|
Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Forum fanów karcianki Dark Eden
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MGM
Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 3
|
Wysłany: Pon Lis 10, 2008 1:04 pm Temat postu: Talia na pojedynek! |
|
|
Czołgiem!
Cieszę się że są jeszcze ludzie zajmujący się tą doskonałą grą.
Swego czasu grałem w nią zawzięcie Hordą półksiężyca.
Nie wiem jak talia się spisze w trójcy jednak jeden na jeden daje radę.
Wódz:
Hussein spod spadającej gwiazdy
Wojownicy:
Prorok * 5
Plamisty kruk * 4
Żołnierz dżihad * 3
Błogosławiona łza * 2
Męczennik * 1
Miejsca:
Kopalnia * 5
Mennica * 2
Skarbiec * 1
Intrygi:
Nasza wola nie ma granic * 5
Ukryte bogactwo * 5
Potencjał * 5
Wyrzeczenie * 5
Tarcza * 5
Ja to wezmę * 5
Ograbienie ślepego * 4
Przemyśl to jeszcze raz * 4
Zmiana rozkazów * 4
Nigdy więcej * 2
Infiltracja * 2
Zdrajca
Znajomości
Kamuflaż
Czas pokoju
Znad krawędzi
Plaga
Straszliwa ulewa
Sztuczka
Melancholia
Pacyfista
Odliczanie
Rezerwa:
Żeglarz * 4
Podział bogactwa
Potężne wichry
Brak paliwa * 2
Nigdy więcej
Błędne mapy
Jest to talia jaką grałem, a nie jaka powinna być, np. żołnierze dżihad to powinny być łzy, powinno być jeszcze jedno przemyśl i zmiana, i jeszcze kilka detali:p. Celem tej tali jest uzbieranie trochę złota, wprowadzenie proroka i naszej woli. Jest to talia mocno defensywna, przez pierwsze parę tur nie ma mowy o ataku, sytuacja stabilizuje się po w prowadzeniu proroka i żeglarza/kruka, najazdy z ziemi są niemożliwe a do obrony żeglarza/kruka stosujemy potencjał, zmianę rozkazów itp. Do ataku używamy łzy z reguły na kamuflażu żeby zadać precyzyjne uderzenie.
Talia dobrze działała podczas pojedynków, gorzej może być podczas walki z dwoma przeciwnikami, wymaga również lekkiego dostosowanie do aktualnie panujących warunków panujących w Mrocznym Raju.
Pozdrawiam i czekam na nieuniknioną krytykę! _________________ MGM |
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Pon Lis 10, 2008 4:45 pm Temat postu: |
|
|
Ideę talii kapuję. Natomiast jej najsłabszym punktem jest wielkość. Kopalni tylko 5, a kart koło 80. Wojowników raptem 15, z czego połowa to obrońcy. Żadnego Poszukiwania. Recepta na klęskę.
Jak sam zauważyłeś, ta tali potrzebuje czasu na rozkręcenie. A jak wziąłem ostatnio na solówkę piechotę Legionu, to koniki Triady wdeptałem w ziemię w 2-3 tury. Dwukrotnie. Talia na solówkę musi być szybsza od przeciwnika.
Więc należałoby albo dorzucić w cholerę powstrzymywajek do talii, żeby dożyć czasu jej rozbudowy, albo sprawę przemyśleć.
Powiem Ci, że chyba lepiej by się spisała w trójce. Tam zwykle jest nieco więcej czasu na rozbudowę. _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
MGM
Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 3
|
Wysłany: Pon Lis 10, 2008 8:48 pm Temat postu: |
|
|
80 bo tyle ma talia turniejowa? Chyba, jak dla mnie to może mieć nawet 40 ;D. Im wiecej wywale tym szybciej wyjdzie prorok w duecie z zeglarzem lub krukiem. Talia na poczatku moze dac ci najechac przywodce z raz czy dwa ale ogolnie chodzi w niej o całkowite zatrzymanie przeciwnika. Prorok z zeglarzem/krukiem, jedna kopalnia i sobie ponajezdzales;D. Oczywiscie mozna dyskutowac o intrygach typu zmiana rozkazow itp. ale najlepiej sprawdzic to w dzialaniu.
Co do przeszkadzajek to pare jest zmiana, zdrajca, plaga, pacyfista, błedne mapy i cos tam jeszcze, oczywiscie ze fighterzy sa defensywni i to praktycznie wszyscy nawet łzy i meczennik(zaatakujesz=zginiesz). A talia grala na poczatku jako 60 i zostala zaadaptowana na 80. _________________ MGM |
|
Powrót do góry |
|
|
Dungal Generał
Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 634
|
Wysłany: Wto Lis 11, 2008 10:12 pm Temat postu: |
|
|
Turniej był wspaniały, mamy go za sobą, to nie jest jakaś odgórna zasada, ograniczenie do 80 Spokojnie zaprojektuj ją na szybką 60tkę, popieram w tym wypadku Stawika. W solówkach trzeba pocisnąć przeciwnika od razu, wtedy wygrywasz. _________________ Temu dzid? ! |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz dodawać załączniki na tym forum Możesz ściągać pliki na tym forum
|
Załóż bezpłatnie forum phpbb2 lub phpbb3 na Forumoteka.pl
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|