Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zasady kart do drużynówek

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Czw Wrz 10, 2009 10:51 am    Temat postu: Zasady kart do drużynówek Odpowiedz z cytatem

TASK FORCE
POST-PLAY ICON: ANNIHILATE
NOTES: THIS CARD MAY ONLY BE PLAYED DURING A TEAM GAME. Play at any time. You may immediately move any number of warriors (and their attachments) from your Dominion to your teammate's Dominion. Your teammate decides where they are placed. They are now all controlled by your teammate. If one of these cards is discarded, it is placed in your discard pile.


AAAAA!!! KRWI!!! Mag znowu spierdolił tłumaczenie!! No JAK można przetłumaczyć "They are now all controlled by your teammate" na "ale ich nie kontroluje"??!? Evil or Very Mad Rolling Eyes :crazy: o_O :wall: :/ T_T Evil or Very Mad
No dobra, już jestem spokojny.
Czyli zarzucasz Przedsięwzięcie w dowolnym momencie. Mówisz, których wojowników przenosisz. Mogą być i w Oddziale i na Pograniczu. Mówisz do której Krainy (bo przecież drużyna może liczyć więcej niż 2 członków). Twój kumpel bierze sobie wskazanych wojów i kładzie w swojej Krainie gdzie chce. Oczywiście nie w grupach, tylko solo. Może część umieścić w Oddziale, część na Pograniczu. Od tego momentu są to jego wojownicy, on nimi kieruje, on ich żywi, itp. Tak jak i Zdrajca, po śmierci wracają do pierwotnego właściciela.


SUMMIT MEETING
POST-PLAY ICON: ANNIHILATE
NOTES: THIS CARD MAY ONLY BE PLAYED DURING A TEAM GAME. Play at any time. You and your teammates may leave the table and trade the cards in your hands amongst yourselves. A player may return with any number of cards in his or her hand. The player gains complete control of these cards until the end of the game. This should last no longer than 3 minutes. Each team member may only play this card once per game.


Jak dla mnie wszystko jest przejasne.


COMBINED ARMS
POST-PLAY ICON: ATTACH
NOTES: THIS CARD MAY ONLY BE PLAYED DURING A TEAM GAME. Attach to your Commander at any time. While attached, you and your teammates may Transfer warriors between your Warbands and Borderlands. You may only Transfer warriors TO your teammates' Warbands or Borderlands, not FROM them.


Wystarczy jedna kopia karty w drużynie dołączona do któregokolwiek z Przywódców i można przenosić. Nie ma ograniczenia, że przenosić może tylko ten gracz, do którego Przywódcy jest przyczepiona Współpraca.
Gracz, który ma turę może tylko przenosić swoje wojo do kumpli.
Nie ma tak, że będzie sobie mógł zgarnąć całe wojo jakie do dyspozycji ma zespół, a potem z jego krainy zaczerpnie sobie kolejny zawodnik i kolejny. Nie. Można tylko swoje wojo 'sprzedać' kumplom.


COMBINED FUNDS
POST-PLAY ICON: ATTACH
NOTES: THIS CARD MAY ONLY BE PLAYED DURING A TEAM GAME. Attach to your Commander at any time. While attached, you and your teammates may freely exchange the markers in your Gold Reserves at any time.

Wystarczy jedna kopia karty w drużynie, dołączona do któregokolwiek z Przywódców, żeby móc pożyczać sobie złoto. Tak właśnie działa ta karta, nie umożliwia ona płacenia z zasobów kumpli, lecz przenoszenie kasy z ich zasobów, do twojej Rezerwy Złota.


WINDS OF CHANGE
POST-PLAY ICON: ANNIHILATE
NOTES: THIS CARD MAY ONLY BE PLAYED DURING A TEAM GAME. Play at any time. The direction of play reverses. If play continued clockwise, it now continues counterclockwise (and vice versa). This card does not enable a player to take two turns in a row.


Wiatr Przemian powoduje odwrócenie kolejności graczy PO turze bieżącego gracza. Czy ruchy ma sojusznik, przeciwnik, czy też sam gracz, który 'puścił Wiatry', po jego turze rusza się gracz, który miał swoją turę tuż przed jego.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 2:03 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Cormak
Kapitan


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 275

PostWysłany: Czw Wrz 10, 2009 12:55 pm    Temat postu: Re: Zasady kart do drużynówek Odpowiedz z cytatem

Stawik napisał:


COMBINED FUNDS

Wystarczy jedna kopia karty w drużynie, dołączona do któregokolwiek z Przywódców, żeby móc pożyczać sobie złoto. Tak właśnie działa ta karta, nie umożliwia ona płacenia z zasobów kumpli, lecz przenoszenie kasy z ich zasobów, do twojej Rezerwy Złota.


Nie zgodze się Stawik ;] na Karcie wyraźnie napisane jest "you and your teammates may freely exchange the markers in your Gold Reserves at any time."

Czyli drużyna może korzystać lub jak to lepiej ujęte jest w angielskim tekście"freely exchange" z twoich zasobów złota jednak ty nie możesz z ich! Chyba że również mają dołączone wspólne fundusze.

No i jescze ejdna mała uwaga karta ma znaczek "+" a nie jak nadrukowano "X"

Poza tym wszystko wydaje mi się poprawne ;]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Czw Wrz 10, 2009 1:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cormaku, 'your' w angielskim to zarówno twój jak i wasz. Jeśli ograniczenie byłoby tylko do zasobów jednego gracza, to zostałoby to jakoś określone w tekście.
No i faktycznie, plusik toto ma, a nie iksa.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Cormak
Kapitan


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 275

PostWysłany: Pią Wrz 11, 2009 10:10 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przyjeżdżałem się bliżej i przyznaje rację =p
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ironhead
Szeregowy


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 94

PostWysłany: Nie Wrz 13, 2009 9:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stawik napisał:

WINDS OF CHANGE
POST-PLAY ICON: ANNIHILATE
NOTES: THIS CARD MAY ONLY BE PLAYED DURING A TEAM GAME. Play at any time. The direction of play reverses. If play continued clockwise, it now continues counterclockwise (and vice versa). This card does not enable a player to take two turns in a row.

Wiatr Przemian powoduje odwrócenie kolejności graczy PO turze bieżącego gracza. Czy ruchy ma sojusznik, przeciwnik, czy też sam gracz, który 'puścił Wiatry', po jego turze rusza się gracz, który miał swoją turę tuż przed jego.


No Panie skąd te "PO" się wzięło?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pon Wrz 14, 2009 11:05 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ech, nie chciało mi się rozpisywać, a Ty wywołujesz mnie do tablicy.
Przykład 1. Poruszasz się i puszczasz Wiatry.
Kolejność jest odwracana. Nie dzieje się to w środku Twojej tury, musi się ona zakończyć. Jak się kończy, to ruchy podejmuje gracz, który ruszał się przed Tobą, bo jest to kolejność odwrotna. A Ty nie masz prawa dzięki Wiatrom ruszać się dwukrotnie.
Przykład 2. Porusza się przeciwnik, który ma ruchy po Tobie i puszczasz Wiatry.
Jego tura trwa normalnie aż do końca. Potem kolejność jest odwracana i ruszasz się Ty. Wiatr nie umożliwił Ci wykonania 2 tur pod rząd, bo w międzyczasie była tura przeciwnika.
Przykład 3. Porusza się Twój sojusznik i puszczasz Wiatry.
Jego tura trwa normalnie aż do końca. Potem kolejność jest odwracana i turę ma gracz, który ruszał się przed ruchami sojusznika.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ironhead
Szeregowy


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 94

PostWysłany: Pon Wrz 14, 2009 11:56 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to wszystko się zgadza.
Tylko ktoś kiedyś grał tak, że jak puścił Wiatry w swojej turze to potem następowała tura kolejnego gracza (według starej kolejności) i dopiero odwracała się kolejność.
Ale to co piszesz jest ok
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
McKLocki
Rekrut


Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 24

PostWysłany: Sob Gru 05, 2009 9:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdzie na tej karcie - COMBINED ARMS - jest napisane, ze można przenosić tylko swoich wojowników? Jak dla mnie, to można oddać wojowników, których dostaliśmy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 2:03 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Sob Gru 05, 2009 10:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"Swoje wojo", to wojo, które masz aktualnie w Krainie. Tak się właśnie w instrukcji określa armię, która jest w Twojej krainie:

instrukcja napisał:

TWÓJ I DOWOLNY
Jeśli karta może być zagrana "na twojego Wojownika" znaczy to, że może być użyta wyłącznie na Wojownika w twojej Krainie.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group