Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wojownicy Genesis - poprawki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Wojownicy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Pon Gru 01, 2008 4:46 pm    Temat postu: Wojownicy Genesis - poprawki Odpowiedz z cytatem

Postanowiłem zabrać się porządnie za Genesis.
Przygotwuję katy graficznie tak aby nadawały się do druku (zamieściłem już tutaj próbkę) jednak przed jakąkolwiek próbą drukowania trzeba zweryfikować teksty zawarte na kartach.
Przestudiowałem już dokładnie wszystkie karty wojowników i mam już też prawie wszystkich gotowych graficznie. Chciałbym też zająć pozostałymi rodzajami kart w najbliższym czasie.

Puki co jednak zamieszczam tutaj moje poprawki wojowników którzy moim zdaniem tych poprawek wymagają:

Po pierwsze:
Są wojownicy którzy mają zdolność anihilacji wojowników których zabili. Trochę moim zdaniem jest to przesadzona zdolność ale nie chciałbym się jej całkowicie z gry pozbywać. W DE jednak do anihilacji wojowników przeciwnika trzeba było zawsze użyć jakiejś dodatkowej karty (nieżyczliwość, miotacz płomieni). Proponuję więc dodać na każdym wojowiniku anihilującym innych zasadę, że aby anihilować pokonanego wojownika trzeba zapłacić złotem jego bazowe WB.


Jeździec Apokalipsy - APOCALIPTIC HORSEMAN
Przynależność: Triada
JAZDA. Każdy Jeździec Apokalipsy znajdujący się w Twojej krainie pozwala Ci dobrać jedną dodatkową kartę podczas Twojego Kroku Dobierania.
WB: 4
Taktyka: lądowa
Pobiera: Żywność

Proponuję tak:
"JAZDA. Każdy Jeździec Apokalipsy znajdujący się w Twojej krainie pozwala Ci dobrać jedną dodatkową kartę podczas Twojego Kroku Dobierania ponad standardowe 7 kart. zto znaczy, że jeśli posiadasz w swojej krainie jednego Jeźdźca Apokalipsy a na ręku masz 8 lub więcej kart to nie dobierasz za niego dodatkowej karty."

Chodzi o to aby nie było sytuacji takiej, że ktoś będzie miał na ręku całą talię.

-----

Diabol
Przynależność: Templariusze
Koszt początkowy: 1. PIECHOTA. Diabol (lub grupy, w których znajduje się ta jednostka) w przypadku remisu podczas walki, zwyciężają. Możesz odrzucić Diabola podczas DOWOLNEJ walki, w której NIE bierze on udziału. Jeden z walczących wojowników (wybierasz który) otrzymuje aż do końca trwania konfliktu, modyfikator do WB równy Wartości Bojowej Diabola. Możesz odrzucić więcej niż jednego Diabola, żeby zwiększyć WB walczących wojowników, efekt kilku takich samych kart kumuluje się. NIEOGRANICZONA LICZBA W TALII.
WB: 3
Taktyka: lądowa
Pobiera: Żywność


Zmienił bym obrazek tej karty. Nie wiem jeszcze na jaki, może np. Dungal by go narysował. W każdym razie nie podoba mi się i myślę, że nie tylko mi.

-----

Twarz ducha - GHOSTFACE
Przynależność: Triada
Koszt początkowy: 1. PIECHOTA. Przywdziani w magiczne kości swoich przodków Twarze duchów nie boją się niczego. Twarz ducha otrzymuje +X do WB gdzie X jest liczbą Twoich Twarzy ducha poległych w walce lub podczas najazdu, w trakcie trwania gry. NIEOGRANICZONA LICZBA W TALII
WB: 3
Taktyka: lądowa
Pobiera: Żywność

Tutaj mam problem. Bo jego zdolność jest chyba najbardziej przesadzoną zdolnością w całej grze.
Pierwsze co mi się nasuwa do zmiany to zlikwidowanie zdania NIEOGRANICZONA LICZBA W TALII. Jednak to może nie wystarczyć.
Trzeba by ograniczyć go jakoś inaczej.
Myśłame też żeby może rzeczywiście dostawał +1 do WB za inną zabitą Twarz ducha ale na zasadzie takiej, że gdy jakaś Twarz ducha ginie to inna która aktualnie znajduję się w grze zyskuje za nią +1 (wybieramy która) i zaznacza się to na niej żetonem. A gdy zginie wojownik z dodanymi w ten sposób żetonami to są one odrzucane.
Co wy na to?

-----

Hindenfokker
Przynależność: Synowie Rasputina
Koszt początkowy: X. POJAZD. Połóż X żetonów na tej karcie, kiedy werbujesz tego wojownika. X jest kosztem początkowym, który zdecydujesz się zapłacić. Możesz zdjąć żeton przed swoim Krokiem Ataku lub Najazdu, aby umożliwić Hindenfokkerowi atak lub najazd na cel oznaczony jako PODWODNY za pomocą taktyki wodnej. Hindenfokker otrzymuje taktykę Wodną aż do końca trwania konfliktu.
WB: 5
Taktyka: powietrzna
Pobiera: paliwo, paliwo

Zmieniłbym tylko nazwę na "Sterowiec Hindenfokker". Niby nic znaczącego ale jakoś mi to lepiej brzmi. Trochę tak jak pojazady powietrzne triady.

-----

Jadeitowy duch – JADE GHOST
Przynależność: Megakorporacje
Koszt początkowy: 1. PIECHOTA. CZŁONEK MISHIMY. ŻOŁNIERZ ZAGŁADY. Możesz zwerbować Ducha do swojej osady, po swoim Kroku Bilansowania. Jadeitowy duch w przypadku remisu w walce, jest zwycięzcą. NIEOGRANICZONA LICZBA W TALII.
WB: 3
Taktyka: lądowa
Pobiera: Żywność

Zmieniłbym tylko nazwę na "Nefrytowy Duch". Niby nic znaczącego ale jakoś mi to lepiej brzmi.

-----

Gwardia Khana – KHAN’S GUARD
Przynależność: Horda Półksiężyca
Koszt początkowy: 2. PIECHOTA. Khan podarował wyjątkowe zdolności tym wojownikom, wybierz jedną z nich, kiedy werbujesz tego wojownika do swojej krainy. Zdolność OCHRONY: Gwardzista otrzymuje + 3 do swojego WB, kiedy znajduje się na Pograniczu. Zdolność ATAKU: Gwardzista otrzymuje +3 do WB, kiedy atakuje. Zdolność NAJAZDU: Gwardzista otrzymuje +3 do WB, kiedy najeżdża. Gwardzista, dla którego wybierzesz zdolność nie może już jej zmienić.
WB: 3
Taktyka: lądowa
Pobiera: Żywność

Zastanawiam się tylko nad zmianą nazwy na "Straż Khana".

-----

Nurek – MANTLEDIVER
Przynależność: Triada
Koszt początkowy: 3. PIECHOTA. Nurek nie może atakować i najeżdżać w tej samej turze. Możesz umieścić żeton za każdą niewykorzystaną jednostkę Paliwa, jaka zostanie Ci w Kroku Bilansowania. Nurek otrzymuje +1 do WB za każdy żeton, jaki na nim umieścisz. Ikony Paliwa z Magazynów nie mogą być użyte.
WB: 5
Taktyka: lądowa, wodna
Pobiera: Żywność, Surowce

Proponję dodać zdanie: "Żetony należy odrzucić na końcu twojej tury po kroku Odrzucania."

-----

Syn północy - NORTHERN SON
Przynależność: Synowie Rasputina
Koszt początkowy: 2. PIECHOTA. Syn północy w przypadku remisu w konflikcie jest zwycięzcą. Kiedy masz Północnego syna w swojej krainie, wszystkie karty które anihilujesz należy odrzucać.
WB: 4
Taktyka: lądowa
Pobiera: Żywność, Żywność

Odrzucanie zamiast anihilacji kart to fajna zdolność ale może nieco za dobra. Jednak, żeby nie pozbywać się całkiem tej zdolności proponuję aby dać jej jakiś koszt. Np. 4 jed. złota za odrzucenie jednej karty zamiast anihilacji. Lub bardziej drastyczna opcja - gdy karta ma zostać anihilowana możesz ją odrzucić a zamiast niej anihilować dowolną kartę z ręki.

-----

Zagubiona dusza – SCAINARD SOUL
Przynależność: Templariusze
PIECHOTA. Zamiast werbować Zagubioną Dusze w normalny sposób, możesz zwerbować jedną lub więcej, kiedy jakieś miejsce w Twojej Osadzie jest najeżdżane z Powietrza. WB Zagubionej Duszy dodawane jest do WB najeżdżanego miejsca. Jeśli zwyciężysz, umieść Zagubioną Duszę na swoim Pograniczu, jeśli przegrasz karty wszystkich zwerbowanych podczas tego najazdu Dusz należy odrzucić.
WB:2
Taktyka: lądowa, powietrzna
Pobiera: Żywność

Zmienił bym obrazek tej karty. Nie wiem jeszcze na jaki, może np. Dungal by go narysował. W każdym razie nie podoba mi się i myślę, że nie tylko mi.

-----

Pokryty Łuskami – SCALED SON
Przynależność: Triada
Koszt początkowy: 2. PIECHOTA. Połóż na karcie jeden żeton reprezentujący Torpedę, kiedy werbujesz tego wojownika do swojej krainy. W trakcie walki lub najazdu za pomocą wody, ten wojownik może odpalić Torpedę (zdejmij żeton) i tym samym otrzymać modyfikator +5 do WB, do końca trwania konfliktu. Podczas swojego Kroku Wykonywania akcji, możesz załadować kolejną Torpedę w miejsce już wykorzystanej, płacąc 5 Jednostek Złota.
WB: 5
Taktyka: wodna
Pobiera: Żywność

Zmienił bym obrazek tej karty. Nie wiem jeszcze na jaki, może np. Dungal by go narysował. W każdym razie nie podoba mi się i myślę, że nie tylko mi.

-----

Tancerz Wojny - STORMDANCER
Przynależność: Triada
Koszt początkowy: 2. PIECHOTA. Za każdym razem, gdy zagrasz RYTUAŁ, który po zakończeniu działania należy odrzucić (nie działa na anihilowane karty), ten wojownik umożliwia Ci wzięcie RYTUAŁU ponownie na rękę. Za każdym razem, gdy ostatni z Twoich Tancerzy Wojny w Twojej krainie zostanie odrzucony lub anihilowany, musisz odrzucić wszystkie Twoje RYTUAŁY pozostające w grze i pokazać przeciwnikom karty, jakie masz na ręce.
WB: 5
Taktyka: lądowa, powietrzna, wodna
Pobiera: Żywność, Żywność

Zmienił bym obrazek tej karty. Może na ten:

To co prawda jest chyba Cain ale na potrzeby genesis może nie być Smile

-----

Surveiler
Przynależność: Megakorporacje
PIECHOTA. CZŁONEK CYBERTRONIKU. Surveiler może dokonać autodestrukcji podczas walki lub najazdu. Jeśli zdecydujesz się na autodestrukcję wojownika, otrzymuje on +15 do WB. Po zakończeniu konfliktu, Surveiler i wszyscy członkowie grupy w skład, której wchodził, lub uczestniczący wraz z nim w najeździe są anihilowani.
WB: 3
Taktyka: lądowa, powietrzna
Pobiera: Surowce, Surowce

Nazwa tego wojownika nie została przetłumaczona. Wydaje mi się jednak, że Surveil znaczy inwigilować, może więc nazwać go Inwigilator?

-----

Strażnik - WATCHMAN
Przynależność: Bractwo
Koszt początkowy: 2. PIECHOTA. CZARODZIEJ. Strażnicy mają zadanie dopilnować, żeby Megakorporacje nie wtargnęły do Mrocznego Raju. Możesz odrzucić Strażnika w dowolnym momencie (poza trwającą walką lub najazdem)żeby anihilować jednego wybranego przez Ciebie wojownika, który przynależy do Megakorporacji (karty dołączone do tego wojownika są odrzucane).
WB: 5
Taktyka: lądowa, powietrzna, wodna
Pobiera: Żywność, Żywność

Myślę, że jego zdolność jest nieco przesadzona. Proponował bym, żeby zmienić anihilację wojowika na odrzucenie lub pozostawić anihilację ale w zamian za anihilację tego wojownika.

-----

Morska Strzyga - WETWRATH
Przynależność: Templariusze
Koszt początkowy: 3. POJAZD. SAMOTNIK. Za pierwszym razem, kiedy Strzyga zostanie pokonana w walce lub podczas najazdu, umieść żeton na tej karcie. Strzyga traktowana jest jako "ranna" i musi zostać ponownie pokonana, zanim zostanie odrzucona. Rana nie ma żadnego efektu na tą kartę.
WB: 10
Taktyka: wodna
Pobiera: Paliwo, Paliwo, Paliwo

Zastanawiam się tylko nad polską nazwą. Nie chcę podważać tutaj tłumaczenia Wica bo z pewnością zrobił to prawie idealnie Wink ale z tego co się oriętuję to WRATH znaczy gniew. Tylko czy to pasuje? Może więc nazwać go np. gniew oceanów, albo postrach mórz ;P ??

-----

Rosomak - WOLVERINE
Przynależność: Megakorporacje
Koszt początkowy: 3. PIECHOTA. CZŁONEK KAPITOLU. ŻOŁNIEŻ ZAGŁADY. Rosomak nie może w tej samej turze atakować i najeżdżać, może wykonać tylko jedną z tych czynności.
WB: 8
Taktyka: lądowa, morska
Pobiera: Żywność

Tu również mam zastrzeżenia co do nazwy. Co prawda WOLVERINE rzeczywiście tłumaczy się jako Rosomak ale brzmi to głupio co nie?
Może więc zostać przy WOLVERINE? Albo spolszczyć to tylko na WOLWERIN ?

-----

To tyle. Pozostali wojownicy moim zdaniem mogą być.
Czekam na wasze opinie a ja biorę się za wodzów.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl


Ostatnio zmieniony przez Jeremiasz dnia Czw Lis 26, 2009 7:28 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Pią Gru 09, 2016 2:55 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
decado
Sierżant


Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 190

PostWysłany: Wto Gru 02, 2008 1:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Garść komentarzy z mojej strony:

Apocaliptic Horseman - a może tak? przyjmując oczywiście, że dyskusja o Josefie zakończyła się tym, że ów przywódca zwiększa limit kart na ręku za złoto...

JAZDA. Za każdego Jeźdźca Apokalipsy znajdującego się w Twojej krainie zwiększasz o 1 limit kart podczas Twojego Kroku Dobierania.

Diabol, Scainard Soul, Scaled Son, Stormdancer - podzielam Twoje zdanie odnośnie obrazka Jeremiaszu

Ghostface - tak, zdecydowanie najbardziej przegięta karta Genesis.

Propozycja podania (prawie) zgodnie z sugestią Jeremiasza:

Koszt Początkowy: 1. PIECHOTA. Przywdziani w magiczne kości swoich przodków Twarze duchów nie boją się niczego. Za każdym razem kiedy Twarz Ducha zginie w walce lub najeździe możesz położyć żeton na innej Twojej Twarzy Ducha znajdującej się w grze. Każdy żeton zwiększa WB o +2 i jest odrzucany razem z wojownikiem.

Czyli wychodzi nam taki prawie Żandarm ale w Triadowym wydaniu Smile

Jade Ghost - Nefrytowy duch rzeczywiście brzmi znacznie lepiej.

Mantlediver - proponowanie zdanie o odrzuceniu żetonów MUSI być dodane albo mamy następną przegiętą kartę Triady z Genesis zaraz po Ghost Face...

Northern Son - propozycja ze złotem jest bardziej sensowna i skłaniałbym się ku 3 sztukom złota Smile

Watchman - obstawiałbym odrzucenie

Wetwrath - pomimo tego, że rzeczywiście Wrath znaczy gniew oddałbym swój głos na Morską Strzygę

Wolverine, Surveiler - nie tłumaczyłbym tego wcale Smile

---------

Dodatkowe ode mnie:

Descendant - zwiększyłbym koszt początkowy do 5

Zenithian Marrower - zmniejszyłbym koszt początkowy do 2

Infernal Corroder - najchętniej to wywaliłbym tą kartę w ogóle Smile

_________________
Dark Eden Lives Forever Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Sro Gru 03, 2008 3:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki Decado za twoją wypowiedź.
Mam nadzieję, że inni też się wypowiedzą.

Cieszę sie, że ogólnie się zgadzamy.
Odnośnie Ghostface ti też masz dobry pomysł. Ale rozumiem, że wtedy wywalamy tekst o nieograniczonej liczbie w talii?

Co do Northern Son to nie byłbym pewny czy sensowniej jest zostawić opcję z płaceniem złotem. Ponieważ na o ile na początku gry rzeczywiście nie mamy dużo złota i musimy się zastanawiać czy lepiej wydać kase na nieanihilowanie karty czy może zostawić na bilans lub wyłożenie innych kart, to później zazwyczaj jest tak, że kasy jest dużo i nie wiadomo co z znią robić.
A wyobraź sobie teraz, że twój przeciwnik kilka razy w ciągu całej gry nie anihiluje plagi tylko odrzuca a do tego ma jeszcze w talii 5 sztuk straszliwej ulewy które też odrzuca a nie anihiluje i jeszcze kilka innych kart tego typu.
Nie da tobie pograć.
A gdyby wprowadzić zasadę, że za nie anichilowanie karty musimy anihilować inną to każdy by się dwa razy zastanowił.
Albo przynajmniej dać większy koszt a nie 3 jednostki złota.
Ale to tylko moja sugestia.

Co do tłumaczeń nazw to może rzeczywiście Morska Strzyga brzmi dobrze a Wolverine i Surveiler mogą nie być w ogóle tłumaczone.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
decado
Sierżant


Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 190

PostWysłany: Czw Gru 04, 2008 9:12 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja również mam nadzieję, że pozostali dołożą swoje 5 groszy Smile

Ghostface - tak, moja propozycja przyjmuje, że wywalamy Nieograniczoną Liczbę w Talii inaczej mielibyśmy jeszcze większy bigos...

Northern Son - trudno się z Tobą nie zgodzić więc mam kolejne propozycje:

Opcja light Very Happy
1. Kiedy wystawiamy Syna Północy kładziemy na nim znacznik. W dowolnym momencie kiedy jedna z naszych kart ma zostać anihilowana możemy zdecydować, że zostanie odrzucona. Zdejmujemy wtedy znacznik i po sprawie.
Opcja hard Twisted Evil
2. W dowolnym momencie (poza trwającym konfliktem) kiedy jedna z naszych kart ma zostać anihilowana możemy zdecydować, że zostanie odrzucona. Natychmiast po tym musimy anihilować Syna Północy.

Przy mocnym ograniczeniu zdolności Syna Północy (jak przy wersji hard) dobrze byłoby to zrekompensować. Np. zdjąłbym jedną wymaganą ikonkę żywności albo dołożył +1 do WB.

_________________
Dark Eden Lives Forever Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Czw Gru 04, 2008 9:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmmm...

Wydaje mi się że opcja light jest zbyt light.
Bo za każdym razem gdy wyciągniemy jednego Syna Północy to będzie on mógł uratować jedną kartę od anihilacji. Jak zostanie zabity i wyciągnięty znowu to znów ma swoją zdolność.

Skłaniałbym się do opcji hard. To powoduje, że w ciągu całej gry będziemy mogli uratować przed anihilacją tylko 5 kart dzięki temu wojownikowi. A jednocześnie będziemy musieli się zastanowić czy na pewno tego chcemy bo stracimy dobrego wojownika.

Wybieram więc opcje hard. I właśnie dodałbym mu +1 do WB albo zdjął jedną pobieraną ikonę żywności.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
decado
Sierżant


Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 190

PostWysłany: Czw Gru 04, 2008 12:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja również głosuję za opcją hard. Gdybym miał wybierać ikona żywności czy bonus +1 do WB to wybrałbym to drugie. Moim zdaniem tym cięższa będzie decyzja o ewentualnej anihilacji dobrego piechociarza Twisted Evil

Panowie, liczymy na więcej głosów i komentarzy Smile

Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała. Co Panowie sądzą o wojownikach Lamented i Khan's Guard? W spoilerze jest sugestia żeby Gwardię/Straż przesunąć do Templarsów a "Lamentującego" Wink do Triady.

_________________
Dark Eden Lives Forever Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Pią Gru 05, 2008 11:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

decado napisał:

Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała. Co Panowie sądzą o wojownikach Lamented i Khan's Guard? W spoilerze jest sugestia żeby Gwardię/Straż przesunąć do Templarsów a "Lamentującego" Wink do Triady.


Tak widziałem tą sugestię. Ale ja bym zostawił jak jest. Luteranie mają dobrych wojowników. Templariusze trochę gorzej ale w sumie może być.
A nie zmieniając niczego jest taka sama liczba wojowników w Genesis dla triady, hordy, templarsów i rasputinów.

Jeśli już to zastanowił bym się na przesunięciem do templarsów ale wtedy oddałbym jednego wojownika templarsów hordzie dla zachowania równowagi.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KNOX
Sierżant


Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 149

PostWysłany: Sob Gru 06, 2008 11:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moje zdanie na temat wojow z genesisa
jezdziec apokalipsy - niepotrzebny. sa przeciez dobrobyty i gabriel.
diabol - ok
twarz ducha - wogole bym go wywalil ewentualnie dal jaks slabsza zdolnosc
straznik chana - generalnie to nic ciekawego nie wnosi
nurek - ewidentnie przegieta zdolnosc. napewno powinien odrzucac zetony
zagubiona dusza - niby fajny tylko to wb mierne, niewiele moze zdzialac
stormdancer - ten powinien znalezc sie w podstawce tylko z wb 3-4, jedna ikona zw i tylko taktyka londowa.
wetwrath - nazwa morska strzyga tez fajnie brzmi
descendant - wyjatkowo przegieta karta. do wywalenia. sami tworcy powiedzieli ze horda nie potrzebuje juz niczego wiecej.
legionisci - legion juz ma wystarczajaco duzo dobrej piechoty. brakuje mu za to przywodcow, miejsc i wojow z malym wb ale z ciekawymi zdolnosciami
polnocny syn - mi sie podoba wersja anihilwania jego samego zamiast innej karty
vicar - calkiem niezly
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Sob Gru 06, 2008 8:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki KNOX za wypowiedź.

Chociaż nie chodziło mi o to aby wypowiadać się która karta się podoba lub nie.
Tylko raczej co poprawić, żeby genesis naprawdę mogło funkcjonować.
Bo chciałbym naprawdę wprowadzić ten dodatek w życie.

I tak np.:

Sotrmdancer może i powinien znaleźć się w podstawce, ale go nie było. Za to teraz ma szanse zaistnieć. Może rzeczywiście ma za duże WB - trzeba się nad tym zastanowić.

jeździec apokalipsy - nie powiedziałbym, że jest niepotrzebny. Owszem są dobrobyty i gabriel. Ale on na pewno jest lepszy od dobrobytów bo jego nie zdejmiesz wyrzeczeniem w walce możesz go obronić. A gabriel za karty musi płacić złotem co też nie zawsze się udaje.
A tak nie trzeba używać gabriela tylko połączyć zdolność jeźdźca z innym wodzem i będzie ciekawie.

Twarz ducha - rozważmy lepiej osłabienie jego zdolności - nie wywalał bym żadnej karty.

Descendant - rzeczywiście może nieco przegięta karta. Trza by ją osłabić. Może jak proponuje Decado, zwiększyć koszt początkowy. A może zmniejszyć liczbę dobieranych kart? np. do 7 ?

wojownicy legionu - rzeczywiście kolejna dawka silny wojowników i to piechociaży. Ale legion już taki jest. W końcu to są siły ciemności. Przedstawiciele zła. Oni nie mogą być słabi. A przecież nie są nie do pokonania. I mają słabe punkty.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Pią Gru 18, 2009 1:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zamieściłem na stronie www.darkeden.pl wszystkie karty Wojowników Genesis - oryginalne teksty z tych kart, teksty alternatywne które proponuję zamiast oryginalnych oraz proponowane rysunki.

Zachęcam do zapoznania się z nimi i dyskusji na ich temat.

Jest też dział Faq w którym zebrałem wyjaśnienia na temat kart których opisy mogą nie wydawać się jasne.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Pią Gru 09, 2016 2:55 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Pierre



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 3

PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 3:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kawał dobrej roboty i czekamy na więcej! Wink
_________________
Tous les vents de l'espoir sont importants !!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Wojownicy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Szybka odpowiedź
Użytkownik:
Wynik działania: 1+2 =


 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group