|
Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Forum fanów karcianki Dark Eden
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cormak Kapitan
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 275
|
Wysłany: Nie Gru 20, 2009 9:02 pm Temat postu: |
|
|
Ale trzeba pamiętać, jak długi i łatwy do zastopowania łańcuszek prowadzi do zagrania tej karty.
Ostatnio dziobak mocno testuje wszystkie sabotaże i różne kombinacje dowódców z nimi.. i powiem szczerze na jakieś 5 czy 6 gier udało mu się to tylko raz, już pomijając fakt, że w większości gier nie zagrał ani jednego sabotażu.
Tak jak wcześniej pisałem, łańcuszek jest zbyt długi i zbyt łatwy do zastopowania by można było mówić o tym że ta karta jest za mocna nawet gdybyśmy przyjęli wersję, ze następnego Notre nie można wystawic.
////////// problemy + skarbiec ///////
Dzisiaj wyszła kolejna sprawa z problemami..
A jak rozwiązać sytuację w której w składzie znajdowała się określona a ilość kart i zostały na niego zagrane problemy ? _________________ We do not choose War, the War chose Us!
For the Horde! |
|
Powrót do góry |
|
|
yurand Szeregowy
Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 97
|
Wysłany: Nie Gru 20, 2009 9:50 pm Temat postu: |
|
|
Problemy + Skarbiec - byłbym za rozwiązaniem najprostszym z możliwych:
- karty ze Składu lądują na stosie kart odrzuconych,
- w momencie zagrania Problemów nie można ze Składu zagrywać żadnych kart (nawet tych w dowolnym momencie, żeby zapobiec ich odrzuceniu), no chyba że ktoś ma na Składzie Przemyśla, którego rzuci na Problemy. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Pon Gru 21, 2009 8:08 am Temat postu: |
|
|
Przychylam się do interpretacji yuranda.
Cormak, namawiam Was, żebyście przetestowali kartę wymyśloną tu:
http://darkeden.mojeforum.net/temat-vt564.html
Dołączaną, która umożliwia od razu zagranie sabotaży. Przetestujecie czy to nie przegięcie
Bo sabotaże zwykłą drogą, to faktycznie lipa z chrzanem. _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
KNOX Sierżant
Dołączył: 27 Wrz 2006 Posty: 149
|
Wysłany: Pon Gru 21, 2009 8:12 pm Temat postu: |
|
|
unieruchoniony+bractwo/megocorp & problemy vs. skład:
Jestem jak najbardziej za.
Co do problemów+notre. Tak sobie przestudiowałem napisy na rozkminianych kartach i takie wyciągnąłem wnioski:
Na pewno wiadomo, że nazwa karty nie jest zdolnością specjalną. Z tego powodu nie można by zagrać drugiego notre bo unikatowość zabrania duplikacji kart o jednakowej nazwie. Ale jest jedno "ale"! Otóż Problemy blokują jakiekolwiek działania na swojej "ofierze", a co w tym wszystkim najważniejsze trzeba odwrócić miejsce. No właśnie. Odwrócona karta to takie nie wiadomo co i można sobie przecież zapomnieć co to było i w ogóle nie ma żadnych własności. Zatem KOMPLETNIE niczym nie różni się od każdego innego miejsca potraktowanego Problemami. Wnioskuję więc, że traci wszystkie swoje zdolności, własności i nazwę też (bo jej nawet nie widać).
Drugim argumentem powinien być balans. Uważam, że przegięte jest zablokowanie drugiego Notre, zwłaszcza że to działanie nieodwracalne i stałe. Unieruchomionego można ubić Wyrzeczeniem, a tu nie ma żadnej opcji.
Wydaje mi się, że napisy dużymi literami na początku nie podchodzą pod Zdolność Specjalną, a jest to Miano Karty (card designation). Bo nie może być, żeby np. Wojownik tracił "zdolność" bycia piechotą czy jazdą. Z drugiej strony zawsze graliśmy tak, że można było od razu najeżdżać Odcięte Niepozorne. Więc myślę, żeby ustalić jakąś wersję umowną, bo nie ma zbyt dużo spornych przypadków.
Komórka wywrotowa:
Ja bym tam dał limit jeden Sabotaż na turę. |
|
Powrót do góry |
|
|
Jeremiasz Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 975
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Pią Mar 26, 2010 8:18 am Temat postu: |
|
|
Po ponownym przeanalizowaniu wątku doszedłem do następujących wniosków:
- Unieruchomiony, to w ogóle nie ta bajka. Pisze na nim, że wojownik nie może używać swojej zdolności, a nie, że ich nie dostarcza. Więc unieruchomiona Indygo jest nadal Indygo z jej full możliwościami, tyle że przybita do skały niby Prometeusz
- Problemy w pracy całkowicie wyłączają miejsce z gry, z jego pierwotnej charakterystyki zostaje jedynie Liczba Sąsiadów. Przestaje być Unikatowe czy Niepozorne.
- Ergo special abilities=text box. I nie ma co z tego robić wielkiego halo, bo Problemy w Pracy i Melancholia to jedyne karty wyłączające zdolności karty. Żaden wojownik więc nijak nie przestanie być Jazdą.
No i Jeremiaszu, na pewno można najechać odcięte Niepozorne. Straciło Linię Dostawczą i nie może korzystać ze swojej zdolności. _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz dodawać załączniki na tym forum Możesz ściągać pliki na tym forum
|
Załóż bezpłatnie forum phpbb2 lub phpbb3 na Forumoteka.pl
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|