Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zdrajca
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kempy
Szeregowy


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 77

PostWysłany: Sob Paź 07, 2006 1:59 pm    Temat postu: Zdrajca Odpowiedz z cytatem

Rzucić Zdrajcę na samotnie najeżdżającego Wojownika można? Jestem na "tak!".
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 12:09 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Sob Paź 07, 2006 2:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No do tej pory nie bylo raczej zastrzezen w tej kwestii.
Raczej zawsze gramy tak ze mozna Smile

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Sob Paź 07, 2006 5:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...any raid on any raider.
Trudno już o większą dowolność.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Pon Paź 09, 2006 8:25 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stawik nie przeginaj! Smile . Całość tycząca się kto i gdzie brzmi
"Play during any raid on any raider. The affected raider turns on its allies."
I dopiero tu się można doszukiwać problemów. Wszystko się kryje w słowie "allies". Dawniej graliśmy tak jak CIĘCIE - że można zagrywać tylko jeśli najazd przeprowadza więcej niż jeden wojownik. Ale słówko allies nie jest tak proste do zrozumienia jak by się wydawało.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 1:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jeszcze czy można łączyć zdrajce z cięciem, tzn. zagrywa któś zdrajce i po przeciwnej stronie zostaje jeszcze powiedzmy dwuch wojaków - czy wtedy mogę cieciepograć na jednego z nich??
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
banhus
Sierżant


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 148

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 2:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jasne że możesz tylko na zdradzonego nie możesz bo on już nie przeprowadza najazdu tylko się broni razem z miejscem
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pon Paź 16, 2006 5:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jasne, że jasne. Mnie tylko martwi, jak po Zdrajcy zostanie tylko 1 najeźdźca. Czy wtedy można Cięcie?
_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Wto Paź 17, 2006 12:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie Stawik. Dlatego pytałem o dwuch najeżdżających którzy są jeszcze razem po zagraniu zdrajcy. Według mnie cięcie nie działa na wojaka jak został sam. Musze jeszcze przeczytać co w angielskiej karcie jest napisane.

Dodane po 29 minutach:

I doczytałem - na nagielskiej jest: "Play during a raid. Choose one of the raiding warriors. That warrior fell behind and may not participate in the raid." - czyli jeśli po zdrajcy został tylko jeden wojak jako najeżdżający nie można już na niego stosować cięcie. Tak samo jak najeżdża tylko jeden wojak - wtedy na takiego samotnie najeżdżającego cięcie nie działa.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pią Lis 03, 2006 10:56 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co sądzicie w kwestii dalszych losów zdradzieckiego wojownika?
Mnie się wydaje, że właśnie ich tyczą się zasady z instrukcji, żeby oddawać karty po grze (drugim i już chyba ostatnim przypadkiem byłyby miejsca ukradzione Cegłą).
Czyli w trakcie gry, cały czas jest u kontrolującego. Jak ktoś zdrajcę zabije, to wędruje on na stos kart odrzuconych 'obecnego chlebodawcy', a nie pierwotnego właściciela. To by też trochę tłumaczyło powera tej karty. Niby fajnie sobie ukraść Blitztanka, tylko co z nim potem zrobisz, jak grasz Hordą, a on zdechnie, pójdzie do odrzuconych i wróci po przejściu talii. Bezużyteczny zdrajca - ani ta Przynależność, ani Warsztatu nie ma, żeby go wystawić.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KNOX
Sierżant


Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 149

PostWysłany: Pią Lis 03, 2006 11:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mi sie wydaje ze ten tekst dotyczy jednak kart ktore pozostaly na stole po zwyciestwie. chodzilo o to zeby gracze oddali sobie je po grze a nie zabrali na zawsze do domu. katry odrzucone/anihilowane wypadaja z gry i powinny leciec do wlasciciela.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kempy
Szeregowy


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 77

PostWysłany: Pią Lis 03, 2006 5:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My mamy taki house-rule, że po zabiciu Zdrajcy wylatuje on zupełnie poza grę. Leży z boku i nie ma go. Zero. Null.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Pią Lis 03, 2006 7:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z tym zdrajca to ciekawe podejscie Kempy... tez moze utrudniac. Smile

A co oddawania kart to tez mysle ze chodzi o te ktore po zakonczeniu gry trafiaja do nas i tam zostaja.. tzn wlasnie cegla, albo nawet same zdobyte miejsca. czy karty ukradzione szczesliwa reka.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Privian
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 230

PostWysłany: Sob Lis 04, 2006 9:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do zdrajcy to sie zgodze z kempy! U nas zdrajce tez oddajemy dopiero na koniec gry.
_________________
Skowyt si? Zbli?a!!!
-----------------------
Plan Your Escap!!!

www.grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Berwig
Szeregowy


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 62

PostWysłany: Pon Lis 20, 2006 10:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Robię najazd Błogosławioną Łzą - dostaje zdrajcę (dałem jej opcję +15) co się z nią dzieje? Jest anihilowana i po bajce?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 12:09 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
diaphragma
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 129

PostWysłany: Pon Lis 20, 2006 2:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie. Najeżdżasz tylko Łzą więc przegrywasz gdy jest Zdrajca i Łza jest po Najeździe anihilowana.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group