Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jeremiasz Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 975
|
Wysłany: Czw Lip 29, 2010 9:32 am Temat postu: Drżenie |
|
|
Postanowiłem podjąć temat tej karty, ponieważ ostatni turniej dobrze pokazał jej możliwości, a ci którzy na nim byli wiedzą jakie zdarzenia z tym związane miały tam miejsce.
Chociaż, ja osobiście nie przekonałem się na własnej skórze jak drżenia mogą być denerwujące, to kilka osób miało tę przyjemność i widziałem zadowolone raczej nie były.
Proponuję więc raz jeszcze podjąć dyskusję na temat możliwości odcinania miejsc zagrywając drżenie.
Może jednak powinniśmy nagiąć tę zasadę i dostosować w miarę do używalności?
Turniej pokazał, że odcinanie miejsc może zdenerwować, żeby nie powiedzieć gorzej
Może uczyńmy drżenia anihilowanymi albo coś...?
Co wy na to?
Liczę, że dyskusję podejmą ci najbardziej zainteresowani, którzy najbardziej odczuli skutki tej karty _________________ http://wydrukionline.com.pl
http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
Seku Szeregowy
Dołączył: 16 Kwi 2010 Posty: 54
|
Wysłany: Czw Lip 29, 2010 10:36 am Temat postu: |
|
|
Jako że niewątpliwie odczułem działanie tej karty proponuje:
Miejscem legalnym nazwać takie które ma linię dostawczą z wodzem.
Znieść ograniczenie liczby drżeń do 3 ( bo w tym momencie jest już niepotrzebne). I wszystko jasne spoko etc. Podejrzewam że brak tej definicji legalności związanej z linią dostawczą jest zwykłym przeoczeniem które powinniśmy po prostu poprawić. |
|
Powrót do góry |
|
|
decado Sierżant
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 190
|
Wysłany: Czw Lip 29, 2010 10:51 am Temat postu: |
|
|
Mnie drżenie nie zabolało na turnieju - grałem bez miejsc nie licząc pól minowych gdy zmuszony byłem grać przeciwko lotnikom. Tym nie mniej rozumiem ludzi, których krew zalewała gdy drżenie rozkładało ich talię na łopatki i czyniło dalszą grę niemożliwą. Mam na myśli taką sytuację gdy nie można temu w żaden sposób zaradzić - nie ma kart przeciwdziałających, nawet rekonstrukcja jest do niczego.
Chciałbym zwrócić uwagę na podstawowy fakt. Sprawiliśmy, że drżenie stało się grywalne, nawet za bardzo. Jak to zazwyczaj bywa z nowymi zmianami/interpretacjami nie przewidzieliśmy wszystkich morderczych kombosów - drżenie plus niezniszczalna skała na ten przykład.
Moje zdanie jest następujące: drżenie nie może przestawiać miejc tak by były odcięte od linii dostawczych.
Powiedzmy sobie szczerze nikt z nas nie wystawia miejsca w powyższy sposób i trudno to nazwać "legalnym". Jeśli powrócimy do "starego" drżenia nie widzę powodu by je ograniczać w talii oraz wymyślać nowe dodatkowe zakazy i tym samym komplikować sobie życie.
Drżenie nadal pozostanie dobrą kartą. Pozwoli odkrywać zablokowane rozlewiska lub wręcz odwrotnie dostawiać do nich miejsca by je napływać. Nadal pozwoli wyłuskać zastawione miejsce lub spod pola minowego itd. _________________ Dark Eden Lives Forever |
|
Powrót do góry |
|
|
drumdaar Sierżant
Dołączył: 25 Gru 2009 Posty: 107
|
Wysłany: Czw Lip 29, 2010 12:40 pm Temat postu: |
|
|
jak to sie kiedys pisalo w pewnej grze on-line w ktora grywalem
FULL SUPPORT!!!
Osobiscie juz pisalem wczesniej po pierwszych testach z drzeniem na pelnej mocy co to potrafi zdzialac, nawet bez niezniszczalnej skaly. Combosa zreszta tez znalem bo mi go Seku przedstawil wczesniej i to co mnie cieszy to szybka i klarowna rekacja reszty graczy
Drzenie w formie na Avangarde jest w ciul przegiete i tyle
Zreszta popieram Seka, ze brak info w instrukcji o liniach dostawczych jest zwyklym przeoczeniem tworcow, ktore na 100% zostaloby dolozone gdyby gra zyla odpowiednio dlugo.
Jak nie bedzie mozna odciac od wodza to mozna i zniesc limit i bedzie spokoj |
|
Powrót do góry |
|
|
Cormak Kapitan
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 275
|
Wysłany: Czw Lip 29, 2010 2:43 pm Temat postu: |
|
|
Seku napisał: |
Miejscem legalnym nazwać takie które ma linię dostawczą z wodzem.
Znieść ograniczenie liczby drżeń do 3 ( bo w tym momencie jest już niepotrzebne). I wszystko jasne spoko etc. Podejrzewam że brak tej definicji legalności związanej z linią dostawczą jest zwykłym przeoczeniem które powinniśmy po prostu poprawić. |
Dokładnie tak!
Gramy tak od dłuższego czasu, w sumie gier tyle, że nawet nie jestem tego w stanie zliczyć.
Działa prawidłowo, jest po prostu dobre, nie przesadzone i nie słabe.
Dodatkowo wprowadziliśmy jeszcze jeden aneks. Przeniesione miejsce nie może odciąć linii dostawczych innego miejsca/miejsc. Głównie z uwagi na to że w bardzo późnej fazie gry (2x przetasowane, wszystkie rekonstrukcje anihilowane) można również odciąć wszystkie budynki przeciwnika poza jednym. _________________ We do not choose War, the War chose Us!
For the Horde! |
|
Powrót do góry |
|
|
|