Autor |
Wiadomość |
vyzygota |
Wysłany: Sob Lis 28, 2009 11:16 pm Temat postu: |
|
My grając z kartami DE:G korzystamy z opcji dokładnie takiej jak przedstawił ją Jeremiasz. Wychodzi to bardzo dobrze a karta też potrafi urosnąć to pokaźnego WB gdy korzysta się z innych kart z DE:G takich jak: Platforma wiertnicza etc. |
|
|
Leviathan |
Wysłany: Czw Lis 26, 2009 7:55 pm Temat postu: |
|
Dokładnie tak. Inaczej ta karta byłaby przegięciem. |
|
|
Jeremiasz |
Wysłany: Czw Lis 26, 2009 7:30 pm Temat postu: |
|
Czyli proponujesz to co ja pisałem w poprawkach do wojowników:
Cytat: |
Nurek – MANTLEDIVER
Przynależność: Triada
Koszt początkowy: 3. PIECHOTA. Nurek nie może atakować i najeżdżać w tej samej turze. Możesz umieścić żeton za każdą niewykorzystaną jednostkę Paliwa, jaka zostanie Ci w Kroku Bilansowania. Nurek otrzymuje +1 do WB za każdy żeton, jaki na nim umieścisz. Ikony Paliwa z Magazynów nie mogą być użyte.
WB: 5
Taktyka: lądowa, wodna
Pobiera: Żywność, Surowce
Proponję dodać zdanie: "Żetony należy odrzucić na końcu twojej tury po kroku Odrzucania."
|
|
|
|
Leviathan |
Wysłany: Wto Lis 24, 2009 10:03 am Temat postu: |
|
Tłumacząc literalnie tą kartę należałoby przyjąć, że znaczniki pozostają niezależnie od tego co robi Nurek. Takie rozwiązanie jest zdecydowanym przegięciem więc wypada je zmienić.
Jestem na etapie robienia kart Genesis i w swoim projekcie przyjmę, że znaczniki pozostają na karcie Nurka do początku następnej tury jego posiadacza. |
|
|
Dungal |
Wysłany: Wto Mar 27, 2007 8:25 pm Temat postu: |
|
Ale wtedy byłoby niemożliwością wygrać - zdaje się, że i tak nie dałem rady.
Kozak to on i jest i tak, a chodzi o to żeby genesis wypośrodkować, bo jest wciąż sporo przegięć |
|
|
kempy |
Wysłany: Sro Mar 21, 2007 4:25 pm Temat postu: Re: Nurek - MANTLEDIVER |
|
Jeremiasz napisał: | Moze z samego juz zalozenia nurek mialby byc poprostu kozakiem i tyle |
Być może. Bez określenia rzadkości kart mozna sobie tylko gdybać co i jak było/jest przepakowane. |
|
|
Jeremiasz |
Wysłany: Wto Mar 20, 2007 1:14 pm Temat postu: Re: Nurek - MANTLEDIVER |
|
Wicu napisał: | sugerował bym też rozpatrzenie takiej możliwości, że doładowanie trwa tylko na 1 atak/najazd. |
czyli mniej wiecej tak jak RAMNOUGHT.
Mysle ze oba rozwiazania sa dobre, chociaz nie jestem pewnie czy tworcy rzeczywiscie zapomnieli dodac jak dlugo trwa efekt zwiekszajacy WB. Moze z samego juz zalozenia nurek mialby byc poprostu kozakiem i tyle |
|
|
Wicu |
Wysłany: Pon Mar 19, 2007 12:29 pm Temat postu: Nurek - MANTLEDIVER |
|
Niestety Twórcy zapomnieli dodać jak długo trwa efekt doładowania za pomocą Paliwa każdego z Nurków. Przyjeliśmy z Dungalem opcję że do początku mojej następnej tury (bo w przeciwnym wypadku można by zrobić z kolesia nieśmiertelnego typa), ale sugerował bym też rozpatrzenie takiej możliwości, że doładowanie trwa tylko na 1 atak/najazd. |
|
|