Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Patriarcha
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kempy
Szeregowy


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 77

PostWysłany: Czw Paź 12, 2006 9:27 pm    Temat postu: Patriarcha Odpowiedz z cytatem

Na Pograniczu/Oddziale stoi Patriarcha i jakaś jazda. Rzucam na tą jazdę Szał - działa on czy też nie? Czy szalejąca jazda należy podczas walki do właściciela Patriarchy czy zagrywającego Szał?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Nie Gru 11, 2016 7:01 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Aksal_se
Sierżant


Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 125

PostWysłany: Czw Paź 12, 2006 9:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Play on any opponent's CAVALRY at any time, except during combat or a raid. The affected beast attacks its ally! Choose a legal Defender in the same Warband or Borderlands as the CAVALRY and conduct combat normally. You control the CAVALRY until the combat is over. This card may not be played on a warrior in a Group.
Arrow Zagrywający szał kontroluje jazdę.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Czw Paź 12, 2006 10:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

owszem zagrywajacy kontroluje jazde, ale moim zdaniem jak najbardziej moze jazda zaatakowac Patriarche. Zwlaszcza jesli jest tylko jezdny i Patriarcha. Jesli bylby jeszcze jakis wojo to nie jestem pewny alebyc moze trzeba by jego... jesli jednak nie ma innych wojakow to jazda atakuje Patriarche bo jezdny "jest teraz" osoby zagrywajacej karte.
_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wicu
Bad Boy


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 282

PostWysłany: Pią Paź 13, 2006 2:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli sytuacja wygląda tak:

- na oddziale/pograniczu znajduje się 1 jezdny i jeden patryjarcha

To jak najbradziej po rzuceniu Szału atak jezdnego jest możliwy

- na oddziale/pograniczu znajduje się kilku jezdnych i patryjarcha

To niestety atak na patryjarchę nie jest możliwy, bo są inni wojownicy, a patryjarchę należy atakować na końcu

- na oddziale/pograniczu jest jezdny, patryjarcha i piechota

To atak na patryjarchę nie jest możliwy, bo najpierw trzeba wykończyć piechotę
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
KNOX
Sierżant


Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 149

PostWysłany: Pią Paź 13, 2006 12:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a co sie dzieje jesli rzucamy szala na mastodonta?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Pią Paź 13, 2006 12:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Słuchaj AKSAL!
Zgadza się - zagrywający kontroluje, ale...
W zdaniu "The affected beast attacks its ally!" - ważne jest słówko ally. To z jednego końca - a z drugiego na Patriarsze jest: "Opponents may only attack the Patriarch if..." - tu jest słówko opponent. Dalsze komentowanie pozostawiam dyskusji.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pią Paź 13, 2006 2:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hehe, temat powinien nazywać się szał, a nie patriarcha Very Happy
Damajek: ja bym się tak nie czepiał. Wiadomo o co chodzi, odkąd pada karta Szał ten ally już tak do końca ally nie jest, a nawet wręcz jest opponent. Proponuję Szałem albo łamać wszystkie zasady ataku, albo tylko te, które dotyczą ilości ataków, albo przestrzegać wszystkich, co wydaje mi się bez sensu.
My w Opocznie gramy tak, że przestrzegamy wszystkich ograniczeń ataku oprócz ilości ataków. Tzn. Urox może zaatakować, mimo, że już atakował/najeżdżał w tej turze. Jak woj zaatakował Szałem, to potem może i normalnie atakować.
Natomiast Mastodont nie ruszy Hordy, nikt patriarchy czy proroka, póki nie jest ostatni w tej samej okolicy i .. więcej ograniczeń sobie nie przypominam.
To, że ty kontrolujesz oszalałego umożliwia chyba tylko zagranie Szarży.
No i combosu, który sam wymyśliłem i po raz pierwszy przedstawiam światu:
rzucasz Szał, a następnie na oszalałego Ucieczkę i wędruje do twojej ręki. Sprytne, nie :faja:

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Pią Paź 13, 2006 6:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja wiem czy sprytne... nie jestem pewien czy mozesz tak zrobic... a jesli nawet to co z przynaleznascia? przeciez taki wojo ci sie nie przyda.

a co z tym mastodontem bo on przeciez nie moze atakowac hordy... wiec czy w tym przypadku molgby zaatakowac proroka?

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pią Paź 13, 2006 7:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stawik napisał:

Natomiast Mastodont nie ruszy Hordy...


Żeby mieć większy pożytek z mojego combosu należy grać tą samą przynależnością co przeciwnik. Dla mnie nie problem Cool

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Privian
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 230

PostWysłany: Sob Paź 14, 2006 8:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy tek mozna z ta Ucieczka Question Tylko nie zapomnij potm oddac woja Smile
_________________
Skowyt si? Zbli?a!!!
-----------------------
Plan Your Escap!!!

www.grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
banhus
Sierżant


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 148

PostWysłany: Sob Paź 14, 2006 8:51 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zgadzam sie z Wicu ale...

dodam jeszcze że ilość partiarchów nie ma znaczenia jeśli są tylko oni ( albo oni + jeden szalony kawalerzysta)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kui_tai_lao_hai
Rekrut


Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 26

PostWysłany: Sro Cze 13, 2007 4:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

apropos patriarchy i proroka. zasady mówią, ze nie mozna go atakowac, chyba, ze jestjedynym wojownikiem w tym samym oddziale, pograniczu.
Sytuacja jest taka: Mam pogranicze i wystawiam tam 2 patriarchów, czy to oznacza, ze nie można ich zaatakować? my tak grywaliśmy, analogiczna sytuacja z patriarchą + prorokiem, takie małe kombo, jak któryś ma jeszcze ubajerzenie, ze jest jednoczesnie lotnikiem i marynarzem, to najazd zablokowany, chyba,. ze ktoś użyje suszy

_________________
kapitan igloo
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Sro Cze 13, 2007 8:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z erraty twórców gry:
PATRIARCH
The following line should be added to the end of this card: "If the Warband/Borderlands contains only Patriarchs (or Groups containing Patriarchs), they may be attacked."

Czyli jak są 'sami w domu' to można ich lać.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kui_tai_lao_hai
Rekrut


Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 26

PostWysłany: Sro Cze 13, 2007 9:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a w sytuacji gdy mamy do czynienia z partiarchą i prorokiem?
_________________
kapitan igloo
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Nie Gru 11, 2016 7:01 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wicu
Bad Boy


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 282

PostWysłany: Sro Cze 13, 2007 11:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobre kombo Smile trzeba będzie wypróbować Smile w tej sytuacji rodzi się pewien problem, który można rozwiązać na pare sposobów, ale w sytuacji gdy na jednym pograniczu jest i prorok i patryjarcha atakować ich nie można.
Patrząc na zasady z Genesis w zaistniałej sytuacji atak można by przeprowadzić, bo tam dopuszczalne są tego typu akcje, ale to nieoficjalny dodatek więc ... Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group