Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zalew Nekrobioniki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kempy
Szeregowy


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 77

PostWysłany: Nie Paź 15, 2006 11:26 am    Temat postu: Zalew Nekrobioniki Odpowiedz z cytatem

Gdy "zalanego nekrobioniką" Wojownika rozniesie Grupa Ofensywna, to kto wybiera członka owej grupy przeznaczonego do zniszczenia?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 12:10 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
diaphragma
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 129

PostWysłany: Nie Paź 15, 2006 1:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pytanie trudne, ponieważ i tu autorzy dali plamę.

Nie ma tego wyjaśnionego na karcie w org. wersji. Będzie trzeba się nad tym poważnie zastanowić. Jeżeli ja atakuje na wojownika z Zalewem to niby może ja powinienem wybrać, który wojownik z mojej dzielnej grupy spocznie w pokoju, a z drugiej strony przeciwnik po to miał Zalew, aby wyeliminować jakiegoś jednego wojownika gdy zaatakuje go jakaś grupka.

Ja proponuje wyliczankę ene due rabe, Chińczyk połknął żabę ...... Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kempy
Szeregowy


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 77

PostWysłany: Nie Paź 15, 2006 1:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może rozwiązać to w ten sposób, że przy ataku na "zalanego", poświęcającego wojownika wybiera atakujący. Gdy zaś to "zalany" zaatakuje grupę defensywną i zginie, to jego właściciel wybiera ofiarę.

Mój prywatny kłopot byłby w tym, że u nas paktycznie nikt nie gra grupami defensywnymi.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Nie Paź 15, 2006 2:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My w Opocznie gramy tak, że posiadacz Zalewu zawsze decyduje. W ten sposób działa funkcja odstraszająca karty. Jeśli atakujący będzie sobie wybierał, to będzie dorzucał Rekruta do Dwuroga, żeby pokonać Razydę. I zgadnijcie kogo odrzuci...
_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KNOX
Sierżant


Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 149

PostWysłany: Nie Paź 15, 2006 3:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zalany decyduje kogo zabierze ze soba do gleby
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kempy
Szeregowy


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 77

PostWysłany: Wto Paź 24, 2006 6:51 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Protekcja broni przed Zalewem?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Wto Paź 24, 2006 8:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Według polskiej wersji nie mogą zostać zabici jeśli przeprowadzają atak lub najazd. I to samo napisali na anglojęzycznej. Tak, że ja byłbym za tym, że ten wojownik jest chroniony.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 12:10 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Wto Paź 24, 2006 9:46 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zwłaszcza, że na Zalewiku jest its opponent is killed as well. A ponieważ jest protegowany, to nie jest killed. Czyli Protekcja chroni przed Zalewem.
_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group