Wicu Bad Boy
Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 282
|
Wysłany: Pon Lut 05, 2007 12:37 am Temat postu: Wszystkie karty Udoskonaleń Przywódcy |
|
|
Przysposobienie obronne – DEFENSIVE MENTALITY
POZIOM 2 UDOSKONALENIA PRZYWÓDCY. Możesz formować Grupy Defensywne w dowolnym momencie (poza trwającą walką lub najazdem)
Siły specjalne – HAND-PICKED FORCES
POZIOM 1 UDOSKONALENIA PRZYWÓDCY. Możesz najeżdżać kartę Przywódcy z odsłoniętymi brzegami, nawet, jeśli w jego Osadzie znajdują się inne miejsca.
Fanatyzm – INSPIRED FANACISM
POZIOM 3 UDOSKONALENIA PRZYWÓDCY. Kiedy Twój wojownik zostanie zabity, należy potraktować go jako "rannego" i pozostawić w grze (walka/najazd są zakończone). Umieść żeton na tej karcie, żeby oznaczyć "ranę", nie ma ona żadnego wpływu na tego wojownika. Jeśli jest "ranny" i zostanie zabity, należy odrzucić kartę wojownika w normalny sposób. Jeśli karta tego UDOSKONALENIA zostanie usunięta z gry, wszyscy Twoi "ranni" wojownicy zostają natychmiast zabici i należy ich odrzucić.
Wódz da nam przykład – LEAD BY EXAMPLE
POZIOM 3 UDOSKONALENIA PRZYWÓDCY. Możesz dodać do Twoich wojowników biorących udział w najeździe WB swojego Przywódcy. Jeśli przegrasz wynik najazdu należy potraktować jako udany najazd na Twojego Przywódcę.
Gwiezdny sojusz – OFF-WORLD ALLIES
POZIOM 1 UDOSKONALENIA PRZYWÓDCY. Ze względu na swoją Przynależność (bądź też Członkostwo w Megakorporacjach), możesz werbować WOJOWNIKÓW Twojego Głównego Sojusznika. Główne Sojusze to: Horda Półksiężyca i CZŁONKOWIE MISHIMY; Synowie Rasputina i CZŁONKOWIE BAUHAUSU; Templariusze i CZŁONKOWIE CYBERTRONIKU; Luterańska Triada i CZŁONKOWIE IMPERIALU. KAPITOL nie posiada Głównego Sojusznika.
Siatka szpiegowska – SPY NETWORK
POZIOM 2 UDOSKONALENIA PRZYWÓDCY. Zyskujesz 1 Punkt Zwycięstwa podczas każdego Twojego Kroku Dobierania. Jeśli nie możesz zbilansować tej karty, musisz oprócz niej odrzucić również jedno UDOSKONALENIE PRZYWÓDCY 3 POZIOMU.
Pobiera: Złoto, Złoto |
|