Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNOX Sierżant
Dołączył: 27 Wrz 2006 Posty: 149
|
Wysłany: Pon Sie 02, 2010 9:27 pm Temat postu: Mój przyjaciel Palankin |
|
|
Tak sobie pomyślałem co by tu zrobić żeby było lepiej. I po długiej medytacji wydumałem, że koniki są tak ograne, aż się rzygać chce. Szczęśliwie ktoś dokonał wielkiego odkrycia dotąd olewanej karty jaką jest Drżenie. Nie było by w tym nic zdrożnego gdyby nie fakt, że karta okazała się siać pogrom przy silnie nagiętej zasadzie, a napewno wbrew zdrowemu rozsądkowi i logice. Kolejnym owocem tych rozmyślań był stwierdzenie, że Triada ma jeszcze pojazdy, których normalny triadziarz nie używa. Otóż okazało się, że niewielka modyfikacja jednej karty może być drogą do stworzenia talii opartej o całkiem nowe niespotykane wcześniej założenia. Przechodząc do sedna, Palankinowi należy dopisać: "[i]Jeżeli Palankin lub Grupa złożona wyłącznie z Palnkinów i znajdująca się w osadzie Luterańskiej Triady broni się taktyką lądową, to WB wszystkich Palankinów ulega podwojeniu[/i]."
Chętnie bym sobie zagrał latającą triadą opartą o atak Rzeźników i Kruków, obronę Patriarchów i Palakinów, wspartych znaczną ilością (różnych) rytuałów. Napiszcie co o tym myślicie; czy taka zmiana przypadnie wam do gustu? |
|
Powrót do góry |
|
|
McKLocki Rekrut
Dołączył: 16 Paź 2009 Posty: 24
|
Wysłany: Pią Paź 01, 2010 10:54 am Temat postu: |
|
|
Ja używam z powodzeniem Palankina na Samirze spod WK, jako bramka w połączeniu z Krukiem. Wychodzi wtedy taka latająca wersja zwiadowcy, czyli bardzo fajna bramka.
Jakby taka bramka miała 23WB to by było przegięcie.
Wydaje mi się, że Palankin jest dość zbalansowaną kartą. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dungal Generał
Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 634
|
Wysłany: Pią Paź 01, 2010 7:19 pm Temat postu: |
|
|
Uważam tak samo jak przedmówca, też zresztą gram teraz Palankinami u Samira. Palankiny są o tyle dobre, że na bramce przeciwdziałają przed wszystkimi taktykami, jeżeli stworzysz grupę z innym lotnikiem, np Płaszczką Veurounist, wszyscy piechurzy mogą naskoczyć, zamiast jechać po miejscach z taktyką np. tylko lądową.
Ta możliwość daje duży atut Palankinowi, i więcej nie trzeba. _________________ Temu dzid? ! |
|
Powrót do góry |
|
|
KNOX Sierżant
Dołączył: 27 Wrz 2006 Posty: 149
|
Wysłany: Pon Paź 04, 2010 6:50 am Temat postu: |
|
|
W tym problem że Palankin użyteczny jest dla Smira a dla triady już nie. Zechciejcie drodzy koledzy przeczytać jeszcze raz co miała by dawać nowa zdolność gdyż dostrzegam niezrozumienie tematu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dungal Generał
Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 634
|
Wysłany: Pon Paź 04, 2010 10:57 am Temat postu: |
|
|
KNOX - zrozumiałem go całkowicie, i uważam to za niepotrzebne dopakowanie. Są Berki, Szarże, Potencjały, a oprócz tego rytuały. Przy dobrym użyciu tych kart i tak jest sporo WB i tak na Waszym miejscu bym grał.
Ale to nie zmienia faktu, że u siebie możecie wprowadzić jakiekolwiek zmiany, więc nie czujcie się skrępowani! _________________ Temu dzid? ! |
|
Powrót do góry |
|
|
|