Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zasadzka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pon Wrz 25, 2006 9:45 am    Temat postu: Zasadzka Odpowiedz z cytatem

Zagraj podczas walki, w której wojonik z twojego Oddziału jest Obrońcą. Możesz natychmiast stworzyć Grupę Defensywną, w skłąd której wchodzić będzie ten Obrońca. Po sformowaniu Grupy przeprowadź dalej walkę. Grupa rozpada się w zwykły sposób na początku twojej następnej tury.

Zasadzka, a ograniczenia wojowników do łączenia się w grupy, np. Pretorów, Bestali, Samotników. Na wszystkich tych kartach jest napisane, że nie mogą lub mogą tylko z.. Nie ma 'nigdy'. Czy pod wpływem Zasadzki mogliby się połączyć w zwykle niemożliwą grupę? W Opocznie do tej pory graliśmy tak, że nie mogą. Graliśmy też tak, że łączyliśmy w grupę wszystkich wojów z Oddziału, chociaż to nie jest wymagane. Wystarczy dwóch. I robiliśmy jeszcze jeden myk. Ktoś atakuje Jeagera lądem, pada zasadzka i Jaeger łączy się w grupę z samolotami. Grupa dysponuje tylko taktyką powietrzną, więc atak się kończy. A na Zasadzce jest - 'przeprowadź dalej walkę'...
Co o tym sądzicie?

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Pią Gru 09, 2016 2:53 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wicu
Bad Boy


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 282

PostWysłany: Pon Wrz 25, 2006 10:05 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do łączenia się w grupy to jestem tego samego zdania, łączyć w grupy mogą się tylko Ci, którzy nie mają co do tego żadnych ograniczeń.
A co do tej opcji Jaeger + Samolot, to rzeczywiście zakończy walkę, bo w instrukcji jest napisane, że wybrana przez agresora taktyka musi być używana przez wszystkich wojowników biorących udział w walce. Więc jeśli taktykta będzie inna nie może po prostu zaatakować tej grupy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Pon Wrz 25, 2006 10:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też się zgadzam, że nie mozna łączyć z samotnikami i tymi co maja w opisie.
Co do tego motywu z Jeagerem to myślę, ze nie można połączyć a takim wypadku z lotnictwem z wyjątkiem Corariusów. Jeżeli z innym to myśle, że Jeager przegrywa, jeżeli jest taktyka lądowa. Po prostu lotnictwo mu nie pomaga, więc nawet nie warto (czy nie można?) tworzyć z nim grupy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Pon Wrz 25, 2006 2:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do zagrania z Jeagerem to wedłóg nas jak najbardziej można tak zrobić - popieramy!!!!!
A łączyć oczywiście można tylko to co można!! O Laughing
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Nie Paź 15, 2006 9:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem nie mozna zrobic grupy lotniczej z Jeagera i innych lotnikow w momencie gdy Jeager zostal zaatakowany taktyka londowa.
Przeciez jak sie z kims bije na ziemi i "trzymam go za szyje" to mi nie odfrunie co nie? Wink

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 12:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zależy od tego w którym momencie jeager będzie brał udział w zasadzce.
Bo można zagrać zasadzkę przed wyznaczeniem taktyki.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 1:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jasne, że można, ale wtedy nie ma utraty ataku przez atakującego, bo jeszcze nie został wyznaczony. Ja bym nawet pozwolił i po wyznaczeniu taktyki i atakujących też, przy takiej interpretacji. DE to jednak nie walki jaskiniowców, mi łatwo sobie wyobrazić Jaegera ewakuującego się w powietrze z pola walki.
Jednak kluczowym wydaje mi się zdanie Po sformowaniu Grupy przeprowadź dalej walkę. No nijak się nie da tego zrobić, gdy różnymi taktykami dysponujemy. Tak samo jak walka się nie bardzo może toczyć dalej, jak zagramy Zasadzkę przed wyznaczeniem atakujących. Przeciwnik zamiast atakować Gommorem zrobi to np. Nassalem. U nas w Opocznie zresztą często robimy myk: 'Soldata, na pieszo, nikt...', bo się jednak rozmyśliliśmy już po wyznaczeniu obrońcy.
Nie jest to ujęte precyzyjnie, ale chyba wszyscy czujemy o co chodziło w tej karcie: frajer myślał, że zabije se 1go kmiotka, a tu nagle cała banda przeciwko niemu. Nie bardzo się to da zrobić przed wyznaczeniem taktyki czy atakujących...

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Pią Gru 09, 2016 2:53 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 5:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmmm ... w sumie... chyba mnie przekonales Smile
_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group