Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozlewisko a najeżdżanie Przywódcy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Pią Cze 04, 2010 12:03 pm    Temat postu: Rozlewisko a najeżdżanie Przywódcy Odpowiedz z cytatem

Ustaliliśmy już kwestię najeżdżania wodza w przypadku nie możności najechania innych miejsc w normalny sposób (no przynajmniej jeśli chodzi o najbliższy turniej Smile ).

Stawik napisał:

Najeżdżanie Przywódcy
Wodza można najechać jeśli w Krainie nie ma żadnych miejsc możliwych do najechania w normalnych warunkach, tzn. bez użycia zdolności specjalnych kart. W szczególności można najeżdżać wodza, jeśli w Krainie są tylko miejsca ze Złymi Frontami, otoczone Niezniszczalnymi Skałami.
Nie można najechać Przywódcy, gdy w Krainie są inne miejsca, nawet jeśli żadne miejsce nie sąsiaduje z wodzem.


A co z rozlewiskiem - jeśli obuduję swoje miejsce przy przywódcy trzema rozlewiskami to można najechać wodza? Wg zasady rozlewiska miejsce obudowane można najechać taktyką morską, a to znaczy, że jest możliwe najechanie miejsca nie używając specjalnych zdolności wojowników czy dodatkowych kart intryg - czyli w normalny sposób, a to oznacza, że wodza ruszyć nie można. Czyli w tym momencie najechać moją krainę można tylko z wody lub przy użyciu np. łzy czy infiltracji?
Czy tak?

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 9:50 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
yurand
Szeregowy


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 97

PostWysłany: Pią Cze 04, 2010 12:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmm, dobre, dobre.

TAK.

Niezniszczalne Skały powodują, że otoczone miejsce nie może zostać najechane. A Rozlewisko jedynie zmienia taktykę wymaganą do najazdu. Więc wodza najechać nie możesz.

To dla mnie sytuacja analogiczna do starcia talii Rasputinów na samolotach przeciwko innej talii, z miejscami wyłącznie z taktyką lądową - z jakiej racji miałby być możliwy najazd na Przywódcę Wink

Chyba właśnie taka była idea rozlewiska, żeby się każdy zastanowił nad Marynarzami. Ty chyba Jeremiaszu na Templarsach nie będziesz miał z tym problemu Wink

_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pią Cze 04, 2010 1:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Amen, wszystko się zgadza. Miejsce może zostać najechane z wody, więc może zostać najechane.
Od wodza wara w takim razie.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Seku
Szeregowy


Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 54

PostWysłany: Pią Cze 04, 2010 3:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Interpretacja prawidłowa ale przez to hmmm rozlewisko strasznie dużo zmienia. Ktoś ma jakieś pomysły jak wtedy to np skontrować oO? Pozostaje tylko infiltracja łza i centrum szkolenia marynarki dla talii na piechocie?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
drumdaar
Sierżant


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 107

PostWysłany: Pią Cze 04, 2010 5:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Seku

Cain + Koniki + ladowanie amfibii i w jednej turze konczymy Razz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pią Cze 04, 2010 6:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wystarczy jeden prosty jak cep Terroryzm na otoczone miejsce. Zostaje wódz z Rozlewiskami i można go jechać ile wlezie.
Kilka Lądowań Amfibii w rezerwie też nie zaszkodzi.
Środki proste łatwe i przyjemne Wink

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Marqwitch
Rekrut


Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 23

PostWysłany: Nie Cze 06, 2010 4:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stawik napisał:
Nie można najechać Przywódcy, gdy w Krainie są inne miejsca, nawet jeśli żadne miejsce nie sąsiaduje z wodzem.

Nie spotkałem się z tym nigdzie, poza tym forum.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Nie Cze 06, 2010 5:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

instrukcja napisał:
Kartę Przywódcy można najeżdżać tylko wtedy, gdy w Osadzie przeciwnika nie ma żadnego Miejsca

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Marqwitch
Rekrut


Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 23

PostWysłany: Pon Cze 07, 2010 12:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zawsze myślałem, że dotyczy to wyłącznie miejsc sąsiadujących, bo przecież miejsca z odciętymi liniami dostawczymi nie mogą dawać żadnych profitów.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 9:50 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
drumdaar
Sierżant


Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 107

PostWysłany: Pon Cze 07, 2010 8:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Marqwitch
owszem, nie dostarczaja ale wciaz znajduja sie w osadzie Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group