Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ekwipunkowanie a Zmiana wyglądu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Sro Sie 19, 2009 1:33 pm    Temat postu: Ekwipunkowanie a Zmiana wyglądu Odpowiedz z cytatem

Takie trochę abstrakcyjne zagadnienie, bo nikt ekwipunkiem przecie nie gra.
Otóż tłumacząc zasady odkryłem, że po angielsku wcale nie ma haseł "nie może używać broni i pancerzy", jest za to "He may not be given WEAPONS or ARMOR." Nie dostać, to nie to samo co nie używać.
A co by tak, gdyby Nassal z Dwururką zamienił się w Pretora? Pretor Dwururę już ma. Dostać jej nie mógł, ale używać może, tak jak i Darów.
Z drugiej mani, na Szczęśliwej ręce jest takie cuś: "The warrior must be able to have the Equipment". To by wskazywało, że twórcy jednak pisząc 'given' mieli na myśli używanie.
Wasze opinie?

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Czw Gru 08, 2016 9:05 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
yurand
Szeregowy


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 97

PostWysłany: Czw Sie 20, 2009 10:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wystawię się na pożarcie pisząc mojego pierwszego posta na forum od razu w ciekawym temacie Wink

Ja bym ekwipunek odrzucił. Jeśli Nassal zmienia się w Pretora, przejmuje zachowanie Pretora. Założyłbym, że traktuję nowo powstałego Pretora tak, jakby był nim od początku, czytaj: nie mógłbym mu nigdy dać ekwipunku ("He may not be given WEAPONS or ARMOR."). Mówisz "Nie dostać, to nie to samo co nie używać.". W sumie to racja, ale ciąg logiczny mówi, że aby używać, trzeba dostać Wink W Twoim toku rozumowania nie widzę dziur (ekwipunek został zagrany przed zamianą w Pretora) i pewnie bym Ci nie zabronił takiego działania, ale sam bym tak nie zagrał. Za każdym razem jak widzę niejednoznaczność rozstrzygam ją na swoją niekorzyść (dla zachowania przyjemności z gry) - tego typu akcje po prostu podchodzą mi pod wątek, w którym starano się nagiąć zasady na swoją korzyść i udowodnić, że na kawalerzystów triady nie działają modyfikatory dodatnie Wink

_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Pią Sie 21, 2009 10:50 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę, że nie ma co na siłę wyciągać takich sytuacji z gry... sądzę, że twórcą chodziło o to, że pretor i jemu podobni po prostu nie mogą używać broni i tyle.
Dla mnie jest to na siłę szukanie dziury w całym. Smile

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group