Wto Mar 16, 2010 7:20 pm Temat postu: |
|
|
smok_84 napisał: | więc raczej albo koniki albo pojazdy. tylko jedno najlepiej wybrać do talii a drugi mieć np w zanadrzu??
|
uhmmm no to już od Ciebie zależy jaką chcesz mieć talię. Możesz wrzucić to lub tamto albo wszystko naraz. Jeżeli masz pomysł jak tym grać to panuje pełna dowolność. Ja tylko napisałem, że dwa łańcuszki w tali to już przynajmniej o jeden za dużo imo.
A reszta to już w PMie pójdzie _________________ wtf czyli kurde bele |
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Wto Mar 16, 2010 8:59 pm Temat postu: |
|
|
Na Sanda proponowałbym coś takiego:
Przwódca - Johan Sand
Budynki:
Wieża Strażnicza 2
Centrum Obrony 1
Kopalnia 5
Skarbiec 1
Skład 2
Stajnie 5
Ziemia Orna 4
Złoże Rudy 5
Wojownicy:
Ciężki Kawalerzysta 5
Kawalerzysta 5
Zwiadowca Kawaleri 5
Patriarcha 5
Intrygi:
Berserk 2
Błędne Mapy 2
Brak Paliwa 1
Brak Żywności 1
Czas pokoju 1
Dobrobyt 2
Ja to Wezmę 4
Konsekwencje 2
Ograbienie Ślepego 3
Pacyfista 1
Plaga 1
Potencjał 4
Przemyśl To 5
Skromne Zwycięstwo 3
Szarża 2
Sztuczka 1
Przelicz to 3
Ukryte Bogactwo 2
Utrata Potencjału 1
Wstrzymanie Prac 2
Wyrzeczenie 3
Zaliczka 1
Zdrajca 1
Zły Front 2
Zmiana Rozkazów 5
Przemiana 3
Błogosławieństwo 4
Tylko, że sądzą po ilości kart, jest to talia z rezerwą
Generalnie powinno być w talii kart góra 85, bo wojowników niewielu.
Opcje:
Wieże Strażnicze przeciwko przeciwnikom z Ograbieniami
Błogosławieństwa to eRki, więc nie łatwo je zebrać. Świetnie się nadają, żeby zostawić pustą bramkę i rzucić wszystkie siły do ataku.
Jako, że w talii są Patriarchowie, nie zawadzi wrzucić 3 Żeglarzy.
Liczba Szarż i Berków ograniczona, za to więcej Potencjałów. Na Patriarchę nie rzucisz Szarż. Ani Braku Żywności. A z Przemianą pofruwają...
Aha, przy łańcuszkach Poszukiwanie to podstawa. Do takiej talii ze trzy by się przydały.
To tak na szybko. Pamiętam też, że jakieś talie skleciłem na mojej stronie:
http://www.darkeden.priv.pl/triada/talie.htm _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
noz4 Sierżant
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 171
|
Wysłany: Sro Mar 17, 2010 10:01 am Temat postu: |
|
|
Talie z Twojej strony były testowane? _________________ wtf czyli kurde bele |
|
Powrót do góry |
|
|
smok_84 Sierżant
Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 120
|
Wysłany: Sro Mar 17, 2010 10:57 am Temat postu: |
|
|
dzięki Stawik przemyśle Twoje rozwiązanie może coś od siebie dodam |
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Sro Mar 17, 2010 12:44 pm Temat postu: |
|
|
noz4 napisał: | Talie z Twojej strony były testowane? |
Tak pi razy oko. Tej talii na Caina i koniki nie użyłem nigdy.
Całą resztą lub czymś bardzo podobnym grałem. W pradawnych czasach miałem tylko talię Triady, sporo się tym grało. _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
|