Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zmiana wyglądu

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Wto Wrz 26, 2006 10:39 pm    Temat postu: Zmiana wyglądu Odpowiedz z cytatem

Niby oczywiste, ale lepiej wyjaśnić na forum niż kłócić się na turnieju.
"Obdarz swoją PIECHOTĘ. Od tej pory Wojownik może zmieniać swój wygląd tak, że będzie przypominał dowolną PIECHOTĘ znajdującą się w grze. Należy uznać, że jest on idealną kopią wybranej PIECHOTY, wyłączając dołączone karty. Wojownik może wybrać tylko raz. Dołączone do niego karty działają bez zmian, za wyjątkiem tych, z których nie pozwala mu korzystać nowy wygląd."
I po angielsku: "Bestow on your INFANTRY. At any time this warrior may alter its appearance to look like any INFANTRY in play. Assume the warrior is an exact copy of the source warrior, excluding all attachments. Once chosen the warrior may not switch back. The warrior's attachments remain in effect, except those not allowed by its new image."
Po pierwsze, to Zmiana wyglądu daje moc przybrania postaci innego wojownika. Gdy jej zabraknie (np. Wyrzeczenie, Przeżyją tylko najsilniejsi w konflikcie, itp) nasz Gommor staje się na powrót Nassalem Laughing
Po drugie idealna kopia, czyli WB, ikonki Taktyk, Zasobów i tekst na karcie.
Po trzecie może się zmienić w dowolnym momencie, nie koniecznie w momencie zagrania Zmiany wyglądu. Np. zmieniamy Nassala w Gommora po Bilansie, bo w ten sposób możemy go wyżywić. Albo w trakcie konfliktu, co nam doda trochę WB.
Po czwarte na Wojownika znajdującego się w grze. Czyli na takiego, który w momencie uaktywnienia Zmiany wyglądy, jest na planszy gry. Jeśli potem z niej zniknie, to nie będzie miało wpływu na zmienionego. Nassal nadal będzie Gommorem, mimo, że wszystkie 'prawdziwe' Gommory zostały pozabijane i nie ma takowego już na planszy.
Po piąte jeśli na planszy jest tylko Gommor z Przeraźliwym, a my zmieniamy Nassala, to zmienia się on w Gommora bez Przeraźliwego. Jeśli mamy Nassala z Mutacją nekrobioniczną i zamieniamy go w Pretora, to Mutacja mu nie działa, ponieważ Pretor nie jest Godny (nie pozwala na to jego nowy wygląd).

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 12:12 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Sro Wrz 27, 2006 12:23 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ze wszystkim się zgadzam. Jest to jeden z najlepszych darów (obok Wyssania Duszy moim zdaniem). Widzisz, dobrze, że to napisałeś bo nie przyuważyłem tego, ze może zmieniac wyglad kiedy chce. Ale może zmienić raz, czy kiedy mu się podoba więcej razy??
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wicu
Bad Boy


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 282

PostWysłany: Sro Wrz 27, 2006 12:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może wybrać tylko raz, więc jak już się zamieni to niestety nie ma odwrotu Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pon Paź 02, 2006 4:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mała korekta:
Jeśli mamy Nassala z Mutacją nekrobioniczną i Dwururką i zamieniamy go w Pretora, to Mutacja mu nadal działa, a Dwururka nie. Pretor nie jest Godny i nie można na niego zagrywać Harmonii. Ale już dołączone jak najbardziej działają. To jakby dać mu Mroczne błogosławieństwo i Harmonię, a potem wyrzec się tylko Mrocznego błogosławieństwa. Godność, to tylko stan do otrzymywania Harmonii, a nie do jej używania.Natomiast dwururka nie działa, bo jest Bronią, a Pretor ich używać nie może.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 12:12 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Sro Paź 04, 2006 1:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie no chyba żadna korekta- to było jasne od początku Smile Zmienia kartę na dokładnie inną, ze wszystkim zasadami, ikonami, wb, zachowując karty dołączone. Jeżeli jak wspomniałeś, coś nie pasuje do "nowego wyglądu" to nie działa.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group