Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Unieruchomiony...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Wto Lut 06, 2007 11:08 pm    Temat postu: Unieruchomiony... Odpowiedz z cytatem

pytanie.
Na karcie unieruchomionego jest napisane ze moge zagrac ja na wojownika ktory przegral walke i nie zostanie on wtedy odrzucony tylko pozostaje w grze ale nie moze nic robic poza pobieraniem ikon. Nie moze atakowac, byc atakowany, najezdzac, byc przenoszony itd. Ale jesli znajduje sie na pograniczu to moze zapobiegac najazda? tzn zeby najechac jego wlasciciela to trzeba najpierw sie go pozbyc, czy poprostu mozna go ominac?
Nie jest to sprecyzowane na kacie anie w jedna ani w druga strone.
Osobiscie sklanial bym sie do tego ze najpierw trzeba sie go pozbyc zeby najechac ale pewnosci nie mam.
Prosze o jakies podpowiedzi.. byle by byly sensowne Very Happy nie chce wszczynac tu kolejnej dyskusji na temat "czyja interpretacja jest leszpa" tak jak to mi sie udalo z polem minowym ;p

peace panowie Smile

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Czw Gru 08, 2016 9:02 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Sro Lut 07, 2007 6:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

It may not...prevent a raid.
Poproszę więcej łatwych pytań. :ble:

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Drone
Sierżant


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 145

PostWysłany: Sro Lut 07, 2007 7:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy mozna takiego delikwenta odrzucic przy Bilnasowaniu? Po prostu za niego nie placac?
_________________
"Ruch i szar?a!"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Sro Lut 07, 2007 10:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No chyba cała zabawa na tym polega, że nie można. Wojownik ma consuming resources, until this card (Unieruchomiuny) is discarded. Dopiero po pozbyciu się Unieruchamiacza można darmozjada odrzucić.
Ale Jeremiasz już znalazł na to lekarstwo - Nie tak szybko, które anihiluje dołączacze.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Sro Lut 07, 2007 10:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

taaa... nie tak szybko Smile
a co do unieruchomionego to sorki za latwe pytanie... moj blad Smile ale to dlatego ze z angielskim radze sobie gorzej niz wy Smile

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Pon Lut 12, 2007 8:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odrzuca się typa przy bilansowaniu jak Ci ikon nie starcza, nie że po prostu se go odkładasz.
_________________
Temu dzid? !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
yurand
Szeregowy


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 97

PostWysłany: Sob Paź 03, 2009 10:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wojownik Unieruchomiony nie może otrzymywać kart dołączanych. Klarowne, zarówno w polskiej jak i angielskiej wersji. Rozumiem, że atuty dołączone do wojownika w momencie zagrania karty Unieruchomiony nie muszą być odrzucane i po prostu do nieszczęsnego woja nie można dołączać kolejnych kart? W końcu nie może otrzymywać, a nie posiadać Wink

Pytam, bo Unieruchomiony + Najemnik na Świętym Uroxie wydaje mi się arcyciekawą kombinacją Twisted Evil

_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Czw Gru 08, 2016 9:02 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Cormak
Kapitan


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 275

PostWysłany: Sob Paź 03, 2009 5:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak najbardziej ;]

Najemnik + Unieruchomiony to bardzo fajne combo tylko ma jeden minus.
Najemnika trzeba zagrać w swojej turze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group