Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

fanowskie karty / tworzenie nowych kart, przynależności
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Tawerna - Tavern
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
noz4
Sierżant


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 171

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 5:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nad jezdnym bez przynależności myślałem sporo czasu i za nic nie mogłem sobie poskładać "zbalansowanej" karty.
Może jeremiasz ma racje pisząc, że brak takowych (czyli jazdy i pojazdu bez przynależności) to specjalny zabieg twórców. Nie przeglądałem kart wszystkich z genesis ale z tego co pamiętam to tam też takowych nie ma.

Co tylko prowadzi nas do wniosku, że czas ten stan rzeczy zmienić i zobaczyć jak to działa ;]

Co do obrazków to faktycznie wymagają zmiany na coś co nie będzie pokazywało przynależności do bauchausu czy czegokolwiek tam innego... Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 6:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój pierwszy pomysł na kartę:



piszcie co myślicie Smile

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KNOX
Sierżant


Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 149

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 9:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zaczne od poczatku:
- Kleito - pomysl mi sie podoba. Nawet fajnie moglo by sie grac tak zmiksowana talia na wode ale sa pewne ale. wspomniane centrum szkolenia marynarki moglo by bardzo namieszac dajac mozliwosc grania kazda piechota co byloby oczywistym przegieciem. druga wada jest ciagle zbyt niska efektywnosc taktyki wodnej w podstawce. o genesisie lepiej zapomniec bo jest calkiem nie zbalansowany i nie kompatybilny z podstawka. ladu w tej tali troche malo wiec za wiele bysmy nie zdzialali.

- Rozkład - tu nie mam watpliwosci. karta jest ok. nic tylko drukowac (oczywiscie po uprzednim poprawieniu tekstu)

- Dragon - mysle ze tego typu karta nie jest potrzebna bo kazda przynaleznosc jakas jazde ma i moim zdaniem nawet triadzie srednio oplacalo by sie uzycie takiego wojaka; dlatego ze drogi, maly i chyba juz lepsze mozliwosci daje patrjarcha. raspy jak graja(a nigdy nie graja) na jazde to maja swoich troche lapszych. templarsom do towarzystwa drapkom wole dac serrety. horda ma juz i tak za duzo jazdy, a legion lepszych piechociarzy.

- Pancernik - mysle ze dla raspow bylby troche za dobry. oni celowo zostali pozbawienia dobrej obrony przed ladem bo maja olbrzymia przewage w powietrzu. dla pozostalych przynaleznosci moglby byc w sam raz

- centrum szkolenia lotnictwa - mysle Jeremiaszu ze ta karta jest przepakowana bo daje za duzego powera legionowi i templarsom. dwa zlota latwo wysuplac na takich zandarmow i gomorow.

Cormaku czy te (prawie) wszystkie ekwipunki nie powinny byc przypadkiem Broniami?

- Mimi (cóż za orginalna nazwa;-) - taka BROŃ bylaby ok

- Granatnik przeciwpancerny - w zasadzie malo uzyteczny. tylko przeciw blitztankom

- Moździerz - to jest jakies dzialo artyleryjskie a nie skromny moździerz. zdolnosc wydaje sie byc okejowa.

- Snajperka - nie wiem czy dokladnie zrozumialem o co chodzi. czy snajper zabija innego wojownika bez przprowadznia walki i juz? przed czyim bilansem go zabija? a dlaczego nie na bilasnsie?
mysle ze tekst na tej karcie powinien brzmiec: "Koszt początkowy: 3. EKWIPUNEK. BROŃ. Dołącz do swojej PIECHOTY. PIECHUR wyposażony w Snajperkę może zaatakować wrogiego wojownika nie będącego POJAZDEM podczas Twojej tury przed krokiem Ataku. Przeprowadż normalną walkę. Gdy Snajper przegra, walka kończy się ostatecznym remisem. Gdy Wojownik skorzysta z tej Broni, nie może zaatakować ani najechać do początku Twojej następnej tury."

- Panel nawigacyjny - niech pobiera tylko jedna ikone paliwa.

- Żniwiarz - w warzonie ta BROŃ to luteranska "Kosa Maiminga" ('Scythe of Maiming") uzywana przez korsarzy. wszystko fajnie tylko ze gommor z takim sprzetem bylby prawdziwym kosiarzem. niech lepiej zostanie dla luteran.

- Dodatkowa amunicja - ja bym zmienil na to zeby z tej mozliwsci mogli kozystac tylko ci wyposazeni w BROŃ, a zwiekszanie WB odbywalo by sie na akcjach poprzez polozenie zetonow na karcie Broni, ktore mozna by wydawac w czasie konfliktu i do tego w cenie 2 sztuk zlota za jeden zeton. gdy bron zostanie odrzucona nalezy tez odrzucic zetony.

- Złom? - ta karta jest ok.

To tyle moich opini na temat waszych pomyslow. sam tez cos przygotowuje wiec tez bedziecie sie mogli powyzywac ;p
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pią Cze 05, 2009 8:17 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

KNOXiu, cały sens snajperki jest, żeby zdejmowała przeciwnika
a) bez walki, po prostu się wroga odstrzeliwuje
b) przed atakami i najazdami, żeby na te kroki mieć sytuację nieco wyjaśnioną, np. sprzątasz dwóch misiów z Pogranicza snajperami i zostaje Ci tylko jeden wartownik.
Panel nawigacyjny jest cool.
I tak wg mnie te ekwipunki są za marne, żeby opłacało się grać na Fabryki Razz

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Cormak
Kapitan


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 275

PostWysłany: Pią Cze 05, 2009 3:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Knox nie za bardzo rozumiem jak to powinny być BRONAMI? wszystko to ekwipunek i ja nie wiem ocb ;]

Tak trochę jeszcze pokombinowałem pomyślałem i..

Granatnik- zastanawiam się czy nie odjąć możliwość anihilacji a dodać możliwość atakowania powietrznych pojazdów na zasadzie "mimi"

Snajperka. Tak. takie jest zamysł aby można było odstrzelić dowolną jednostkę bez walki ale trzeba by było tekst jakoś udoskonalić.

Panel. w sumie racja jedna jednostka paliwa była by ok

Żniwiarz. gdyby odjąć możliwość najazdu i zostawić tylko jedną czerwoną a wb dać x3.

Dodatkowa amunicja. Żle trochę nazwałem kartę do tego co robi.
Może nieprzerwane dostawy broni. Albo Zaopatrzenie w walce ? Chodzi o to że na tym miała by się opierać ta talia karta ma być takim mniejszą "Naszą wolą" dającą możliwość wykoksania w każdej sytuacji wojowników, pod warunkiem, że ma się oczywiście na to fundusze. A obciąć całkowicie koszt początkowy. A minusem by było to że to dołączana karta do Fabryki. Wiec można nie tylko wyżec ale i zjechać fabrykę.

Stawik. Już wiem jaką bym talie stworzył i opłacało by się wrzucić fabryki. Na piechocie luteranów z wszystkimi ich rarowymi piechociarzami + podstawowymi. Wspieraną mega hasjem z dowudcy lub na podwojnym najeździe. ;]

W produkcji mam parę kart z przynależnością(budynki i wojo) powinienem wrzucić najpóźniej do niedzieli wieczorem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wicu
Bad Boy


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 282

PostWysłany: Pią Cze 05, 2009 5:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to się nawyrabiało Smile niezłe karciochy muszę przyznać. Pancernik i Dragon dobre dopełnienie Rasputinów i Triady, reszta bez nich sobie świetnie poradzi. Plusem Rekruta jest to, że można go wystawić od razu - wystarczy zapłacić. Tu pojawia się problem jeśli ktoś bierze Pancernika a nie gra Komendantem, trzeba czekać i słabiak zapycha rękę. W przypadku Dragona to samo.

Ekwipunek:
- działko obrotowe - pomysł niezły, trochę pobiera, dużo daje bo koleś z działkiem przy ataku dostaje nic do stracenia tudzież protekcję, więc jak dla mnie za mocne
- granatnik przeciwpancerny - chyba jednak wolałbym miotacz płomieni,
- moździerz - literówka w przed ostatnim wyrazie, +8 do najazdu taka mini łezka, całkiem niezły sprzęt,
- snajperka - dodałbym jeszcze ograniczenie do co możliwości przeniesienia wojownika, który ustrzelił kogoś tak żeby nie przepakowywać,
- panel nawigacyjny - popracowałbym nad nazwą i dodał koszt początkowy,
- żniwiarz - nie chciałbym spotkać gomora z takim sprzętem, sugerowałbym ograniczenie przynależności ale luteranie i tak są na piechocie dość słabi, może dodać ewentualnie zdolność dwururki czyli 2 ataki w jednej turze,
- dodatkowa amunicja - Montagne i nie ma mocnych, ciężko by się było przez tego wodza przebić,
- złom - szczęśliwa ręka chyba w tym momencie w ogóle nie byłaby używana - chociaż pewnie i tak nikt jej nie używa Wink

Cormak co do Twoich ostatnich uwag:
- granatnik byłby wtedy ofensywną wersją działka przeciwlotniczego,

Czekam na kolejne produkcje Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pią Cze 05, 2009 6:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja dodam raz jeszcze - nie ma 'zbyt mocnego' ekwipunku.
Co do amunicji, to się zgadzam. Montaż by porządził. W ogóle wszyscy chyba zapomnieliśmy, że jeszcze Templarsi mają piechotę Wink
Ci to by dopiero porządzili z takim sprzętem.

Cormak, poczytaj sobie instrukcję, jest rozróżnienie pomiędzy Bronią, Pancerzem i Ekwipunkiem.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KNOX
Sierżant


Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 149

PostWysłany: Pią Cze 05, 2009 7:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wsrod ekwipunku wystepuja bronie i pancerze. roznica jest taka ze zwyklych ekwipunkow mozesz uzywac ile chcesz, a tylko jednej broni i jednego pancerza z posrod wszystkich dolaczonych do wojaka.

Cytat:
Granatnik- zastanawiam się czy nie odjąć możliwość anihilacji a dodać możliwość atakowania powietrznych pojazdów na zasadzie "mimi"
to wtedy mamy do czynienia z wyrzutnia rakiet

teraz moje pomysly. na poczatek triadka:



Jeden rytual sluzacy do ataku i stormdancer z genesisa przystosowany do podstawki. obie karty stworzone z mysla o talii na piechote triady.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
noz4
Sierżant


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 171

PostWysłany: Sob Cze 06, 2009 7:40 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oj.
Chciałem tylko zwrócić uwagę na fakt, że snajperka może być do zaakceptowania TYLKO i wyłącznie w wersji jaką zaproponował KNOX.

Nawet w normalnych kartach nie ma żadnej intrygi, która by po prostu zabijała wojownika przeciwnika! A tu masz taką kartę i to z wielokrotnym użyciem! Rozumiem że "realizm" podpowiada użycie tej broni do "sprzątnięcia" wojaka ale jestem w stanie wyobrazić sobie sytuację, że to wygląda raczej jako ostrzał podczas szarży i cel stara się ukrywać, schować itd, czyli mamy normalną walkę zaproponowaną przez KNOXA z tym, że atakujący nie może zginąć, i to jest git.
edit po kilku minutach namysłu: Przy wyjściowym działaniu tej karty widzę taką sytuację: Wkładam snajperkę na proroka i otrzymuję niezdejmowalną maszynkę do zabijania. Co turę odstrzeliwuje jednego wojaka przeciwnika. Zakładając że horda ma z reguły przewagę w liczbie wojów w talii to jedynym ratunkiem jest plaga. A samej karty ekwipunku można bronić bardzo długo przed zdjęciem...
...i gomory lecą...


Drugim ekwipunkiem do którego mam zastrzeżenie to "panel nawigacyjny" - jedno słowo: przegięcie. Znowu mamy sytuację kiedy jedna karta wielokrotnego użytku zastępuje kilka intryg i umiejętności. W dodatku rozciąga efekt na całą grupę najeźdźców!
...yhh właśnie się zorientowałem, że tę kartę należy przeformułować.
Croma napisz nowy opis tej karty bo "ograniczenia" to zbyt szeroki termin. Ja tu przez to słowo ("ograniczenia") zrozumiałem "wojowników z pogranicza przeciwnika" ale może chodziło Ci o "ograniczenia wynikające z taktyki" albo może jeszcze jakieś inne, albo wszystkie naraz? W każdym razie czekam na nowy opis i wtedy się wypowiem Wink

Za to podobają mi się karty "Złom?" i "Boska pomoc" (tu bym nazwę jeszcze podkręcił Wink

Stawik wrote: "A ja dodam raz jeszcze - nie ma 'zbyt mocnego' ekwipunku." i oby tak pozostało.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Sob Cze 06, 2009 8:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

noz4, panikujesz. Zapomniałeś chociażby o odrzucanym commonie - Nie tak szybko, który wszystkie ekwipunki wyrzuca na złom. Wyrzeczenia, Konsekwencje, w przypadku Panelu - Przeżyją tylko najsilniejsi... Nie da się zrobić 'zbyt mocnego' ekwipunku. Nawet Bomba Atomowa - zabija wszystkich wojowników przeciwnika na oddziele lub pograniczu - jest po prostu marna, przy takiej sile kart obronnych.
Jeśli chodzi o Ekwipunki, to postarajcie się nowe karty wyjebać w kosmos. Może wtedy ktoś zacznie tego używać.
I tyle w tym temacie.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
noz4
Sierżant


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 171

PostWysłany: Sob Cze 06, 2009 11:50 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stawik napisał:
noz4, panikujesz. Zapomniałeś chociażby o odrzucanym commonie - Nie tak szybko, który wszystkie ekwipunki wyrzuca na złom. Wyrzeczenia, Konsekwencje, w przypadku Panelu - Przeżyją tylko najsilniejsi... Nie da się zrobić 'zbyt mocnego' ekwipunku. Nawet Bomba Atomowa - zabija wszystkich wojowników przeciwnika na oddziele lub pograniczu - jest po prostu marna, przy takiej sile kart obronnych.
Jeśli chodzi o Ekwipunki, to postarajcie się nowe karty wyjebać w kosmos. Może wtedy ktoś zacznie tego używać.
I tyle w tym temacie.


Przypuszczałem, że argumentacja pójdzie tą drogą Wink
Mimo wszystko pozostanę przy swoim. Tak jak i karty dołączone można "zniwelować", tak można ich równie długo bronić. Poza tym w wypadku kiedy chcę bronić się przed takimi kartami (przesadzony ekwipunek) muszę napychać w talię stos nieprzydatnych do niczego innego kart. (Przeżyją, Nie tak szybko) a do obrony ekwipunku przed odrzuceniem potrzebuje kart, które i tak w talii wiekszość ma (Przemyśle, ja to wezmę). Innymi słowy przewaga w racjonalnym wykorzystaniu kart z ręki pozostanie po stronie gracza posiadającego w talii takie właśnie cudeńka.
Poza tym skoro zawsze istnieje sytuacja: "mamy kartę X, ale możemy zniwelować ją kartą Y" dlaczego nie pobawić się w tworzenie max imba intryg? Chociaż z tego co mi wiadomo tym torem poszedł dodatek Genesis który nie został przyjęty entuzjastycznie Wink

I w zasadzie najważniejsze, cały ten projekt z autorskimi kartami to na razie coś jak horyzont - bardziej mglista idea niż byt realny Wink
Jeżeli pojawi się możliwość wydrukowania i przetestowania tych kart to myślę, że szybko skorygują się pomysły sensowne od bezsensownych. (No jest jeszcze możliwość jakiegoś proxowania ofc tyle że bez planu druku to chyba strata czasu...)

Tak czy siak podro i czekam dalej na jakiś pomysł jazdy bez przynależności :X
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KNOX
Sierżant


Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 149

PostWysłany: Sob Cze 06, 2009 12:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja tam sie nie zgodze ze panel nawigacyjny to przegiecie. taka dolaczna infiltracja. a jak ekwipunki poszly by w ruch to i szczesliwa reka znalazla by sie w taliach. wtedy moglo by dochodzic do bardzo ciekawych sytuacji z wzajemnym zabieraniem ekwipunkow.
teraz templarsi:


Krzyzowiec jest dosc drogi w utrzymaniu mimo notre, a zdolnosc ma gorsza od potencjala. w porownaniu z nasza wola jest cienki, a istnieja poza bojowe sposoby pozbywania sie wojakow.
port handlowy to propozycja zamiast bezsensownego generatora. ikonke daje jedna i nie mozna zamieniac wszystkiego na zloto. wydaje mi sie ze zdolnosc jest na pozimie hordziarskiej rzezni bo templarsi i tak uzywaja mase kopaln i zluz rudy. reszte ikon oplacaliby przy pomocy tej karty.

oraz przynaleznosc ogolna:


rozlewisko daje komus ekstra zywnosc. fajnie dac sobie jezeli wiesz ze przeciwnik nie dysponuje woda lub fajnie dac komus jezeli samemu ma sie marynarzy.
wyspiarski skoczek (przerobka karty z genesisa). mysle ze nie jest za mocny. kazdemu daje marnego lotnika i plywaka. za wiele nim nie zdzalamy a do tego trzeba warsztatu. raspom przydatny glownie ze wzgledu na wode. tempolarsom jako kompan do plaszczek. luteranom do balonikow. hordzie do wszystkiego. legion ma lepszych jezdnych.
zmiana celu - mocny rare. dziala na bardzo rozne karty. alternatywa do przemysla
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Cormak
Kapitan


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 275

PostWysłany: Sob Cze 06, 2009 1:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Noza patrzysz na ekwipunek przez pryzmat starego asortymentu. Który jak już wyżej pisałem jest całkowicie bezużyteczny. Wyzuć z głowy starą dwururkę i podejdź do tego jakbyś nigdy ekwipunku na oczy nie widział ;]

Jeżeli nowe bronie miały przypominać te stare szkoda by było tuszu. Wyobraź sobie setki zawiedzionych min.. gdy ktoś otwiera bustera a tutaj Rare jest Piekielne działko a uncomomen Miotacz płomieni.

Moje zdanie jest takie. Albo wyrzucić go całkowicie albo zrobić go na "nowo" dając mu jakiekolwiek szanse na w starciu z potężnymi taliami.
Chociaż przyznaje wyposażyć i tak już bardzo dobrą piechotę legionu czy templarów mogło by być to imba. Trzeba by było pokombinować, stestować i wprowadzić ograniczenia.

Jeszcze raz przypomnę. Karty same w sobie są bardzo dobre ale!
Przelicz sobie ilość kart jaka jest potrzeba i zapotrzebowanie zasobów.
Fabryka, Kopalnie, Złoża rudy, Pola naftowe, Ziemie orne + karty miejsc i intryg wspomagające to wszystko i wychodzą kosmiczne liczby na ilość kart składających się na działającą talię. Wszystko musi odpowiednio podejść lub wspomóc to odpowiednią liczbą poszukiwań.
Zakłądając, że wszystko by podeszło w powiedzm trzeciej turze mielibyśmy max 5 dobrze wyposażonych wojowników których możemy utrzymać.. z czego większość jest na strzała od powiedzmy zwykłego kawalerzysty czy dwuroga.
Cały ten łańcuszek balansował by trochę"przesadzony" sam w sobie ekwipunek.

Co do kart Knoxa:
Krzyżowiec - Bardzo potęrzny rare który jest niesamowitym uzupełnieniem do klasyka. Nie wiem czy nie jest za bardzo przesadzony przy "nieskończonej" ilości złota Templarów i noterdame. Ja bym mu nadał jakieś imię i zrobił Kartą unikatową ;]

Port- fajny pomysł. tylko czemu ma przynależnośc ? do Raspów czy Samira by się przydał niesamowicie.

Rozlewisko - bardzo dobry pomysł, żeby wzmocnić taktykę wodną (bo same linie przegowe jak wiemy się nie sprawdzają).
Ale tylko przeczytałem tą kartę i już znalazłem kontrę =P . Efektywne wykorzystanie przestrzeni i otaczamy budynek.

Skoczek - nie czaje czemu ma taktykę wodną ;] chyba, że zmienic mu nazwę na coś w stylu Latająca Amfibia.

Zmiana celu- nic dodać nic ując ;]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Sob Cze 06, 2009 2:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dodam od siebie, że wymyślając nowe karty włóżcie między bajki 'rzadki rare' itp. Jeśli ktoś zbiera DE, to ma wszystkie R, dobrych po kilka. Tak więc tworząc kartę załóżcie, że będzie używana po 5 sztuk w talii. Więc taki unikalny Krzyżowiec, to jest wg mnie strzał w dziesiątkę. Na imię może Robespierre? Wink Może za to otworzyć mu wszystkie ikonki, jak ludzikom z Bractwa?
A właśnie, może by ktoś zrobił coś normalnego do Bractwa? Bo w podstawce to za diabła zaistnieć nie mogą.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Sob Cze 06, 2009 10:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolejna moja propozycja na kartę.
Ale powiem szczerze, że zaczynam się zastanawiać nad sensem tworzenia nowych kart i nawet nad dodatkiem genesis.
Sama podstawka DE jest tak dobrze zbilansowana, że tak naprawdę nie potrzeba jej żadnych dodatków....


_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Tawerna - Tavern Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum