Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ludzka tarcza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Nie Lis 06, 2011 6:30 pm    Temat postu: ludzka tarcza Odpowiedz z cytatem

Dwa pytania:
1. Czy jeśli pokonałem wojownika moją grupą to mogę dzięki ludzkiej tarczy dołączyć jego ciało do jednego wojownika z grupy?
Ja bym uznał, że mogę.

2. Czy wojownik dołączony do innego wojownika za pomocą ludzkiej tarczy, jest traktowany jak karta dołączona? Tzn. czy można zagrać na niego np. wyrzeczenie??

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 03 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 03, 2016 10:37 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
vyzygota
Sierżant


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 119

PostWysłany: Czw Lis 10, 2011 3:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystkie odpowiedzi znajdują się na karcie Ludzka Tarcza

ad1.
Cytat:

Jeśli przeciwnikiem była Grupa, tylko jeden Wojownik może zostać dołączony (ty decydujesz który).


ad2.
Cytat:

Przeciwnik zostaje dołączony do twojego Wojownika
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Pią Lis 11, 2011 11:35 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ad1.
Chyba nie zrozumiałeś o co pytam... nie pytam o to czy jak pokonam grupę to mogę jednego z jej członków dołączyć tylko czy jak moja grupa pokona to mogę do któregoś z nich dołączyć pokonanego?

ad2.
Ok. Dzięki za odpowiedź.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
vyzygota
Sierżant


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 119

PostWysłany: Sob Lis 12, 2011 4:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak.
Cytat:

Zagraj zaraz po tym jak twój Wojownika pokona w walce innego Wojownika.


Liczba pojedynczna sugeruje że nie.
Co prawda od tego samego stwierdzenia jest wyjątek w postaci ostatniego zdania na Ludzkiej Tarczy.
Być może należy uznać że taki sam wyjątek działa w drugą stronę.
Atak grupy -> przeciwnika (pojedynczego lub grupę).

Nie pamiętam abyśmy rozważali taki problem podczas gry. Ale ja bym zagrał że możesz dołączyć pokonanego przez grupę.

W końcu, trup to trup. Wink
Zwłoki na bary i proszę jaka piękna kamizelka, tylko trochę ciężka Blitztank dajmy na to Wink
Trup to trup.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group