Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

cegła po cegle...

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Czw Paź 05, 2006 11:01 pm    Temat postu: cegła po cegle... Odpowiedz z cytatem

gralismy dzis w de i padla karta cegla po cegle.
ALE.
gdy ja najezdzalem i zniszczylem miejsce, wlasciciel miejsca zagral cegle i zabral mi to miejsce spowrotem kladac je w swojej osadzie... czy tak mozna? nie twierdze ze ale sie pytam bo zglupialem... :/

zawsze myslalem ze tą karte zagrywa sie gdy najadzie sie komus miejsce i zamiast punktow mozna wziac je do swojej osady.
A do zabierania miejsca najechanego przez przeciwnika sluzy karta plany zniszczenia.

na cegle jest napisane: "zagraj zaraz po zniszczeniu miejsca" ... nie wiem jak jest na angielskiej wersji bo nie dziala mi ccg i nie moge sprawdzic :/
ale myslalem ze "po zniszczeniu miejsca" czyta sie "po zniszczeniu przez cibie miejsca".

teraz juz nie wiem.
prosze o wypowiedzenie sie innych i jesli to mozliwe o przytoczenie wer. angielskiej.
dzieki

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 12:12 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Pią Paź 06, 2006 8:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Play immediately after you successfully raze an Establishment. - Tu się kryje wyjaśnienie. Jak zwykle MAG dał ciała. Pomijając to że dalsze tłumaczenie w stosunku do oryginału jest zgodne tylko co do tytułu. Ale jeśli brać pod uwagę polski tekst zagranie było niezłe Smile , a jeśli oryginał to tak nie można!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wicu
Bad Boy


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 282

PostWysłany: Pią Paź 06, 2006 4:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cegłę miałem przyszykowaną specjalnie na Notre Dame, niestety nie udało sięSmile ale co się odwlecze to nie uciecze Wink

MAG znów się popisał, wcześniej nie widziałem tekstu z oryginału, więc przyjąłem zasadę, żeby zinterpretować kartę w taki sposób w jaki jest to napisane.
Dobrze że Damajek przytoczył cytat z ccg, przynajmniej teraz wszsytko będzie jasne w kwestii zagrywania tej karty:) ale jak by nie patrzeć może być niezłym sposobem na wyeliminowanie "Klasyku Templariuszy" o ile oczywiście uda się najechać Notre Dame Smile co wcale nie jest takie łatwe Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pią Paź 06, 2006 6:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprytne Wicu, sprytuśne.
No fakt, jakoś do tej pory nigdy do mnie nie docierało, że Notre jest Unikalne i dwaj Templarsi mają zdrowo przesrane...
A u nas Cegła w prawiekach też budziła kontrowersje. Ale pamiętam, że o własnych siłach doszliśmy do prawidłowej interpretacji i angielski tekst tylko to potwierdził.
No i nie tylko na ccg są teksty kart po ang. Niech każdy zapisze sobie w ulubionych:
http://www.thewinternet.com/doomtrooper/darkeden/despoiler.html

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wicu
Bad Boy


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 282

PostWysłany: Pią Paź 06, 2006 7:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za linka napewno się przyda Smile
A Cegiełka ma jeszcze jedną fajną właściwość, pozwala zignorować przynależność, więc nie trzeba być w tym momencie Templarsem żeby postawić to miejsce, wystarczy płacić za czerwone ikony, tylko należy się zastanowić czy lepiej mieć w szachu przeciwnika, czy też pokusić się na 19 punktów zwycięstwa.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Sob Paź 07, 2006 9:24 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobrze ze sprawa sie wyjasnila Wink No i pojawil sie kolejny sposob na notre Wink
_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Sob Paź 07, 2006 5:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Khe, khe, też mi sposób. Najechać je... No faktycznie, nowatorski Mr. Green
_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wicu
Bad Boy


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 282

PostWysłany: Sob Paź 07, 2006 5:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najeżdżasz, wystawiasz u siebie i masz templariuszy z głowy.
Wiesz zawsze możesz najechać i wziąć punkty, ale co Ci po nich jak ktoś ma 5 Notre w talii i w swojej turze wyłoży Ci następne
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Wto Paź 10, 2006 7:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sposób dobry ale chyba lepiej zbierać punkty. O czym się już nieraz przekonałem. Koleżka który nie kombinuje tylko idzie w zaparte i zbiera PZ'ty jest najgroźniejszy. Ale sposób ciekawy, chociaż dla mnie jest to hamulec!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Privian
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 230

PostWysłany: Wto Paź 10, 2006 11:17 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdanie to nie ma co sie bawic Exclamation bo można skonczyc parti w 5 kolejek i co ci po noter jak nawt nie wyłożysz Confused
_________________
Skowyt si? Zbli?a!!!
-----------------------
Plan Your Escap!!!

www.grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Sro Paź 11, 2006 12:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobrze, że się wyjaśniło- nie mogłeś Wicu zabrać tego miejsca, ale ten motyw na Notre to nie jest jedyny sposób na klasyk Wink Świetnie do tego nadaje się też Ograbienie zaraz przed najazdem tak, że przeciwnik nie ma kasy na wystawienie woja :>
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Czw Paź 12, 2006 7:32 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I dlatego każdy wredny Templariusz gra Skarbcem albo trzema...
_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 12:12 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Czw Paź 12, 2006 12:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gra jednym albo trzema jak ma przynajmniej jeden. A propos - potrzebuje szpitali i skarbców!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group