Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

centrum szkolenia marynarki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Pią Cze 12, 2009 7:33 pm    Temat postu: centrum szkolenia marynarki Odpowiedz z cytatem

Od momentu gdy, Dungal zamieścił w dziale TAWERNA w poście o fanowskich kartach, swoją propozycję przywódcy bez przynależności mogącego zagrywać wojowników MARYNARZY, zastanawiam się nad jedną rzeczą.
A mianowicie:
Czy centrum szkolenia marynarki rzeczywiście umożliwiało by temu przywódcy wystawianie wszystkich wojowników?
Czy centrum dodaje wojownikom taktykę MORSKĄ zanim ich wyłożymy, czy dopiero po wyłożeniu? Jeśli po to znaczy, że nie mógł by ich ten przywódca wykładać ale jeśli przed czyli gdy mamy ich już na ręku a nawet zanim wyciągniemy ich z talii to znaczy, że można by mieć w talii całkowicie dowolne jednostki... :/

Zastanawiam się nad tym nie tylko w kwestii przywódcy proponowanego przez Dungala ale także z powodu karty z genesis o nazwie DRY DOCK (suchy dok). Pozwala ona wystawiać MARYNARZY w dowolnym momencie.

Czyli w połączeniu z centrum szkolenia marynarki mógłbym wykładać wszystkich moich wojowników w dowolnym momencie?

Moje zdanie jest takie, że centrum dodaje taktykę tylko wojownikom znajdującym się już w grze, a ci których mam na ręku i w talii takowej taktyki nie posiadają.

A co wy o tym sądzicie i powiecie? Bo na karcie nie ma napisane nic o tym, że chodzi o wojowników w krainie, czy gdziekolwiek.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 2:04 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Cormak
Kapitan


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 275

PostWysłany: Sob Cze 13, 2009 11:06 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bez cienia wątpliwości masz rację ;]

Taktykę otrzymują po wystawieniu, nie jak się znajdują na ręce.

Co do przywódcy Kleito, z tego co zrozumiałem miał raczej służyć do wykorzystania istniejących już marynarzy.

Dry Dock również nie pozwalał by wystawiać wojaków nie posiadających taktyki mimo posiadanego centrum szkolenia, ponieważ na ręce dany wojownik nie posiada tej taktyki.

Co więcej jakby dorzucić do tego combo jeszcze Szpital, również nie miało by zastosowania przy jednostkach które zostały wyszkolone przez centrum szkolenia marynarki. Przykładowo:
Wystawiamy soldata, który w wyniku działania karty posiada taktykę wodną.
Po przegranej w walce lub najeździe bierzemy go na łape.
Nie możemy go wystawić, za pomocą Dry Dock mimo, że przed chwilą tą taktykę posiadał. W momencie gdy znajduje się na ręce nie posiada danej taktyki.

Takie jest moje zdanie i teoretycznie tak wynika z zasad. ;]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
decado
Sierżant


Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 190

PostWysłany: Wto Paź 27, 2009 9:12 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie, mam inne pytanie dot. Centrum Marynarki (tak naprawdę zadał je Ironhead zastanawiając się nad tym jak tu rozbić moją bramkę Evil or Very Mad ).

Wyobraźcie sobie, że mam na Pograniczu grupę defensywną - żeglarza i legionistę templariuszy. Teraz jeden z moich przeciwników rzuca Terroryzm na jedyne w mojej krainie Centrum Marynarki. Pytanie brzmi:
Czy Grupa Defensywna rozpada sie od razu ponieważ Legionista Templarsów nie jest już Marynarzem?

Moja interpretacja jest taka, że grupa pozostaje do początku mojej tury - w końcu kiedy stracimy Stajnie nie odrzucamy całej swojej jazdy etc.

_________________
Dark Eden Lives Forever Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Wto Paź 27, 2009 9:23 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmmm... to jest dobre pytanie.
Chociaż porównanie ze stajnią moim zdaniem nie jest dobre. W końcu stajnia nie czyni z twoich wojowników jezdnych tylko pozwala ci ich zagrywać. Natomiast centrum szkolenia marynarki nie umożliwia zagrywanie marynarzy lecz czyni ich z twoich wojowników.

Myślę, że chyba grupa taka powinna się rozpaść ponieważ gdy centrum zostaje odrzucone to legionista od razu przestaje mieć taktykę morską.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
yurand
Szeregowy


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 97

PostWysłany: Wto Paź 27, 2009 12:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z Jeremiaszem, tracisz Centrum Szkolenia Marynarki, automatycznie "zamyka się" ikonka taktyki wodnej na Legioniście i grupa musi się rozpaść, tzn. Legionista musi ją opuścić (jeśli miałeś 2 Żeglarzy w tej grupie, to nie musisz ich rozłączać).

To jest tak, jakbyś miał na Legionistę zagranego Stalowego Rekina i ktoś zagrałby na niego Nie Tak Szybko - efekt jest rozpatrywany natychmiast.

_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 2:04 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
decado
Sierżant


Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 190

PostWysłany: Wto Paź 27, 2009 1:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W sumie racja, ten przykład ze Stalowym Rekinem przemawia do mnie. Dzięki - chyba muszę poszukać jeszcze jednego Centrum Marynarki Wink
_________________
Dark Eden Lives Forever Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group