Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Błędne Mapy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kempy
Szeregowy


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 77

PostWysłany: Sro Paź 25, 2006 10:48 pm    Temat postu: Błędne Mapy Odpowiedz z cytatem

"Wybierz inny Cel, który mogą najechać" oznacza nie mniej, nie więcej, że odpada akcja wysłania najeźdźców na trzeciego gracza, który ma na Pograniczu jakichś wojowników?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 12:09 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Sro Paź 25, 2006 11:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak odpada. Musi to być legal cel najazdu, dla tej bandki.
A w ogóle jak machnąłeś taki temat, to może ustalmy jak to w ogóle działa...
Play during any raid, after the raiders are announced. The raiders attack the wrong Establishment! Choose another legal target for that raiding party (it does not have to be in the same Turf). The party will not raid its own Turf.
Wg DESu:
Po wyznaczeniu najeźdźców, czyli w każdym momencie po wyznaczeniu najeźdźów, również w trakcie modyfikowania, byle przed rozstrzygnięciem.
Another legal target, to już łatwizna - miejsce, które można najechać daną Taktyką i jest nie bronione.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Czw Paź 26, 2006 8:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nieźle Stawik kombinujecie. Ale tekst "Play during any raid, after the raiders are announced" - pozwala jej używać w określonym momencie ataku, a nie jak wy zagrywacie od tego momentu do końca najazdu, i tu nie widze za bardzo sensu w zdaniu:
"również w trakcie modyfikowania, byle przed rozstrzygnięciem" - to musisz przed końcem powiedzieć, co masz na ręce i że już dalej nie modyfikujesz bo nie masz już czym??
Z takiej jednej stronki, którą chyba troche znasz Twisted Evil i w podręczniku DE jest takie coś:

KROK PIĄTY: NAJAZD
1Oznajmianie Celu Najazdu
2Ogłaszanie Taktyki
3Wyznaczanie Najeźdźców
4Porównywanie Wartości Bojowych
5Modyfikacje Najazdu
6Rozstrzygnięcie Najazdu

I tej karty można używać tylko między punktami 3 i 4 czyli jak to jest na karcie "zagraj podczas jakiegoś tam najazdu, po ogłoszeniu najęźdźców" - nie wcześniej i nie później!!!!!
A tak na marginesie też mi to za bardzo nie pasi bo głównie ja używam tej karty!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Czw Paź 26, 2006 7:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ech, chyba przesadzasz. Jakby było immidiately after, to bym Ci przyznał rację. A tak, to jest określone, że po wyznaczeniu najeźdźców, bo przed ich wyznaczeniem byłoby bez sensu.
Przed rozstrzygnięciem, czyli zanim oddasz pierwotny cel najazdu/ zginą najeźdźcy przy pierwotnym celu.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Pią Paź 27, 2006 7:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ni ciula!
Skoro przed wyznaczeniem byłoby bez sensu bo to oczywiste, to po co o tym pisać??
Czyli to co jest na karcie to jest instrukcja do czasu kiedy można jej użyć - i nie wiem gdzie napisali, jeśli można zagrywać tak jak mówisz, że nie możesz użyć w trakcie rozstrzygnięcia!
Wszystkim się skończyły modyfikatory i mówię Błędne mapy i kropka.
Skoro można to można w każdym momencie.
I jeszcze jedno (koleżka mi podpowiedział) - jak dam błędne mapy przed rozstrzygnięciem albo i w trakcie to wszystkie używane modyfikatory przechodzą na inny cel najazdu??, czy może chociaż najeźdźcom pozostają modyfikatory??
Kicha!! - My zdecydowanie mówimy przed modyfikacją!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KNOX
Sierżant


Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 149

PostWysłany: Pią Paź 27, 2006 10:25 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

my tez tak gralismy ze przed modyfikacja.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pią Paź 27, 2006 4:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

damajek napisał:

Kicha!! - My zdecydowanie mówimy przed modyfikacją!!

To faktycznie kicha Razz
W takim razie nie staram się skombinować sobie Mapek. Są do bani przy takim użyciu.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
McKLocki
Rekrut


Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 24

PostWysłany: Pon Gru 14, 2009 11:27 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak zagram Błędne mapy podczas gry drużynowej i wyznacze jako cel najazdu miejsce z tej samej drużyny co najeźca, to zdobywają PZ?
Czyli X1 gra z X2 w drużynie przeciwko Y1 i Y2.
X1 najeżdża Y1, który zagrywa Błędne mapy i mówi, że X1 najechał miejsce u X2. Czy drużyna X zdobywa PZ za to miejsce?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Cormak
Kapitan


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 275

PostWysłany: Pon Gru 14, 2009 11:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W zasadach jest napisane, że nigdy i w jakikolwiek sposób nie można najeżdżać własnej osady.

Tą też zasadę przenieśliśmy do gier drużynowych, pentagramów gdzie osada nie może być nigdy i w jakikolwiek najechana przez sojuszników.

_________________
We do not choose War, the War chose Us!
For the Horde!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 12:09 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Wto Gru 15, 2009 10:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podpiszę się pod wypowiedzą Cormaka. Osada sojusznika traktowana jest w takiej sytuacji jako twoja osada.
_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group