Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Działanie karty na samą siebie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Sro Lut 21, 2007 7:31 pm    Temat postu: Działanie karty na samą siebie Odpowiedz z cytatem

Pytanie:
Czy jaka kolwiek karta moze dzialac sama na siebie??
Ostatnio grajac ze Stawikiem wyszlo ze interpretuje on w ten sposob notre dame - tzn. notre powoduje ze kazda karta przynalezna templarsom pobiera 1 ikonke mniej a skoro jest napisane ze kazda i notre jest przynalezne templarsom to ono tez pobiera 1 mniej. Ale w ten sposob karta notre dziala sama na siebie... czy moze? Moim zdaniem raczej nie i do glowy nigdy nie przyszlo mi ze moze byc inaczej, bo zawsze jasnym bylo dla mnie ze kazda karta dziala na inne... ale w tym momencie Stawik dal mi do mysle nia i zstanowienia Very Happy (inna rzecza jest fakt ze zaczal ten temat bo liczyl na wieksza ilosc zlota zagrywajac na mnie sztuczke :p ale to nie jest istotne w temacie)

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 9:48 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Czw Lut 22, 2007 5:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Heheeheh, gratuluję geniuszu Exclamation Very Happy Nie no dajcie spokój- przecież to istna przesada Confused Już nie kombinujcie tak bardzo, naginając wręcz (przepraszam miało być "interpretując" Wink ) zasady wedle potrzeb. Przecież to bez sensu..
_________________
Temu dzid? !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Czw Lut 22, 2007 8:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dungal nie bulwersuj sie ... to bylo tylko pytanie, chcialem poznac zdanie innych zeby sobie wszstko wyjasnic. Nie trzeba robic z tego zaraz wielkiego halo. Very Happy wystarczy ze powiesz ze twoim zdaniem tak nie mozna i tyle. ewentualnie mozesz to tez jakos uzasadnic i juz... Smile ja uwazam ze nie mozna ale chce wiedziec co inni mysle.
peace

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Czw Lut 22, 2007 9:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No dobra, sorry za uniesienie się, ... ale jak widzę takie rzeczy... eeh Wink
Tak czy siak poznałeś już jedno zdanie.

_________________
Temu dzid? !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Czw Lut 22, 2007 9:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak Dungal? To rozumiem, że Montagne nie może mnożyć złota, które ma na sobie? Bo to przesada... Sand nie doda sobie jednostek surowców, które ma na sobie do zapasów złota...
No i na tym chyba się kończą karty, które mogą zadziałać same na siebie. Cała reszta jest skrzętnie opisana, że na sąsiadujące, innych, dodatkowych itp.
A Notre nie.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Czw Lut 22, 2007 9:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm... Stawik masz slusznosc... ale co do notre to wydaje mi sie ze nie mozna. A moze jednak...? musze to przeanalizowac raz jeszcze.
moze to wlasnie o to chodzi... notre pobiera strasznie duzo ikonek. moze dlatego zeby wlasnie mozna bylo jedna pominac...?

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Czw Lut 22, 2007 9:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmm, ale nie sądzisz, że twórcy gdyby chcieli, zeby Notre pobierało mniej ikon po prostu by mu je ucięli ? Z Przywódcami jest inaczej bo one działają tylko na ikony, a Notre działa na karty (a konkretnie na ikony na tych kartach). Tu można debatować bez końca, tylko po co jak każdy grał do tej pory normalnie? Po co komplikować, i na siłę szukać szczegółów w tej grze? A raczej szczegółowych błędów?
_________________
Temu dzid? !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Czw Lut 22, 2007 9:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze by ucieli a moze nie.. moze wlasnie specjalnie zrobili wiecej ikonek wlasnie dlatego zeby mozna bylo jedna pominac a mimo to zeby wciaz pobieralo sporo i nie ulatwialo to zbytnio gry.

Poza tym sam sobie troche Dungal teraz zaprzeczasz piszac: "Z Przywódcami jest inaczej bo one działają tylko na ikony, a Notre działa na karty (a konkretnie na ikony na tych kartach)" - wiec jednak i notre i wodzowie dzialaja na ikony Smile.
Ja nie twierdze ze teraz to ja bede inaczej interpretowal notre niz dotychczas ale jednak daje mi to do myslenia u musze to przemyslec sobie Smile
Troche chyba Dungal obawiasz sie ze notre jest zbyt kozackie co nie? ale to jest jedyna karta templarsow jaka maja kozacka czyz nie? w porownaniu z np luteranska jazda to jest nic, w porownaniu z gomorami to jest nic, w porownaniu z latwoscia gry horda to jest nic, a dotego ma ikonke taktyki powietrznej co powoduje ze trzeba kombionowac z obrona notre przed rasputinami.

A co do samej dyskusji to cos sie musi tu dziac bo ostanio jakos wskaznik odwiedzin i wypowiedzi na forum spada ostro... :/ co mnie martwi.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Czw Lut 22, 2007 10:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeremiasz napisał:

Troche chyba Dungal obawiasz sie ze notre jest zbyt kozackie co nie? ale to jest jedyna karta templarsow jaka maja kozacka czyz nie? w porownaniu z np luteranska jazda to jest nic, w porownaniu z gomorami to jest nic, w porownaniu z latwoscia gry horda to jest nic, a dotego ma ikonke taktyki powietrznej co powoduje ze trzeba kombionowac z obrona notre przed rasputinami.

A co do samej dyskusji to cos sie musi tu dziac bo ostanio jakos wskaznik odwiedzin i wypowiedzi na forum spada ostro... :/ co mnie martwi.


No to żeś pięknie przyrównał Very Happy Moim zdaniem to nie jest "nic" w porównaniu do tych rzeczy, a co najmniej na równi Smile No, nie mniej nie więcej ale na pewno nie "nic". Ja przestałem nimi grać jak za pomocą tego "nic" wygrywałeś ze mną pełno razy, nawet jak miałem 5 Gomorów Wink

Jeszcze co do mojej poprzedniej wypowiedzi to chodziło mi o ograniczenie to kart Templarsów. Ale jak mówiłem- czemu by nie mieli od razu uciąć ikonę- hmm, może dlatego żeby gracz mógł wybrać, ale to jest już wg mnie naginanie.

Co do odwiedzin i aktywności to sam się martwię Confused

ELO LUDZIE Exclamation JAK MNIE CZYTACIE TO PROSZĘ WAS NAPISZCIE COS CZASEM Very Happy WIEM, ZE NIE MOZECIE ODEJSC OD KART I CHWALA WAM ZA TO ALE NA LEGION, WYPOWIADAJCIE SIE Exclamation

_________________
Temu dzid? !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Czw Lut 22, 2007 10:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobra z tym nic to przesadzilem... ale na rowni sa tylko dzieki notre... temu nie zaprzeczysz. Smile
Poza tym Dungal zauwaz ze wygerywalem glownie z toba... swego czasu gralem tylko z toba... a sam przyznasz ze masz problemy z koncetracja i obaj wiemy ze nie raz przegrales z powodu glupiej pomylki Smile Od kad gram na ccg (wciaz templarsami) moje wyniki sa mniej wiecej zrownowazone... dostaje nie raz w tylek... mimo ze mam notre Wink

Ale dosc juz sporow... nie o to chodzi. Chodzilo mi tylko o zastanowienie sie.. sam nie bede tak interpretowal tej karty bo i tak nie wiele to daje...

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KNOX
Sierżant


Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 149

PostWysłany: Pon Lut 26, 2007 9:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja sie troche dziwie ze nie przyszlo wam do glowy ze notre dziala na siebie. dla mnie to jest oczywiste i od poczatku tak bylo. jesli napisane ze na wszystkie to znaczy ze na wszystkie na - siebie tez. przecierz to jest takie mm.. naturalne!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 9:48 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Czw Mar 08, 2007 8:56 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Działa też na samą siebie, i można sobie darować jedną czerwoną ikonkę na tej karcie. A to że jest tyle a nie mniej to już chodzi o samą taktykę którąbardziej warto sobie darować, czy złoto czy może jednak jakiś surowiec. A twierdzenie, że notre nie działa na siebie a przywódcy działąją sami na siebie bo tak - bez uzasadnienia jest kiepskim pomysłem. Zawsze jak coś ktoś chce powiedzieć i jest święcie przekonany bardzo proszę uzasadniać swoje wypowiedzi - a nóż coś ciekawego udało się jakiemuś graczowi wychwycić. Laughing
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group