Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smok_84 Sierżant
Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 120
|
Wysłany: Nie Mar 28, 2010 12:40 pm Temat postu: Horda i Triada co wyrzucić a co dodać??? (RADY) |
|
|
siemka proszę o rady dotyczące dwóch talii:
ja poosiadam talie Hordy złożoną z następujących kart:
Dowódca:
Abdul IV Spod Zachodzącego Słońca
Miejsca:
5x ziemia orna
3x stacja nawożenia
5x kopalnia
2x mennic
2 złoże rudy
1x obóz szkoleniowy
1x skład
2x rzeźnia
1x Cytadela Legionu Ciemności (nie raz gram mini hybryda- potrzebuje jeszcze 3 Cytadele do niej, ale one nie należą do mojej głównej talii, to tylko tak w ramach rozrywki z bratem jak gram od niedawna)
wojsko:
5x dwuróg połksiężyca
5x mamut zaćmienia
5x święty urox
5x żołnierz dżihad
3x męczennik
2x prorok
2x żeglarz
2x gomoryjski kastrat (to podczas hybrydy, potrzebuje jeszcze 1-2)
1x zhurgon (także podczas hybrydy, 2-3 potrzebne)
intrygi:
5x przemyśl to jeszcze raz!
5x berserk
5x szarża
1x plaga
5x skowyt się zbliża (gdy gram z proroctwami)
5x potencjał (nie wiem czy nie usunąć z talii)
2x wstrzymanie prac
2x prorocze wizje (gdy gram z proroctwami)
4x zmiana rozkazów
3x przewaga taktyczna
2x ja to wezmę
3x wyrzeczenie
2x tarcza
1x czas pokoju
2x wstrzymanie prac
1x ograbienie ślepego
2x poszukiwanie
2x ukryte bogactwo
1x zaliczka
2x śmierć z obłoków
1x brak paliwa
1x brak żywności
1x wojna błyskawiczna
1x odzysk
1x utrata potencjału
1x zdrajca
1x znajomości
1x pech
3x utrata wiary (mój brak gra Patryjarchami)
kart: ok 106
to moja talii hordy proszę o komentarze co odrzucić a może co dodać
a oto talia Triady mojego brata:
Dowódca:
Josef Gabriel
miejsca:
5x stajnia
3x wytwórnia papki
3x ziemia orna
5x kopalnia
2x mennica
wojsko:
5x ciężki kawalerzysta
5x zwiadowca kawalerii
5x kawalerzysta
2x żeglarz
3x patriarcha
intrygi:
1x utrata potencjału
1x zdrajca
1x znajomości
1x pech
1x brak paliwa
1x brak żywności
5x potencjał
5x zmiana rozkazów
3x wyrzeczenie
1x utrata potencjału
2x wojna błyskawiczna
2x fałszywe proroctwo (gdy ja gram proroctwami)
1x cena wojny
2x przelicz to (nie wiem czy jest potrzebne)
1x zły front
2x zaciekły najazd
1x zaliczka
5x wyzwanie
5x przemyśl to jeszcze raz!
5x skazaniec
2x pech
5x berserk
4x przemiana
5x przewaga taktyczna
3x ja to wezmę
2x ograbienie ślepego
3x ukryte bogactwo
2x śmierć z obłoków
2x wstrzymanie prac
3x powołanie
2x protekcja
1x cena wojny
3x poszukiwanie
1x infiltracja
2x odzysk
2x tarcza
3xO!
kart: ok 119
w talii triady nie potrafię powiedzieć co dodać a co wyrzucić proszę o rady odnośnie obydwu talii
za wszelkie rady dzięki i pozdro dla wszystkich |
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Nie Mar 28, 2010 1:18 pm Temat postu: |
|
|
Trochę się Smoku powtarzasz, Utraty po dwa razy, Pechy, itp.
Solówka ma być maksymalnie szybka, a jak się ma Stajnie, to w dwójnasób. Z Triady bym wyrzucił:
miejsca:
3x wytwórnia papki - żarcia i bez tego wystarczy
wojsko:
2x żeglarz
3x patriarcha, zbędni. Patriarchów używa się pięciu albo wcale, bez nich i Żeglarze zbędni.
intrygi:
1x utrata potencjału - w solówce bardzo nie fair
1x znajomości - dołączana
1x pech - jeden, dwa w talii wystarczy
1x brak paliwa -???
2x potencjał - jest dużo innych modyfikatorów, 3 Potencjały w talii stykną
2x zmiana rozkazów - 3 stykną
1x utrata potencjału - jw.
2x wojna błyskawiczna - zbędny zapychacz
2x fałszywe proroctwo (gdy ja gram proroctwami) 0- dołączane
1x cena wojny - dołączana
1x zły front - dołączana
5x wyzwanie - rytuał
5x skazaniec - rytuał
4x przemiana- rytuał
3x przewaga taktyczna - co za dużo to niezdrowo
2x ograbienie ślepego - ograbiać Abdula? zero sensa
2x wstrzymanie prac - jw.
3x powołanie - pod Rytuały
2x protekcja - rytuał
1x cena wojny - dołączana
1x infiltracja - zbędny zapychacz
1x odzysk- 1 styknie
2x tarcza - dołączane
I w ten sposób zostaje coś koło 65 kart w talii. Jest jakaś szansa na Abdula jak Stajnie dojdą.
U Abdula bym odjął:
Miejsca:
1x stacja nawożenia -zbędne
1x obóz szkoleniowy - zbędne
1x Cytadela Legionu Ciemności (nie raz gram mini hybryda- potrzebuje jeszcze 3 Cytadele do niej, ale one nie należą do mojej głównej talii, to tylko tak w ramach rozrywki z bratem jak gram od niedawna) - grać trzema co najmniej albo wcale
wojsko:
2x gomoryjski kastrat (to podczas hybrydy, potrzebuje jeszcze 1-2)
1x zhurgon (także podczas hybrydy, 2-3 potrzebne) - nie grać bez co najmniej 3 Cytadel
intrygi:
3x potencjał (nie wiem czy nie usunąć z talii) - masz dużo modów, nie trza tyle Potencjałów
2x wstrzymanie prac - doliczyłem się czterach, wg mnie za dużo
1x ukryte bogactwo - złoto Ci generalne zbędne
1x brak paliwa - ???
1x utrata potencjału - nie fair w solówce
1x znajomości - średnio potrzebne
1x pech - na Triadę nie działa
i schodzi talia do 90tki
Jedyne co bym dołożył,. to jeszcze parę proroctw - Nasze Wole, Odkrycia _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
Blitzkrieg Szeregowy
Dołączył: 20 Kwi 2007 Posty: 63
|
Wysłany: Nie Mar 28, 2010 2:19 pm Temat postu: |
|
|
Proponuje następujące składy talii:
Dowódca:
Abdul IV Spod Zachodzącego Słońca
15 Miejsca:
5x ziemia orna
3x stacja nawożenia
2x rzeźnia
4x kopalnia
1x skład
25 wojsko:
5x dwuróg połksiężyca
5x mamut zaćmienia
5x święty urox
5x żołnierz dżihad
2x prorok
3x męczennik
40 intrygi:
5x przemyśl to jeszcze raz!
5x szarża
4x berserk
4x skowyt się zbliża
2x prorocze wizje
2x ja to wezmę
2x wyrzeczenie
1x odzysk
2x poszukiwanie
2x śmierć z obłoków
1x wojna błyskawiczna
1x brak żywności
1x czas pokoju
1x plaga
1x utrata potencjału
1x znajomości
1x zdrajca
4x zmiana rozkazów
RAZEM: 80
Dowódca:
Josef Gabriel
17 miejsca:
5x stajnia
2x wytwórnia papki
3x ziemia orna
5x kopalnia
2x mennica
18 wojsko:
5x ciężki kawalerzysta
5x zwiadowca kawalerii
5x kawalerzysta
3x patriarcha
47 intrygi:
1x utrata potencjału
1x zdrajca
1x brak żywności
5x zmiana rozkazów
3x ja to wezmę
3 x potencjał
2 x pech
4 x berserk
2 x przelicz to
3 x ukryte bogactwo
3x wyrzeczenie
1x zaliczka
1x ograbienie ślepego
5x przemyśl to jeszcze raz!
3x poszukiwanie
1x odzysk
3 x o!
1 x cena wojny
2 x przemiana
2 x śmierć z obłoków
RAZEM: 82 |
|
Powrót do góry |
|
|
smok_84 Sierżant
Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 120
|
Wysłany: Pon Mar 29, 2010 8:24 am Temat postu: |
|
|
"I w ten sposób zostaje coś koło 65 kart w talii. Jest jakaś szansa na Abdula jak Stajnie dojdą."
Bez stajni triada nie ma żadnych szans z Abdulem i jego "małymi krówkami"
chociaż noz4 udowodnił na turnieju że nawet bez stajni na początku umiał się bronić przed moimi pożeraczami żywności. jak to robił nie wiem pewnie doświadczenie mój brat narazie średnio sobie radzi.
Dodane po 11 godzinach 37 minutach:
hmmm tak się teraz zastanawiałem jakby ktoś grał latającymi wojownikami to można by do talii wrzucić ambasadę luterańskiej triady (5x) i zwiadowców kawalerii (5x) wtedy nie może mi najechać osady |
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Pon Mar 29, 2010 8:38 am Temat postu: |
|
|
Można, można, chociaż ja zalecałbym raczej 3 Ambasady na 5 koników. Niedawno tak raz zagrałem i poszło mi nie najgorzej. _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
smok_84 Sierżant
Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 120
|
Wysłany: Pon Mar 29, 2010 10:04 am Temat postu: |
|
|
aha
spróbuje ale dopiero wtedy jak będę miał za przeciwnika kogoś kto ma lotników w talii a to szybko nie nastąpi:( |
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Pon Mar 29, 2010 10:29 am Temat postu: |
|
|
Spoko, Lackey się ruszy to będziesz miał przeciwników jak mrówków. Na ccg grałem z kilkudziesięcioma zawodnikami. _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
|