Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zarzewia sporów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Wto Maj 08, 2007 8:23 pm    Temat postu: Zarzewia sporów Odpowiedz z cytatem

Ciekawe kiedy w końcu przestaniemy interpretować te same sytuacje różnie. Dzisiaj grałemz KNOXem i wynikły 2 sprawy:
1. Moja Łza najeżdża i zostaje zdrajcą. Ja ją anihilowałem, a KNOX na to że nie.
2. Jak to jest z umiejętnością Caina? Ja zawsze grałem tak, jakby to dotyczyło wszystkich jego wojowników w kupie. Czyli jak żaden nie atakował, to wszyscy mogli 2 razy najeżdżać. KNOX chyba też nie do końca głupio uważa, że dotyczy każdego wojownika z osobna. Np ma 4, 2 atakowało, to tych 2 co nie atakowało może 2 razy najeżdżać, a ci co atakowali mogą normalnie raz.
I jestem ciekaw opinii wszystkich, nie tylko Wica i Jeremiasza :/

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 05 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Pon Gru 05, 2016 1:25 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
ironhead
Szeregowy


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 94

PostWysłany: Wto Maj 08, 2007 8:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie jestem ekspertem, ale:
1. Na jakiej podstawie KNOX tak twierdzi? Jak wół jest napisane: Po najeździe jest anihilowana.
2. Dla mnie dwuznaczność. Może ankieta? Ja wolałbym wersje KNOX'a - skoro wojownik stał bezczynnie w fazie ataku to niech sobie najedzie dwa razy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
KNOX
Sierżant


Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 149

PostWysłany: Sro Maj 09, 2007 11:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co do lzy to jest to taka sytuacja jak podczas walki gdy sie zagra na niego zmianke. anihiluje sie czy nie? po zagraniu zdrajcy lza juz jest wylaczony z najadzu a TYLKO jego WB dodaje sie do miejsca. formalnie zostal wylaczony z najazdu.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Pią Maj 11, 2007 11:46 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mysle ze zdrajca nie zostaje wylaczony z najazdu... a lza jest anihilowana niezaleznie od wyniku najazdu wiec uwazam ze mimo iz zostala zdrajca to powinna zostac usunieta z gry po najezdzie.

Co do zdolnosci caina to od zawsze gralo sie u nas tak ze kazdy wojownik ktory nie atakowal w danej turzy mogl dwa razy najezdzac nie zaleznie od tego czy inni wojownic atakowali czy nie. Zawsze to bylo dla mnie jasne.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Czw Lip 05, 2007 8:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na razie po przeczytaniu polskiego tłumaczeni przychylam się do Stawika interpretacji.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bizioo
Rekrut


Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 42

PostWysłany: Pią Lip 06, 2007 6:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem za anihilowaniem zdradzonej Łzy i za najeżdżaniem dwukrotnie tylko tych konkretnych wojów, którzy nie atakowali (bez uogólniania na całą ekipę).
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Sylwia



Dołączył: 05 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Pon Gru 05, 2016 1:25 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
banhus
Sierżant


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 148

PostWysłany: Pon Sie 13, 2007 11:56 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeremiasz napisał:
Mysle ze zdrajca nie zostaje wylaczony z najazdu... a lza jest anihilowana niezaleznie od wyniku najazdu wiec uwazam ze mimo iz zostala zdrajca to powinna zostac usunieta z gry po najezdzie.

Co do zdolnosci caina to od zawsze gralo sie u nas tak ze kazdy wojownik ktory nie atakowal w danej turzy mogl dwa razy najezdzac nie zaleznie od tego czy inni wojownic atakowali czy nie. Zawsze to bylo dla mnie jasne.


podpisuje się pod tym ...

z drugiej jednak strony KNOX poruszył istotną kwestie zmiany rozkazów ( mam tu namyśli moment gdy Łza jest atakowana ( adekwatnie gdy Męczennik atakuje ) , zdrajca nie wyklucza z konfliktu a zmiana rozkazów owszem , więc czy po rozkazach także detonuje bombe ? moim zdaniem chyba nie ... a waszym ?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group