Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

fanowskie karty / tworzenie nowych kart, przynależności
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Tawerna - Tavern
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Sro Cze 03, 2009 4:17 pm    Temat postu: fanowskie karty / tworzenie nowych kart, przynależności Odpowiedz z cytatem

Temat założony w celu prezentowania własnych pomysłów kart Dark Eden. Czy z generatora, czy w formie tekstowej, jak wolicie.

Wymyślajcie nowe karty, przynależności, uwolnijcie swoje pomysły. Recenzujmy je wspólnie, testujmy. Kto chce niech drukuje.

Jak nazbiera się tego ładny stosik, postarajmy się wypuścić fanowski dodatek.

Pamiętajmy o prawach autorskich: twórzmy to dla siebie i nie zarabiajmy na tym! Prawo autorskie jest bardzo silne, uszanujmy pracę innych.


Cormack jako pierwszy zaprezentował swoje pomysły w osobnym temacie, który niechcący usunąłem, za co przepraszam.
Jakbyś mógł Cormack, wrzuć tu jeszcze raz te pomysły, bo były ciekawe.

Z tego adresu ściągniecie edytor, który kolega wcześniej podał:

http://magicseteditor.sourceforge.net/download

Instalujcie wpierw duży plik, potem ten mniejszy. Obsługa programu jest bardzo prosta.

Stworzyłem w tym edytorze wczoraj kartę, co myślicie o takim pomyśle?:


_________________
Temu dzid? !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 2:07 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wicu
Bad Boy


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 282

PostWysłany: Sro Cze 03, 2009 4:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie mocna karta na genesis bo do podstawki w sumie za dużo marynarzy nie ma Wink chyba że najpierw centrum szkolenia marynarki to wtedy mega mocna bo wszyscy wojownicy zyskują taktykę morską Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Cormak
Kapitan


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 275

PostWysłany: Sro Cze 03, 2009 5:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pomysł ciekawy i można by na tym zrobić naprawdę działającą talię na wodzie ;]


Ja pokaże udoskonaloną wersję karty którą już pokazałem..



mam jeszcze więcej kart ale pokaże je gdy będą już dopracowane, zbalansowane i z odpowiednim obrazkiem pasującym do DE ;]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Sro Cze 03, 2009 9:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do "Kleito" stworzyłem głównie do podstawki, na Genesis rzeczywiście byłaby kozacka. Jak sami napisaliście, w podstawce nie ma za wielu marynarzy i taktyka morska jest trudna do zastosowania. W zamyśle ta karta, ma zapełnić tą lukę. "Pische", "Piechota Morska Templariuszy" i Wyspiarze mają też z buta/powietrza, talia mogłaby być rzeczywiście konkretna. Gadałem z Jeremiaszem o wydruku, mam zamiar potestować niedługo.

"Rozkład" jest dobrym pomysłem, wg. mnie mocny rar. Testowałeś ją Cormack? Bo wydaje się jakby była dobrze dopracowana.
Mam tylko prośbę, bo można za takie rzeczy oberwać. Chodzi o podpisywanie karty, a raczej obrazka. Jak to w przypadku innych kart, na samym dole po lewej, musi być autor ilustracji. Wiem, że w "Rozkładzie", zastosowałeś ilustrację z Shadowruna 2giej edycji, łatwo znaleźć nazwisko artysty.

Nie mogę się doczekać innych pomysłów Smile

_________________
Temu dzid? !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Cormak
Kapitan


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 275

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 8:51 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do obrazków ściągnęołm tego na tony z jakiejś stronki i za bardzo nie wiem jak znaleźć jak nazywa się artysta.. więc po prostu napisałem nieznany..
Nie znam się na prawach autorskich ale masz racje raczej nie można od tak sobie wykorzystywać czyichś prac..

Co do Rozkładu.. oczywiście byłby to rare

A co do kart ;]
Ja zawsze się zastanawiałem czemu są"najemnicy" piechoty typu żeglarz czy kruk a nie ma reszty..



Takie 2 propozycje.. byłby to Uncommon i zastanawiałem się nad dodaniem zdania . Nieograniczona liczba w tali ... ale po namyśle nie dodałem bo chyba było by to przesadzone

ps. Teraz pracuję nad sporą ilością ekwipunku. bo jak wszystkim wiadomo.. wykorzystanie ekwipunku w jakiejkolwiek grze równa się przegrana.. jest po prostu za słaby. Mam już parę ciekawych, ale wstawie je jak wszystko dopracuje do końca ;]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 9:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Temat dobry Dungal Smile Ja sam też mam kilka pomysłów na karty więc postaram się w najbliższym czasie tu jakieś zamieścić.
Szkoda tylko, że wywaliłeś temat Cormakowi Wink

Cormak umieść tu te karty które wcześniej pokazywałeś - jeśli dobrze pamiętam była to oaza i jakiś pojazd rasputinców - karty ciekawe.

Natomiast jeśli chodzi o wojowników bez przynależności to myślę, że tworzenie takiego wojownika jazdy i pojazdu jest już lekkim przegięciem. Chyba, żeby zmniejszyć im dość mocno WB.
Bo o ile rekrut, żeglarz czy plamisty kruk są tylko dopełnieniem do talii, zwłaszcza w taliach początkujących graczy, lub stosowane jako dodatki np. do proroków, to taki Dragon pewnie stał by się jedną z podstawowych jednostek luterańskiej triady a Pancernik byłby z pewnością jednym z głównych pojazdów używanych przez synów rasputina.
Ewentualnie gdyby już rzeczywiście mieli by ci wojownicy być w grze to proponował bym każdemu zmniejszyć WB do 4. Ewentualnie Dragon mógłby mieć te 5WB ale wtedy dwie ikonki żywności musiałby pobierać.
A 6WB Pancerniku to zdecydowanie za dużo - myślę, że maks to jest 5WB chociaż to i tak za dużo Smile

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Cormak
Kapitan


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 275

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 9:32 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie takie było zamierzenie.. uzupełnienie talii na jeździe oraz pojazdach.
Jeżeli chodzi o WB to wydaje mi się nie za dużo a jakby mieli mniej byli by bezużyteczni.
Zamierzenie "balansu" tych wojaków było takie by mieli duży koszt początkowy.. co w początkach gry mocno by spowalniało nie czyniąc z nich jakiejś uber karty.

Jak tak się zastanowiłem to można im koszt początkowy obciąć do 2. Natomiast dodać czerwoną ikonkę złota. W końcu to najemnicy ;]

Jak znajdę dziś jakieś parę wolnych godzin to wieczorem zaspamuje kartami ekwipunku i boostujących ekwipunek ;] mam już z 6 a pomysłów jeszcze z pół tuzina ;]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 9:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A mi tam się najemnicy bardzo podobają. Wg mnie są wyważeni.
Przede wszystkim zwróć uwagę na koszt początkowy. Po drugie zapominasz chyba o Stajniach i Warsztatach. Dla takich leszczy raczej nikt nie będzie ich wkładał.
A jak już Stajnie masz... to co byś wolał wystawić, darmowego Mamuta, Kawalerzystę, latającego Zhurgona, czy leszcza z kp 3?
W przypadku pojazdów:
Samir - wolę wózki bojowe
Leitheusser - jak bym miał wybierać, to oczywiście Blitztanka bym wystawił, a nie toto. Natomiast prawdą jest, że wspaniale mógłby taki pojazd zasilić siły Rasputina na ziemi.
Triada - no dorzuć 5 takich leszczy do Palankinów i baloników, i co wychodzi z tego jakaś przemega siła?
Templarsi - fajny dodatek do Płaszczek, ich wiadomo kp nie obchodzi za bardzo.
Obydwaj najemnicy są najfajniejsi dla Raspów. Umacniają ziemię, a na Komendancie nie boli tak bardzo wstawianie Stajni i jeszcze paliwo daje. Jak Cię to tak boli, to może po prostu dać im zdolność: "Nie może być Werbowany przez Leitheussera"?

Jak już wymyślamy karty, to niech będą przydatne.

A nazwę czołga bym zmienił. Pancernik to nazwa statku. Może Pancerniak (czyli załogant czołgu)? Albo T-99?

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Skoq
Szeregowy


Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 50

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 10:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cormak - te rysunki narysował Paul Bonner - najfajniejszy rysownik MC chyba... - dla mnie, jako fana DoomTroopera zabawnie wygląda wykorzystanie Wenusjańskiego Szeryfa i Czołgu Bojowego Grizzli (i jedno i drugie Bauhaus - co widać na rysunkach nawet) jako najemników ziemskich bez przynależności Very Happy - czyżby dezercja z sił korporacyjnych Laughing ?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 2:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najemnicy spoko, ale też obniżyłbym o 1 wb. I tak będą przydatni, a nie ma co od razu wymyślać same rary, bo potem będzie ich za dużo, i rozpocznie się licytacja "kto wymyśli mocniejszą kartę" lub po prostu się nie pozbieramy z przekoksami.

Rysunki Bonnera, ale zmieniłbym bo to sztandarowa ilustracja korporacji Bauhaus, i nie pasuje do najemników. Poszukam jak znajdę czas inne, w zamian.
Jak wrócę z wyjazdu, dam znać czyjego autorstwa jest ilustracja z "Rozkładu".
Jeszcze mała uwaga, ale wybaczcie, bo to zboczenie zawodowe, chodzi o odpowiednie kadrowanie obrazków, żeby nie były rozciągnięte. Polecam Photoshop lub Ilustrator.

_________________
Temu dzid? !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 2:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z WB -1, to bym tylko wrzucił tankietki do Leitheussera. Całej reszty nigdy byśmy nie zobaczyli, tak jak i Rekrutów na planszy nie widać.
_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 2:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmmm, sam nie wiem. Trzeba by po prostu przetestować. Na bank karty przydatne - to pewne.

Jakie masz zdanie o "Kleito", Stawik? Myślę nad wywaleniem fragmentu o ignorowaniu wymagań, żeby zostawić samą możliwość wystawiania dowolnego woja z taktyką morską. Ale Stajnie, i inne takie byłyby wymagane.

_________________
Temu dzid? !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Cormak
Kapitan


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 275

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 2:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakby miał WB - 1 to miałby o CAŁE JEDEN więcej niż rekrut czy nassal...
a to już by była gorsza katra od "ekonomicznego planowania" którą uważam za najbardziej okazyjną kartę w DE =P

Dragon i Pancernik (którego nazwę wziąłem nie od statku, a od malutkiego ssaka którego bardzo mi przypomina =P) Są najgorszą jazdą/pojazdem.
Nie ma nawet ich co porównywać do tych z "przynależnością" bo wypadają bardzo blado.
A co do ich przydatności. Nie sądzę, żeby ktoś je miał w uber taliach turniejowych, przydawały by się raczej do tworzenia decków.

Co do obrazków. Ściągałem je masowo ze stronki z galerią MC której pewnie teraz bym nawet nie potrafił znaleźć. Mogą się dublować z doomtrooperem czy genesisem.. albo innymi okładkami warzone.

Ale to nie o obrazek chodzi tylko o kartę! Obrazek można podstawić jakikolwiek natomiast pomysł karty zostanie.
Osobiście nie mam talentu graficznego więc sam nie będę tworzył, muszę korzystać z tego co mam dostępne ;]
Zakładając, że nie jest to na użytek komercyjny tylko czysto hobbistyczno/fanowski nie sądzę żeby ktokolwiek się do tego przyczepił ;]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 3:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przekonaliście mnie, w sumie to, zważywszy na koszt początkowy, jest ok Very Happy

Z tymi obrazkami też racja, nie ma z tym ciśnienia. Jedynie uważałbym z prawem autorskim, bo w dobie netu, to śliski temat.

_________________
Temu dzid? !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 2:07 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Czw Cze 04, 2009 3:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja poprostu myślę, że ci najemnicy są nieco za silni jak na wojaków ogólno dostępnych.
Rekrutów rzeczywiście nie widać praktycznie w żadnych taliach ale to dlatego, że jest to ogólnie słaba piechota i każdy kto ma choć trochę wojowników przynależności którą chce grać już do talii ich nie weźmie. Ale ja osobiście Pamiętam czase gdy pojawiali się czasem w grze.
Natomiast plamiste kruki i (o dziwo) żeglarze, w naszych grach pojawiają się często, żeby nie powiedzieć stale.
Plamiste są dopełnieniem talii która ogólnie słabo stoi z taktyką lotniczą a oprócz tego tak jak żeglarze przydają się w szeregach hordy i triady do postawienia tzw. "bramki".

Natomiasto taki np. Pancernik. Owszem ma koszt początkowy wysoki, pobiera dwie ikonki i jak na najemnika przystało nie posiada, żadnych zdolności specjalnych. Ale ma 6WB co moim zdaniem mało nie jest. Jeśli np. chciałbym stworzyć talię synów w której planował bym umieszcze 20 wojowników - 10 lądowych i 10 latających, to z całą pewnością wśród 10 lądowych obok blitztanków stały by Pancerniki.
Owszem, są gorsze od takich wozów bojowych bystrych jeśli chodzi o zdolność, ale w przypadku synów wygrywają tym, że nie wymagają ambasady.
Natomiast rzeczywiście umieszczanie tej jednostki w talii innych przynależności już jest mało prawdopodobne. Po co więc tworzyć jednostkę z przynależnością ogólną którą i tak w zasadzie będzie używać głównie jedna przynależność.

A co do Dragona to miałem na myśli jego umieszczanie w talii triady pomiędzy pozostałymi 15stoma jezdnymi. Co prawda ma koszt początkowy i nie posiada takiej zdolności jak jazda triady ale moim zdaniem z jedną czerwoną ikonką i 5WB idalnie dopasowywał by się do tych 15 jezdnych do których zawsze człowiek się zastanawia co dołożyć bo 15 to trochę mało.

A jeśli chodzi o sam fakt nie istnienia w oryginalnej wersji takich najemników to myślę, że właśnie chodziło o to by silne wojsko brało się z konkretnej przynależności a rekruci, kruki i żeglarze mieli tylko zapychać luki w brakach talii.

Osobiście nie jestem przeciwny stworzeniu takich kart. Bo czemu by nie? Rzeczywiście zbilansowani są dobrze i napewno byli by przydatni. Tylko myślę, że już trochę za bardzo by zmieniali oblicze tej gry.

A same rysunki można bez problemu zmienić. Tyle tego znajduje się w sieci, że jest w czym wybierać.
Sam mam full tych rysunków na kompie i nawet wiele z nich pod opdowiednimi nazwiskami więc i z podpisem autora nie było by pewnie problemu.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Tawerna - Tavern Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group