|
Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Forum fanów karcianki Dark Eden
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 12:48 pm Temat postu: Łamigłówki |
|
|
Wszystkim po Równo a Skromne
Atakuję Uroxem Soldata. Ten rzuca sobie Wszystkim po Równo i ma bazowe WB 11, to ja Przewagę i wygrywam. Zagrywam Skromne zwycięstwo. Ile PZ dostaję?
Gommor a Zaciekły Najazd
Stoi sobie u mnie na Pograniczu 3 Gommorów. Rzucam Zaciekły Najazd i najeżdżają Stajnię. Udało się. Czy mają teraz prawo najechać przyległą kartę?
Zmiana Wyglądu, a samobójcy
Zamieniłem Nassala za pomocą Zmiany Wyglądu w Łzę. Najechał miejsce. C o z nim teraz zrobić? Anihilować jak Łzę?
Drżenie, a 'legalność' położenia miejsca
Z tego co wyczytałem w instrukcji o legalności wystawiania miejsc, legalność sprowadza się do dwóch rzeczy:
- miejsce musi przylegać, którymś bokiem do innego miejsca;
- musi być przestrzegana liczba sąsiadów.
Wydaje mi się w takim razie, że odkryłem co najmniej zarąbiastego combosa. Wyobraźmy sobie dość standardowe ustawienie Krainy na początku gry (zwłaszcza z użyciem Niepozornych):
[pusto]M
WMM
Zagrywam Drżenie i przestawiam niecnie przeciwnikowi Miejsce:
[pusto] M
W[pusto]MM
Odcinam mu jednym ruchem wszystkie Miejsca od wodza. Wg mnie całkowicie legalnie.
Trzęsieni Ziemi
A z Trzęsieniem Ziemi można by zbudować Krainę z "dziurą" na jedno czy kilka miejsc, otoczoną przez inne miejsca. Wystawić wojownika z Trzęsieniem.
W trakcie najazdu, po wyznaczeniu najeźdźców, żeby nie mogli sobie czegoś innego najechać, ukrywać najeżdżane miejsce w środku Krainy.
Co Wy na to? _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
yurand Szeregowy
Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 97
|
Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 1:40 pm Temat postu: |
|
|
Wszystkim po Równo a Skromne Moim zdaniem bazowe WB Soldata
Gommor a Zaciekły Najazd Mogą. Gomorry na Pograniczu nie tracą swojej zdolności.
Zmiana Wyglądu, a samobójcy Hmm. Ja bym chama anihilował.
Drżenie Poprawne, dobre combo, wkładam Drżenia do talii W ramach przyzwoitości miejsce, na które zagrywasz Drżenie, umieściłbym w gronie nieodciętych, tzn. uznałbym odcięcie za nielegalne. Czyli przesuwając miejsce możesz odciąć inne miejsca, ale samo przesuwane miejsce musi mieć linię dostawczą.
Trzęsieni Ziemi I że niby z karty U robimy takiego powera? Skłaniałbym się ku interpretacji podobnej jak przy Zmianie Rozkazów, bo raz na turę wykluczasz potencjalnie sporą grupę najeźdźców z gry. Ale bronić tego rękami i nogami nie będę.
Do zagadek dodam jedną kwestię, podobną do pierwszej z listy Stawika:
Najazd na miejsce wzmocnione Obwodem Defensywnym lub Milicją - ile dostaję punktów za skuteczny najazd? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cormak Kapitan
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 275
|
Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 1:58 pm Temat postu: |
|
|
Wszystkim po Równo a Skromne
łamigłówka ta sama co w przypadku tematu http://darkeden.mojeforum.net/temat-vt549.html?postdays=0&postorder=asc&highlight=skromne+zwyci%EAstwo&start=0
Wszystkie karty w momencie zakończenia konfliktu są odrzucane/anihilowane a skromne zagrywa się po konflikcie.
Gommor a Zaciekły Najazd
W mojej ocenie może. Jest ściśle doprecyzowane w jakim momencie mogą wykonać dodatkowy najazd, spełniają wszystkie wymogi, najeżdżają.
Zmiana Wyglądu, a samobójcy
Przykład niby podobny do tego który podałem na początku posta z kilkoma różnicami.
Karta (zmianka) nie jest odrzucana po konflikcie czy w wyniku działania jakieś innej intrygi.
Łezka najechała. Udało jej się. Zmianę wyglądu odrzuca się dopiero w momencie gdy anihilujemy wojownika.
Drżenie
Z zasad tak wynika jak mówisz, jednak jest to wtedy trochę przegięte.
My przyjęliśmy trzecią dodatkową zasadę
-Przenosząc jakiekolwiek miejsce nie możesz pozbawić Lini dostawczych innych miejsc.
Karta jest i tak mocna ale w wymienionym przez Ciebie przykładzie(a graliśmy tak swego czasu) siała po prostu straszny pogrom.
Trzęsieni Ziemi
Jeżeli masz w swojej kranie taką "Dziurę" to czemu nie =]
///edit. yurand wyprzedziłeś mnie o kilka minut =p
Obie karty które podałeś w przykładzie są odrzucane. PZ dostajesz tylko za budynek. _________________ We do not choose War, the War chose Us!
For the Horde! |
|
Powrót do góry |
|
|
decado Sierżant
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 190
|
Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 2:16 pm Temat postu: |
|
|
ad 1. - dostajesz 2 PZ za soldata, przecież szarże i inne cuda również modyfikują WB ale spadają po konflikcie...
ad 2. - wg mnie gomory mogą przeprowadzić drugi najazd, no problem
ad 3. - skoro zmieniony jest łzą to tak jak łzę należy go anihilować, pytanie brzmi czy razem ze Zmianą Wyglądu?
ad 4. - moje zdanie jest takie, że linie dostawcze nie mają nic do rzeczy, jak to jest w instrukcji legalność to liczba miejsc i przyleganie jednym bokiem do miejsca/przywódcy - jak najbardziej legalny kombos
ad 5. - podzielam zdanie Yuranda, to taka zmianka na miejsce czyli możesz wykluczyć jego najechanie przed wyznaczeniem najeźdźców ale później już jest po frytkach
Yurand - dostajesz tyle ile wynosi bazowe WB miejsca _________________ Dark Eden Lives Forever |
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 4:41 pm Temat postu: |
|
|
AD2,3 mamy consensus
AD1 Hmm, hmm, hmm. Cormaku, w tamtym wątku w końcu do porozumienia nie doszliśmy, chociaż po jednej strony barykady został tylko decado, więc szala była przechylona.
Ale w takim razie postuluję stanowczo, żeby za zabitego w obronie Męczennika było 9PZ!! On ma 2WB tylko jak jest atakowany. Jak jest już zabity, to stanowczo przestaje być atakowany, jego WB wraca do normy, a Skromne dostaje się za normę! Inaczej będę walczył o to, żeby za Soldata w mojej sytuacji było 11PZ.
AD4 Czyli legalne. Jestem przeciwny naginaniu zasad pod poszczególne zagrania, więc w zasadzie powinno się móc odcinać wszystko. Zwłaszcza, że Rytuały rzuca się w swoich ruchach, zawsze można dostawić kolejne miejsca (no, chyba, że talia już przeszła). Ale może w końcu Rekonstrukcja wróciłaby do łask? Z drugiej strony Częstochowa już przetestowała to rozwiązanie, a ufam ich doświadczeniu, może to faktycznie megaprzegięcie. Jest miejsce na dyskusję. Cormaku, może przybliżysz nam obraz zasiewanego Drżeniem spustoszenia?
AD5 Stanowcze NIE przeciwko kolejnej interpretacji z czapy! Żadne tam, "przed wyznaczeniem najeźdźców". Skąd to? Gdzie w zasadach napisane? Co nie jest zabronione jest dozwolone! Wymyśliłem jedyny sensowny powód, żeby włożyć Trzęsienie Ziemi do talii, a Wy chcecie to spie... znaczy popsuć. To nie jest intryga wyciągana z rękawa, tylko dołączanka i to do Wojownika (Wyrzeczenie, Konsekwencje, Przeżyją Tylko Najsilniejsi, Nie Tak Szybko, Niehonorowe Działanie... no i zostaje jeszcze tradycyjne podrżnięcie gardła). Do tego trzeba sobie specjalnie zagospodarować dziurę w Krainie. Yurand, Decado, wy już chyba własnego cienia się boicie.
Poproszę jakieś sensowne argumenty.
Co do Twojego pytania Yurandzie, potwierdzam. Bazowe WB miejsca. Ja o Soldata zapytałem, bo Wszystkim po Równo modyfikuje bazowe WB, jako jedna z nielicznych kart. Dla miejsc takich kart nie ma. _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
ryba Rekrut
Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 19
|
Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 6:33 pm Temat postu: Re: Łamigłówki |
|
|
Wszystkim po Równo a Skromne
Wedlug mnie Wszystkim Po Równo działa w podobny sposób do modyfikatorów typu berserk, potencjał czy pech, wiec nie wplywa na PZ po rzuceniu Skromnego.
Skromne działa na bazowe WB czyli po rzuceniu na meczennika powinno sie dostawac 9 PZ mimo ze atakowany meczennik ma tylko 2 WB.
Z kolei troche sie zastanawialem co zrobic po rzuceniu skromnego na wojownika ze zmiana wygladu. Jak zostalo wyzej napisane, po przegranej walce odrzucamy dolaczone do wojownika karty, wiec nasz przykladowy gomor staje sie spowrotem nassalem. Ale co zrobic w przypadku gdy lzie bedacej wczesniej nassalem nie udalo sie najechac miejsca? Lza najechała wiec powinna byc anihilowana, ale po walce odrzucamy kart dolaczone, wiec lza stala sie spowrotem nassalem, a na nassalu juz nic nie pisze ze ma byc anihliowany.
Podsumowując, jezeli po walce odrzucamy dolaczone karty to:
- w przypadku skromnego dostaje sie punkty za "starego" wojownika
- w przypadku samobojcy nie zostaje on anihilowany
Jezeli po walce zmiana wygaldu ciagle dziala:
- w przypadku skromnego dostaje sie punktu za WB nowego wojownika
- w przypadku samobojcy zostaje anihilowany
Zmiana Wyglądu, a samobójcy
Wyjasnienie wyzej
Gommor a Zaciekły Najazd
Moga najechac drugi raz
Drżenie, a 'legalność' położenia miejsca
Na drżeniu pisze "Na obszarze swej krainy" wiec chyba przeciwnikowi nie mozna nic poprzestawiac?
Jezeli przestawiamy w swojej krainie to mozna to uczynic podczas odbywajacego sie najazdu (nawet po zmodyfikowaniu WB najezdzajacych). Jedyny sposób na zakończenie najazdu drżeniem to umieszczenie miejsca zeby nie moglo byc najechane, czyli:
- kolo pola minowego
- otoczone z 4 strony innymi miejscami
Trzęsieni Ziemi
Jak wyżej.
Recepta na przemieszczanie miejsca do dziury moze byc najezdzanie miejsc bezposrednio sasiadujacych z "dziura". |
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 6:45 pm Temat postu: |
|
|
Na Drżeniu jest tak napisane tylko w polskiej w wersji. W angielskiej - na obszarze krainy dowolnego gracza. Zagranie Rytuału jest akcją, więc na pewno nie będzie to miało miejsca podczas najazdu.
Natomiast Trzęsienia Ziemi można użyć w dowolnym momencie, raz na turę. _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
Jeremiasz Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 975
|
Wysłany: Sro Kwi 21, 2010 6:48 pm Temat postu: |
|
|
Wszystkim po Równo a Skromne
Myślę, że aby nie komplikować sobie życia, powinniśmy stosować zasadę, że skromne daje nam tyle punktów ile wb jest napisane na karcie wojownika, nie zależnie od jego zdolności czy działających na niego kart.
Tak więc zabity za zabitego męczennika, nie zależnie czy w ataku czy w obronie dostawało by się 9 pztów.
Zmieniło by to nasze dotychczasowe strategie bo teraz trzeba by się nieco bardziej zastanowić nad przydatnością męczennika w talii. Stał by się on bronią obosieczną...
Gommor a Zaciekły Najazd
Myślę, że gomory mogą dokonać drugiego najazdu
Zmiana Wyglądu, a samobójcy
Jestem za anihilacją.
Drżenie
Trudno się nie zgodzić. I karta okazuje się bardziej przydatna niż zawsze uważałem.
Przyzwyczaiłem się do jej polskiego tekstu i stale zapominam, że można ją zagrać na miejsce przeciwnika.
To także ułatwi najeżdżanie krainy, gdy przeciwnik ma np. obudowane notre dame z każdej strony kopalniami i nie da się go nalecieć. Dzięki drżeniu przenosimy notre poza kopalnie i nalatujemy
Trzęsieni Ziemi
Tu nie jestem przekonany.
Na karcie jest tekst o możliwości przenoszenia miejsca raz na turę.
Pojęcie TURA w tym momencie jest pojęciem względnym.
Czy chodzi o konkretną turę gracza czy o turę ogólną...?
Ja bym zinterpretował, że chodzi o turę gracza ale upierał się nie będę, bo uważam, że nawet interpretując to jako turę ogólną, dużo mocniejsza ta karta się nie stanie, a może chociaż stanie się przydatna
W tej kwestii więc, przychylę się do opinii większości.
I tak jak Stawik napisał, też jestem przeciwny kolejnej interpretacji z czapy. Poza tym, że miejsce można przenieść tylk raz na turę nie ma na karcie więcej ograniczeń więc nie ograniczajmy jej. _________________ http://wydrukionline.com.pl
http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
yurand Szeregowy
Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 97
|
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 7:08 am Temat postu: |
|
|
Cytat: | To nie jest intryga wyciągana z rękawa, tylko dołączanka i to do Wojownika (Wyrzeczenie, Konsekwencje, Przeżyją Tylko Najsilniejsi, Nie Tak Szybko, Niehonorowe Działanie... no i zostaje jeszcze tradycyjne podrżnięcie gardła). Do tego trzeba sobie specjalnie zagospodarować dziurę w Krainie. Yurand, Decado, wy już chyba własnego cienia się boicie. |
Po pierwsze nie yurand i decado, bo ryba i Jeremiasz z tego co widzę również mają mieszane uczucia (co do tury, w której trzeba kartę zagrać)
Po drugie, niekoniecznie musi być dziura w Krainie, jak zauważył słusznie ryba, są jeszcze Pola Minowe, powszechnie w Poznaniu używane jako kontra na Raspów, Sanktuaria, a widząc Twoje zamiłowanie (tutaj szczerze pochwalam) do kombinowania znajdzie się jeszcze niejeden patent na odpowiednie ustawienie osady pod to combo.
Po trzecie, i tego faktycznie się obawiam, jeśli wystawisz sobie 5 Gomorrów, każdy z Trzęsieniem, to przy Twojej interpretacji (również w kontekście legalności położenia miejsca) i odpowiednim ustawieniu osady (a na pewno dysponujesz Rekonstrukcją, o której wspomniałeś) jesteś w stanie powstrzymać 5 najazdów w ciągu tury. Nie widzę problemu w oparciu osady o Niezniszczalne Skały i Pola Minowe. W efekcie będziesz miał combo, które działa jak tradycyjna powstrzymywajka, a te są ograniczane na turniejach. Pewnie, są Wyrzeczenia, etc. A na powstrzymywajki są Przemyśle. I mimo wszystko są z jakiegoś powodu ograniczone.
Chcesz tego comba, ja polemizować nie będę. Po prostu uważam, że jest przemocne, podobnie jak patent z Drżeniem, i zalatuje mi MtG, który mi podszedł tylko w 5 edycji i spowodował, że z radością wróciłem do DE, będący bez naginania zasad naprawdę wyważoną karcianką (oczywiście w porównaniu z innymi).
A co do interpretacji z czapy. Dodam jeszcze więcej z czapy :
1. Zasady forumowe, "Żadnych działań wstecznych". Uważam, że combo łamie tą zasadę. Deklaruję legalny cel najazdu, taktykę, najeźdźców. W tym momencie najazd się zaczyna i nagle okazuje się, że miejsce jednak nie jest legalne, a najeźdźcy nie mogą drugi raz najeżdżać.
2. Na Trzęsieniu Ziemi nie jest napisane, że można je używać w dowolnym momencie. Idąc za instrukcją i opisem kroku MODIFY RAID:
Cytat: | An important thing to remember here is that cards that say *Play during combat* may NOT be played during a raid. Only cards that state *Play during a raid* or *Play at any time* may be played. |
nie pozwoliłbym na użycie Trzęsienia w sposób proponowany przez Stawika. Słowa "Play at any time" nie ma na Trzęsieniu. Ktoś je sobie dodał z czapy Pewnie, można się wykłócać, że "Once per turn" i nie jest napisane, że nie można w najeździe, etc. Ja w takie dyskusje nie brnę i poddaję się woli większości. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
ryba Rekrut
Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 19
|
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 7:51 am Temat postu: |
|
|
yurand napisał: |
1. Zasady forumowe, "Żadnych działań wstecznych". Uważam, że combo łamie tą zasadę. Deklaruję legalny cel najazdu, taktykę, najeźdźców. W tym momencie najazd się zaczyna i nagle okazuje się, że miejsce jednak nie jest legalne, a najeźdźcy nie mogą drugi raz najeżdżać. |
W podobny sposob dzialaja terrorzymy lub przelicz to raz jeszcze rzucone na miejsce z czerwonymi ikonkami. Co prawda koszt zagrania karty jest wiekszy w przypadku terrorzymu (tracimy i zloto i miejsce) oraz przelicz to (tracimy miejsce), dodatkowo w obydwu przypadkach blokujemy sobie raczke.
W przypadku trzesienia calkowity koszt to dolaczyc do wojownika i nie dac go zabic. Dodatkowo posiadajac 2 pola minowe z jednym sasiadem mozna powstrzymac do 5 najazdow nie tracac zadnej karty.
Wedlug mnie karta stalaby sie za bardzo przegieta.
Cytat: | An important thing to remember here is that cards that say *Play during combat* may NOT be played during a raid. Only cards that state *Play during a raid* or *Play at any time* may be played. |
Ciekawy problem, co robic z kartami ktore mozna zagrywac tylko podczas swojej tury (np. poszukiwanie), maja one napisane *Play during your turn*, mozna je zagrywac podczas najazdu czy nie?
Ostatnio zmieniony przez ryba dnia Czw Kwi 22, 2010 8:29 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
yurand Szeregowy
Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 97
|
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 8:07 am Temat postu: |
|
|
Cytat: | W podobny sposob dzialaja terrorzymy lub przelicz to raz jeszcze rzucone na miejsce z czerwonymi ikonkami. |
Owszem, ale na nich jest słowo kluczowe "Zagraj w dowolnym momencie".
A ten patent też mi się średnio podoba _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
crenshaw Szeregowy
Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 76
|
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 10:22 am Temat postu: |
|
|
Nie powiedzialbym zeby combo z drzeniem bylo jakies zabojcze. Uklad kart musi byc odpowiedni na stole, poza tym najmocniejsze to jest na poczatku wiec malo prawdopodobne zeby w ciagu nastepnej tury maksimum dwoch przeciwnik nie wypelnil luki.
A z trzesieniem ziemi jest bardzo pomyslowe. Warto sobie wtedy samemu wystawiac niezniszczalne skaly
Przy skromnym zwyciestwie dostaje sie PZ rowne WB nadrukowanemu na karcie a wiec soldat dwa, meczennik dziewiec.
A z nassalem jest najlepsza lamiglowka. Moim zdaniem wedle prawa Nie jest anihilowany. |
|
Powrót do góry |
|
|
szczur44 Rekrut
Dołączył: 03 Mar 2010 Posty: 49
|
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 12:54 pm Temat postu: |
|
|
Wszystkim po równo a skromne
Racja.Skromne zagrywa się PO konflikcie,a nie w trakcie,a Wszystkim Po
Równo zmienia WB DO KOŃCA konfliktu,a że Skromne zagrywa się po konflikcie,zdobywa się 2 PZ[bazowe WB Soldata].
Zmiana Wyglądu,a samobójcy
Jest IDEALNĄ kopią piechoty,a więc tekst,ikony,WB i taktyki.A że działa także na tekst,a w tekście jest "po najeździe[niezależnie od wyniku],jest
anihilowana",a więc Nassal jest anihilowany.
Drżenie
Niezłe combo .
Trzęsienie Ziemi
Jest napisane "raz na turę".W FAQ na stronce Jeremiasza jest przykład z Milicją.Tam
też pisze "dołącz w trakcie swojej tury do swojego miejsca"."Podczas swojej
tury" oznacza w dowolnym momencie swojej tury.Z "turą" jest jeszcze lepiej.
Oznacza to,że nie tylko w dowolnym momencie podczas swojej tury,ale można przenieść swoje miejsce także w dowolnym momecie tury przeciwnika . _________________ W walce z g?upot? nie ma wygranych.
S? tylko cudem ocaleni. |
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 1:18 pm Temat postu: |
|
|
W pełni zgadzam się z Rybą. Terroryzm ma identyczne działanie.
Co do powstrzymywajek, jak sam stwierdziłeś Yurandzie, jest tylko Przemyśl, żeby je powstrzymać, w dodatku anihilowane. Na powstrzymanie Trzęsienia Ziemi już podałem litanię kart, z czego co najmniej 3 to odrzucane commony.
Ryba, 'koszt' to nie tylko Trzęsienie i nie dać zabić wojownika (jakby to było proste...). Jak sam stwierdziłeś, przydałyby się jeszcze Pola Minowe. O ile wiem, nie są z defaultu dołączane do żadnego wodza :tongue:
Dziurę w Krainie też niełatwo zorganizować.
I nikt Wam nie broni wyznaczyć celu najazdu (rozpoczyna się konflikt) i zagrania Przeżyją tylko najsilniejsi. I tyle o Trzęsieniu.
NIE dajmy się zwariować!
Co do przytoczonej zasady Yurandzie, to ona ma ciemniakom wyjaśnić, że atak to nie jest najazd.
Co do zagrywania w turze, to jest faktycznie mała zagwozdka. Znalazłem tylko 3 karty, o podobnym działaniu. Notre i Trenerek mogą działać całą turę, ale jest na nich zaznaczone, że w dowolnym momencie. Na Trzęsieniu jest to tylko podmiot domyślny.
Ale dwie rzeczy wiemy na pewno. Nie ma tam explicite "podczas twojej tury", ani "oprócz walki i najazdu". A taki tekst znajdziemy na tuzinie innych kart.
No i tak Rybo, od pradawna gramy tak, że możesz zagrać Poszukiwanie podczas swojego najazdu, w końcu 'twoja tura' trwa od dobierania, po odrzucanie, a na Poszukiwaniu nie ma "oprócza". _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
yurand Szeregowy
Dołączył: 03 Sie 2009 Posty: 97
|
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 1:35 pm Temat postu: |
|
|
Cytat: | Dziurę w Krainie też niełatwo zorganizować. |
Mieszanka Legionu i Triady. Trzęsienia, Drżenia i Rekonstrukcje - zamiast wojami będziesz szuflować miejscami Przy takim podejściu większego problemu z tym nie będzie _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz dodawać załączniki na tym forum Możesz ściągać pliki na tym forum
|
Załóż bezpłatnie forum phpbb2 lub phpbb3 na Forumoteka.pl
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|