Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNOX Sierżant
Dołączył: 27 Wrz 2006 Posty: 149
|
Wysłany: Nie Lis 05, 2006 5:48 pm Temat postu: Synowie Rasputina |
|
|
tak mnie ostatnio oswiecilo:
nowe spojzenie na raspow.
wszyscy wiemy jak badziewni sa synowie na ladzie. mamy wielki dylemat czy wrzucic fabrykantow, czy moze jazde a moze nie. jak by nie kombinowal nie wiele z tego wychodzi. dopoki nie ma blitzow dostajemy w dupsko.
zamiast glowic sie nad wrzuceniem fabryki czy stajni zrobmy cos innego i wrzucmy tansza ambasade! z ciekawszych mozliwosci mamy palankiny+ patriarchow albo bystrzaki + prorocy. w obu konfiguracjach walimy kupe lotnictwa i blitze. taktyka obronna sprowadza sie do wylozenia proroka/patriarchy i samolocika (nawet od pierwszej tury i pusta osade) albo palankina i samolocika. 10 samolotow powinno wystarczyc. atak to przedewszystkim naloty i sciaganie zwiadowcow. warto wsadzic ze dwie infiltracje coby przywodce najezdzac. wojacy wpierniczaja mase paliwa (tu nie bedzie problemu), niestety surowce (~10) i zloto :/ da sie zrobic! z intryg mozna sie zastanowic nad bombardowaniem, niehonorowym, skunksem, szarza, ulewa, zasadzka, poszukiwaniem i jeszcze tymi kartami co zwykle.
mysle ze taka talia naprawde bylaby trudna do pokonana zwlaszcza ze stosuje calkiem odmienna taktyke i trzeba uzywac na nia nie wiem jakich kart. zreszta wkrotce sie dowiemy. nawet nie trzeba posiadac 10000 kart zeby to zlozyc.
ps. juz widze wysyp grajacych raspami i ten wzrost notowan. czekam na opinie i raporty z walk. |
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Nie Lis 05, 2006 9:52 pm Temat postu: |
|
|
Niezły całkiem patent. Chociaż 10 kart z innej Przynależności przy odrobinie pecha może nieźle talię zgasić. Ale faktycznie przy Rasputińcach jedyna alternatywa, to 4-5 Tanków.
Powiem Ci, że masz talent do składani talii. Szacunek. _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
diaphragma Sierżant
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 129
|
Wysłany: Pon Lis 06, 2006 2:56 pm Temat postu: |
|
|
Talia ciekawa. Moze sprobuje cos zmontowac.
Mam 5 Blitztankow i uwazam ze i tak w solowkach np. z Horda czy Legionem przy porownywalnych Intrygach mam male szanse przetrwac na ladzie :/ I to jest bol Synow, ale sentyment mam i od poczatku DE grywam glownie nimi. |
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Pon Lis 06, 2006 8:19 pm Temat postu: |
|
|
A mi zachwyt szybko przeszedł, jak sobie uświadomiłem, że do zneutralizowania Palankinów wystarczy 1 Brak paliwa. I wtedy do żadnej grupy nie wejdą, a solo są bardzo łatwe do sprzątnięcia z ziemi.
Zostaje więc fuzja z Hordą. _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
KNOX Sierżant
Dołączył: 27 Wrz 2006 Posty: 149
|
Wysłany: Pon Lis 06, 2006 9:55 pm Temat postu: |
|
|
wiemy wszyscy ze braki paliwa bija po synach bo to karta wlasnie przeciw nim i w praktyce tylko i wylacznie przeci nim. znamy inne przyklady kart ktore szczegolnie dzialaj na jedna przynaleznosc. to wlasnie urok tej gry. nie mozna zabezpieczyc sie przed wszystkim. jesli nie wiesz przeciw komu grasz to co zrobisz? |
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Pon Lis 06, 2006 10:06 pm Temat postu: |
|
|
To się dowiem
A tak serio, to bardzo rzadka to sytuacja. Zwykle jakaś nienormalna. Np. na turniejach dobrze wiesz przeciw komu zagrasz.
Nie chodzi mi o to, że Brak paliwa godzi w Synów, bo to oczywistośc, tak jak Braki żywności godzą w Triadę. Chodzi o to, że Brak totalnie załatwia Palankiny, bo już nie mogą się połączyć w grupę i są wtedy łatwym kąskiem dla wszystkiego na planszy (oprócz Wodnych serretów ) _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
KNOX Sierżant
Dołączył: 27 Wrz 2006 Posty: 149
|
Wysłany: Pią Lis 10, 2006 3:16 pm Temat postu: |
|
|
no niby latwo palankina wtedy ubic ale bystry tez sterydem nie jest. zaleta polaczenia z horda sa jeszcze proroctwa tak ze mozna niezle narozrabiac. |
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Czw Cze 21, 2007 7:54 am Temat postu: |
|
|
Spróbowałem tej talii z pewnymi modyfikacjami. Mam tylko 2 Tanki. Wrzuciłem z Hordy 5 Proroków, 5 Wózków, 3 Łzy i ze 2 Męczenników. Ambasad 5. Talia mi spuchła do 90. Zagrałem nią trójkę z Anubisem i ironheadem, przeciw konikom i Abdulowi. Poszło nienajgorzej, zdobyłem 34 PZ, z czego 2/3 za pomocą piechoty Hordy. Melancholia i Braki paliwa uprzykrzyły życie pojazdom. _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
|