Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Konsekwencje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Kto moze pierwszy uzyc swoich Konsekwencji, gdy jeden z graczy ma je dolaczone a drugi wlasnie ma zamiar dolaczyc?
Gracz 1, ktory mial juz Konsekwencje uzywa ich i pozbywa sie gdy tylko jakies inne pojawia sie w grze.
71%
 71%  [ 10 ]
Gracz 2, ktory ma zamiar dolaczyc Konsekwencje zagrywa karte i uzywa jej aby pozbyc sie Konsekwencji Gracza 1.
28%
 28%  [ 4 ]
Wszystkich Głosów : 14

Autor Wiadomość
diaphragma
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 129

PostWysłany: Sro Paź 11, 2006 5:27 pm    Temat postu: Konsekwencje Odpowiedz z cytatem

Kolejny "problem" do rozwiazania przez forumowiczow. Przykladowa sytuacja:

Zosia ma w swojej krainie dolaczone Konsekwencje, a Jas planuje to zrobic (czyli dolaczyc sobie Konsekwencje). Czy po dolaczeniu tej karty przez Jasia moze on pierwszy uzyc swojej karty, czy moze pierwszenstwo jest po stronie Zosi poniewaz ona pierwsza zagrala ta karte Question

Ja oczywiscie grywalem z opcja ze Zosia decyduje w takim przypadku. Jest to logiczne. Ona przeciez pierwsza zagrala ta karte, a tu w 15 turze Jasiowi doszly Konsekwencje i strasznie chce szalec.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Czw Gru 08, 2016 9:05 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Aksal_se
Sierżant


Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 125

PostWysłany: Sro Paź 11, 2006 6:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Według mnie powinien decydować rzut monetą albo inny losowy czynnik.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Sro Paź 11, 2006 7:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A wg mnie nie. To tak jak z unikatami - kto pierwszy, ten lepszy. Zosia ma pierwszeństwo, może anihilować Jasiowi Konsekwencje lecz nie musi.
Jeśli nie anihiluje, wtedy jest szansa Jasia.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Privian
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 230

PostWysłany: Czw Paź 12, 2006 7:29 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i tu znowu decyduje to jak ktos jest szybki w gebie Exclamation Jas wyklada Konsekwencje i od razu anihiluje Kons... Zosi. Czyli kicha. rzut kostka kto pierwszy bedzie najlepsze Exclamation
_________________
Skowyt si? Zbli?a!!!
-----------------------
Plan Your Escap!!!

www.grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Czw Paź 12, 2006 7:35 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie dlatego postulujemy, żeby tę jedną sytuację dogmatycznie zinterpretować. Jasiu nie może anihilować Konsekwencji Zosi, chyba że ona po prostu zignoruje jego Konsekwencje. Wtedy - jak najbardziej.
_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Czw Paź 12, 2006 11:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To jest podług mojego pomyślunku tak:
Jak ktoś zagrywa konsekwencje to są one wykorzystane w momencie zagrania i ja używam tej karty - jej zdolności - i jedyne co może zapobiec temu jest zagranie przemyślunku w momencie jej zagrywania. Tak samo zagrywam inną dołączoną, np. zaliczke i ona działa od momentu zagrania - a jedyne co może ją wywalić jest przemyślunek - bo wyrzeczenie już jest zagrane po niej i cza za niego zapłącić 1 złocisz. (nie wiem czy to wystarczająco jasno).
Ale z drugiej strony przyjmując, że zagrywam konsekwencje i ktoś już ma konsekwencje dołączone to wtedy należałoby rozdzielić działanie intrygi z jej przyłączaniem jako dwa kolejne kroki.
Inny przykład z dołączonymi - jakiś dołączony ekwipunek - zagrywam i żeby mój wojownik albo miejsce nie miało zwiększonego WB musi ktoś zagrać przemyślunek - w innym wypadku zdolność tej karty jest wykorzystywana natychmiast - zaraz po zagraniu mój wojak albo miejsce ma zwiększone WB - Tak samo bym potraktował konsekwencje. W konsekwencji tego rozumowania o Konsekwencji zaraz po zagraniu jej i dołączeniu do przywódcy używam jej zdolności bo od razu mogę. A poza tym my ustaliliśmy, że tak jest bo tak jest ciekawiej i jedne konsekwencje nie mogą zapobiec niejako zagraniu kolejnych.
Embarassed
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KNOX
Sierżant


Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 149

PostWysłany: Czw Paź 12, 2006 5:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tutaj producent zostawil niezla kupe. mozna by uznac ze konsekwencjami nie mozna usunac innych konsekwencji. wiem ze to nie zgodne z zasadami ale zaoszczedziloby problemow i przymusilo do uzywania rzozniejszych kart.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Czw Paź 12, 2006 7:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To nie jest za dobry pomysł, bo już w ogóle dołączane straciłyby na znaczeniu. Jak każdy mógłby se annihilować każdą dołączaną oprócz Konsekwencji, to któż by z nich korzystał? Już i tak tylko Dungal ich używa Wink
_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Czw Paź 12, 2006 10:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hahahaha!! nie no teraz to mnie rozbawiles ;p!! myslalem ze spadne z kszesla Laughing
_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Pią Paź 13, 2006 1:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stawik napisał:
To nie jest za dobry pomysł, bo już w ogóle dołączane straciłyby na znaczeniu. Jak każdy mógłby se annihilować każdą dołączaną oprócz Konsekwencji, to któż by z nich korzystał? Już i tak tylko Dungal ich używa Wink


Zostawcie moje dołączane Very Happy A tak poza tym to nie mam ani 1 Konsekwencji, ale uważam również, że pierwszeństwo ma Zosia. To jest proste i skuteczne rozwiązanie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Privian
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 230

PostWysłany: Sob Paź 14, 2006 8:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dungal Exclamation Skoro Zosia by miala pierwszenstwo to Jas by byl kompletnym idiotom do potenki bo wylozy Konsekwencje i nic z tego nie ma bo od razu je straci. Czyli jednyne co moze to czekac na wyrzeczenie Exclamation
_________________
Skowyt si? Zbli?a!!!
-----------------------
Plan Your Escap!!!

www.grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Sylwia



Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Czw Gru 08, 2016 9:05 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Sob Paź 14, 2006 9:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może też liczyć na gapiostwo Zosi, na to, że jej będzie żal złota czy anihilowania kart. Może ją ograbić czy jakoś inaczej złota pozbawić i wyłożyć Konsekwencje. Wreszcie może być w rozpaczliwej sytuacji, w której liczy się po prostu jedna karta więcej w ręce i wyrzuca średnio akurat potrzebne Konsekwencje z ręki.
_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group