Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto Sty 26, 2010 9:17 pm    Temat postu:

Dzięki wielkie!!!!!!!! Laughing ale kumpli zaskocze!!! Laughing
Stawik
PostWysłany: Wto Sty 26, 2010 7:24 pm    Temat postu:

Nic dziwnego, pliki na rapidshare wygasły. Polecam w takim razie stronę www.darkeden.pl i ściąganie obrazków po sztuce. Ewentualnie Jeremiasz i na forum poumieszczał mnóstwo obrazków, wystarczy kliknąć prawym przyciskiem i 'zapisz jako...'
Gość
PostWysłany: Wto Sty 26, 2010 4:13 pm    Temat postu:

nie moge pobrać HELP Crying or Very sad
vyzygota
PostWysłany: Czw Cze 18, 2009 5:29 am    Temat postu:

Również po kolei, prawie Wink

Wojownicy nadal należą do Megakorporacji - ogólna przynależność, ale znaczki mają z poszczególnych korporacji. Przywódca o Przynależności Megakorporacje może werbować każdego z jej członków Imperialu, Mishimy czy co tam ma ochotę i tak samo w drugą stronę Przywódca ze znaczkiem Imeprialu rekrutuje dowolnego innego wojownika Megakorporacji. Bo tak na prawdę w DE nie ma żadnych zysków/strat z przynależności do konkretnej korporacji może oprócz: "Placówki Korporacji".

Armada - fakt nie jasna karta, nie graliśmy nią w ogóle jak na razie

Jeździec Apokalipsy i Potomek - Chodzi tak na prawdę aby umiejętność była w innym plemieniu, Horda i tak przewija się zwykle w zastraszającym tempie a potomek jeszcze to przyspieszał, najwolniejszą talią zawsze wydawała się Luterańska, stąd zamiana umiejętności.

Kwatera główna - dzięki poprawię.

Misjonarz - kombuje się z Katedrą Bractwa: "Koszt początkowy: 2. AMBASADA. Możesz zagrywać karty przynależności Bractwa. Jeśli Twój Misjonarz powróci z krainy innego gracza (zobacz kartę Misjonarza), wszyscy inni wojownicy znajdujący się na Pograniczu tego gracza, wyruszają za nim. Umieść ich w swojej osadzie, od tej pory Ty kontrolujesz karty tych wojowników. "

Noah Wrought - taką samą umiejętność daje Syn Północy, fakt potrafi namieszać i to sporo ale dzięki karcie "twój śmieć, mój skarb"" można na tym skorzystać.

Granatowa dziura, cieśnina, Konkwistador, Poszukiwacz i wiele innych - cóż.... Widać po Genesis że z założenia jest przegięty to fakt. Ale przeginane są wszystkie nacje i każda coś zyskuje. Ostatnio grałem Legionem na piechocie kontra synowie na pojazdach i ułożyło się tak że nic nie mogłem zrobić a przecież Legion z nowymi wojami to jest masakra!

Co do miejsc Morskich - dzięki tym zmianom osada nie jest zbitym klockiem, maksymalnie osłoniętym tylko rośnie w bardzo przedziwny sposób. Odcinanie miejsc jest łatwiejsze ale też dodaje smaczku grze trzeba trochę podumać przy budowie osady i najazdach również.

Megakorporacje - istnieją w fabule i w grach z których Dark czerpie (Doom Troopera, Warzone) to i powinny być Megakorporacje w DARK EDEN.
Cormak
PostWysłany: Sro Cze 17, 2009 2:36 pm    Temat postu:

A więc tak, po koleji..

Zmiana przynależności u wojowników korporacji sprawi, że staną się całkowicie niegrywalni bo mają z jednej "ekipy" po 2 do 3 wojowników.
A od strony fabularnej.. Dawno minęły czasy gdy Megakorporacje rządziły planetą.. dziś są to niedobitki tych który wrócili i raczej muszą być "połączeni" by mieć w ogóle jakieś szanse na przetrwanie ;]

Armada - Grupy ofensywne i najazdowe to dwie odmienne sprawy. Ta sama grupa musi atakować dwukrotnie (to zrozumiale bo do końca kroku atak nie można jej rozdzielić ) a co z najazdem? każdy z członków grupy przejechać x2? Czy muszą to zrobić wspólnie?

Cieśnina Gibraltarska - 25 wb ? WOW ! Łakomy kąsek =P

Granatowa Dziura - po co dublować niezniszczalną skałę ? ;]

Jeździec Apokalipsy i Potomek - Czemu zamieniłeś im umiejętności? (jak dla mnie obie są mocno przesadzone)

Konkwistador - niesamowicie przesadzona jednostka.

Kwatera główna propagandy - błąd jest na karcie. Budynek jest templarów a napisane jest "twoi Luterańscy wojownicy mogą atakować i najeżdżać dwa razy" nie pomijając faktu, że budynek również jest mocno niezbalansowany.

Misjonarz - nie widzę zastosowania dla umiejętności tej jednostki. (zakładając, że można ją przenieść tylko w kroku wykonywania akcji i tylko raz, tak jak każdego innego wojownika)

Naoh Wrought - Umiejętnośc jak dla mnie mocno przesadzona. (wkłądasz w talie 5x poszukiwanie i 5 x odzysk +5x ja to wezme ... otrzymujesz nieskończoną ilość potężnych kart typu plaga, ograbienie itd. Dodatkowo wrzućmy tutaj parę zacznijmy od nowa i przy pomyślnych wiatrach w pierwszej turze wystawiamy 80 kart... )

Poszukiwacz - kolejny z serii ... nie do przyjęcia ;]

I wiele wiele innych.. o których już mi się nie chce pisać za to powiem tak:
w mojej ocenie z dodatku genesis, można by wyjąc tylko kilkanaście max kilkadziesiąt kart które były by grywalne i zbalansowane. Cały zamysł dodatku jest beznadziejny zabiera duszę tak wspaniałej karciance jaką jest DE ;]
Wprowadzenie komlikacji z wodnymmi podwodnymi przybrzeżnymi itd. itp jest bezsensowne. Powstawały by talie które nie miały by ze sobą w ogóle prawa konkurować o ile zarobiły by na sobie chociaż jeden PZ, na poziomie zaawansowanym. Patrząc z perspektywy posiadacza startera+3 boostów nie jest wstanie stworzyć nawet nie grywalnej tylko jakiejkolwiek talii.

Cały zamysł z powrotem Megakorporacji na ziemię moim zdaniem jest nietrafiony. Klimat Mrocznego Raju opiera się właśnie na braku takich "Zwierzchników". To tak jakby zamówić Cole bez cukru po czym odejść od kasy i wsypać do niej 4 łyżeczki cukru.. bezsens..
Można byłby ich wprowadzić na zasadzie doadtku "niedobitków" korporacyjnych lub po prostu tych którzy nie załapali się na ostatni statek ;]

Cały dodatek jest kompletnie pozbawiony zarówno klimatu jak i grywalności...
vyzygota
PostWysłany: Sro Cze 17, 2009 11:50 am    Temat postu:

Wszelkie poprawki uzupełnione.
Do pobrania tutaj:
http://rapidshare.com/files/245497781/Karty.exe.html

Proszę o komentarze o błędach, niedorubkach i takich tam.

Niektóre karty są celowo zmienione ale to widać.

Zmiany do poprzedniej wersji:
1. Dodana czerwona ramka do wszystkich kart,
2. Ujednoliceniw wielkości czcionek w opisach (tam gdzie to tylko możliwe)
3. Uzupełnione o karty Przywódców (ostatnio brakowało trzech czy dwóch),
4. Na Zaklęciach Sztuki dodany znaczek Bractwa (nie bardzo wiem co zrobić z kartą: "Wolni od Grzechu" przeczytajcie proszę i doradźcie),
5. Tam gdzie brakowało dodałem "Żołnierz Zagłady",
6. Ujednolicenia nazewnictwa plików,
7. Wszyscy Przywódcy i Wojownicy z Megakorporacji należący do Korporacji posiadają ikonę Korporacji a nie znak ogólny Megakorporacji - jednocześnie na kartach wojowników zlikwidowałem napis: "Członek Imepralu, Bauhausu, etc",

Wszelkie poprzednie wersję proponuję usunąć żeby kaszany sobie nie robić. Smile
Pozdrawiam!
vyzygota
PostWysłany: Nie Cze 14, 2009 3:09 pm    Temat postu:

Zrobiłem jeden błąd Sad usunąłęm z wojowników sformułowanie "Żołnierz Zagłady" Co w połączeniu z przywódcą: Bartholomew Giesel dużo robi, ponieważ ten przywódca może zagrywać wojowników uważanych za Żołnierzy Zagłady.
Ale na szczęście mogę to szybko naprawić karty mam w formacie PSD Smile na swoim kompie.

Przepraszam i pokornie o wybaczenie proszę!
Jeremiasz
PostWysłany: Nie Cze 14, 2009 1:29 pm    Temat postu:

Chętnie przejże te karty bo sam też przygotowuję własną wersję. Mam już prawie wszystkie. Muszę je jeszcze trochę dopieścić.
Ale przejrzę twoje propozycje bo może wspólnie uda się zrobić coś naprawdę dobrego z tego dodatku Smile
vyzygota
PostWysłany: Nie Cze 14, 2009 8:24 am    Temat postu:

Siemka!
Jeszcze raz przedstawiam Link do kart Genesis. Teraz jest komplet:

http://rapidshare.com/files/244330815/Karty.exe.html

Niektóre z kart zostały zmienione po wielu grach z kumplami. Zmiany dotyczą przede wszystkim ograniczeń. W niektórych zwiększyliśmy koszt początkowy, kilku kartom zmieniliśmy przynależności. Niektórym wojownikom dodaliśmy klauzule taką jaką ma Komandos Jagger (Wymagana Fabryka aby wystawić) Teraz wszystkie plemiona wydają się być dobrze zbalansowane.

Niestety nie mam takich umiejętności jak Jeremiasz w obsłudze programów graficznych jakość obrazków nie jest powalająca.

Polecam do przejrzenia i pozdrawiam
Stawik
PostWysłany: Czw Lis 20, 2008 4:20 pm    Temat postu:

Piękne.
Jeremiasz
PostWysłany: Czw Lis 20, 2008 1:43 pm    Temat postu:

To próbka kart które zrobiłem. Obrazki pochodzą z ccg.
Co wy na to? Jest to dość czasochłonna praca ale efekt końcowy moim zdaniem udany:)

vyzygota
PostWysłany: Pią Lis 07, 2008 2:23 pm    Temat postu:

Daj co masz. Zobaczę co da się zrobić.
Jeremiasz
PostWysłany: Wto Lis 04, 2008 3:13 pm    Temat postu:

hmmm... no tylko sęk w tym, że nie mam ich zmontowanych w karty. Na ccg są obrazki kart osobno a cały layout kart osobno i teksty wyświetlają się osobno. Więc trzeba by pokombinować z ich montażem.
Nie wiem czy mi się uda.
vyzygota
PostWysłany: Pon Lis 03, 2008 8:20 pm    Temat postu:

Nie wiem jak to się stało, ale ich nie ma. podeślij mi te które masz to dokończę robotę.
Jeremiasz
PostWysłany: Pon Lis 03, 2008 9:40 am    Temat postu:

A jak to się stało, że na ccg nie ma wszystkich kart z dodatku? Ja pamiętam, że były wszystkie. Te które wymieniłeś jako brakujące pamiętam, że były na ccg. Mam gdzieś na kompie nawet obrazki tych kart.


Załóż bezpłatnie forum phpbb2 lub phpbb3 na Forumoteka.pl

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group