Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przypadłości z ostatniej gry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Sro Mar 03, 2010 6:39 pm    Temat postu: Przypadłości z ostatniej gry Odpowiedz z cytatem

Ironhead chyba słusznie zauważył, że na Rozlewisku brakuje klauzuli (nawet jeśli ma wszystkie krawędzie zasłonięte).

Łapówka a Błogosławiona Łza - została już wyznaczona do najazdu, więc chyba pomimo przekupienia anihiluje się niezależnie od wyniku najazdu? Jak to widzicie?

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
yurand
Szeregowy


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 97

PostWysłany: Sro Mar 03, 2010 9:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Posiłkuję się wyłącznie angielską wersją tekstu na kartach.

Łapówkę można zagrać na wojownika, który najeżdża.

Łza jest anihilowana po najeździe, w którym bierze udział, niezależnie od jego wyniku.

Zagranie Łapówki nie powoduje, że Łza nie uczestniczyła w najeździe:
1. Nie działamy wstecz.
2. Gdyby tak było, nie można by było na nią zagrać Łapówki.

Czyli Łezka idzie z dymem, Stawik słusznie prawi. W Poznaniu podobnie robimy po zagraniu na Łezkę Zdrajcy.

_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Czw Mar 04, 2010 8:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak do końca bym się nie zgodził.

Na karcie jest napisane:
"You may pay the base CV of any opposing INFANTRY to prevent it from participating in the conflict"

Czyli płacenie za wb uniemożliwia branie udziału w najeździe.
Moim więc zdaniem łezka nie ginie.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
noz4
Sierżant


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 171

PostWysłany: Czw Mar 04, 2010 9:12 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja zgodzę się z nie zgadzającym się Jeremiaszem. Wink

Też widzę to w ten sposób.
Nie brał udziału w najeździe (bo go przekupiono Wink) Nie poszedł wybuchać. Nie trzeba go anihilować.

_________________
wtf czyli kurde bele
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Czw Mar 04, 2010 3:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to mamy zagwozdkę. Cormak, wybierz obowiązującą interpretację na turniej.

Ja tam jestem zdania, że nacisnął guzik, przyjął kasę, dał rodzinie i dotrzymując umowy uciekł na pustynię zamiast wysadzić się pod budynkiem. Przypomnę, że Łapówkę można rzucić w dowolnym miejscu najazdu, również po modyfikacjach, a taką jest niewątpliwie wybuchające +15 Łzy.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
decado
Sierżant


Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 190

PostWysłany: Czw Mar 04, 2010 4:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie moim zdaniem Łza wybucha po Łapówce. Dlaczego? Wyobraźmy sobie taką sytuację. Żandarmski Bestal najeżdża Ziemię Orną i żeby mu się udało rzucamy na niego Berserk. Pada Łapówka i bestal zostaje przekupiony co kończy najazd. Jeśli Łza nie wybucha to Berserk wraca do ręki bo przecież nie było najazdu i nie było potrzeby modyfikacji WB. Poprawcie mnie jeśli się mylę ale w takim wypadku mamy tu działania wsteczne.
_________________
Dark Eden Lives Forever Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Czw Mar 04, 2010 4:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To ja proponuję, żeby łapówki nie można była zagrać w momencie gdy jakiś wojownik dostał już jakikolwiek modyfikator.
_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
decado
Sierżant


Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 190

PostWysłany: Czw Mar 04, 2010 4:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sensu bez, zabijemy wtedy tą kartę...
_________________
Dark Eden Lives Forever Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KNOX
Sierżant


Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 149

PostWysłany: Czw Mar 04, 2010 8:04 pm    Temat postu: Re: Przypadłości z ostatniej gry Odpowiedz z cytatem

[quote="Stawik"]Ironhead chyba słusznie zauważył, że na Rozlewisku brakuje klauzuli (nawet jeśli ma wszystkie krawędzie zasłonięte).[/quote]

Na Rozlewisku nie brakuje takiej klauzuli, bo w zamyśle jej być nie miało. Obstawienie Rozlewiska blokuje jego zdolność, a żadne intrygi nie działają więc jest to trudne. Przypomnę, że Rozlewisko ma 3 miejsca przyległe!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Czw Mar 04, 2010 8:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale ta klauzula miałaby dotyczyć miejsca obok Rozlewiska otoczonego przez inne miejsca. Zasady mówią, że takiego miejsca nie można najechać, bo jest otoczone. A na Rozlewisku mowa tylko o otoczeniu Rozlewiska.
_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KNOX
Sierżant


Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 149

PostWysłany: Czw Mar 04, 2010 8:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

OK. Też dostrzegam ten problem. Dla pewności lepiej dodać. Najeźdźcy wpływają przez nieobstawione Rozlewisko do środka osady i robią qq.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Sob Mar 06, 2010 10:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

decado napisał:
Sensu bez, zabijemy wtedy tą kartę...


Moim zdaniem jest sens.
Chodziło o to by wprowadzić zasadę aby katę tego typu można było zagrać tylko na początku konfliktu. Żeby wyeliminować niepotrzebne spory. A eliminowanie sporów moim zdaniem ma sens.

Bo taki sam problem może pojawić się przy zagrywaniu kart Cięcie lub Upadek.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Sob Mar 06, 2010 2:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgłupiałeś? Chcesz teraz zabić 3 karty zamiast jednej, żeby Łzy nie anihilować?
Nie ma żadnych sporów. Łapówkę, Cięcie i Upadek można zagrać w dowolnym momencie najazdu. Może, żeby sobie zaoszczędzić sporów, przestańmy grać Wink ?

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum