Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Współpraca

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vyzygota
Sierżant


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 119

PostWysłany: Nie Wrz 06, 2009 3:06 pm    Temat postu: Współpraca Odpowiedz z cytatem

Proszę o łopatologiczną interpretację karty, bo mamy tu mały konflikt przy stole gry.

Kiedy kto może przenosić jeżeli tylko jeden z pary ma ww. kartę.

Wyjaśnienie potrzebne jest w druku i od strony nie zaangażowanej, stąd wątek. Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Czw Gru 08, 2016 5:03 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Nie Wrz 06, 2009 5:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Działanie karty polega na tym, że jeśli ty lub któryś z twoich sojuszników ma dołączoną tę kartę to możecie przenosić swoich wojowników między swoimi oddziałami i pograniczami. Jednak jeśli ty przeniesiesz któregoś ze swoich wojowników np. na pogranicze swojego sojusznika to już nie możesz go zabrać, ani żadnego innego wojownika który się tam znajduje. Dopiero twój sojusznik podczas swojej tury może przenieść do Ciebie wojowników którzy są w jego oddziale lub pograniczu, nie zależnie czy są to jego
wojownicy czy twoi. Ale nie może sobie wziąć, żadnego wojownika od Ciebie.

O to chodziło?

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
vyzygota
Sierżant


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 119

PostWysłany: Pon Wrz 07, 2009 4:22 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Si! Dziękuję bardzo! Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pon Wrz 07, 2009 7:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dodam jeszcze, że woje, którzy zostaną przeniesieni, przestają być twoi. Kontroluje ich twój sojusznik.
Inną kwestią jest możliwość przenoszenia. Ja tam bym nie pozwolił przenieść wojownika 2 razy, czyli np. z twojego Pogranicza na Oddział, a następnie z Oddziału na Oddział sojusznika.

W naszych grach Współpraca była często wykorzystywana, żeby nie wyżywiać woja. Taki Hordziarz wywalał 5 bydlaków i wysyłał do kumpla, bo nie miał żarcia dla nich. A przenosi przecież przed Bilansem. Kumpel żarcia też nie miał i odsyłał z powrotem. I tak w koło Macieju.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
vyzygota
Sierżant


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 119

PostWysłany: Pon Wrz 07, 2009 7:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stawik napisał:

Inną kwestią jest możliwość przenoszenia. Ja tam bym nie pozwolił przenieść wojownika 2 razy, czyli np. z twojego Pogranicza na Oddział, a następnie z Oddziału na Oddział sojusznika.


A nie jest tak że ostatnie zdanie rozstrzyga kto do kogo może przenosić wojo i że działa to tylko w jedną stronę. Pierwsze zdanie określa co można zrobić a drugie kto może.

wersja angielska karty tym razem mi nie pomaga. Sad
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pon Wrz 07, 2009 7:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie, dlaczego, jest dość jasny. Wystarczy jedna kopia karty dołączona do któregokolwiek z Przywódców i można przenosić.

Druga część opisu definiuje w jaki sposób to przenoszenie może się odbywać. Otóż gracz, który ma turę może tylko przenosić swoje wojo do kumpli.
Nie ma tak, że będzie sobie mógł zgarnąć całe wojo jakie do dyspozycji ma zespół, a potem z jego krainy zaczerpnie sobie kolejny zawodnik i kolejny. Nie. Można tylko swoje wojo 'sprzedać' kumplom.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Czw Gru 08, 2016 5:03 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
vyzygota
Sierżant


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 119

PostWysłany: Pon Wrz 07, 2009 8:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oki.
Dzięki za wyjaśnienia.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group