Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Genesis zasady podstawowe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wicu
Bad Boy


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 282

PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 5:21 pm    Temat postu: Genesis zasady podstawowe Odpowiedz z cytatem

NOWE TYPY KART: UDOSKONALENIA

Udoskonalenie umieszcza się na wybudowanych miejscach w swojej osadzie i na karcie przywódcy, dzięki temu te karty otrzymują nowe zdolności. Istnieją dwa typy Udoskonaleń: Udoskonalenia Miejsc dotyczą wybudowanych przez Ciebie miejsc, oddziaływają na ich strukturę, możliwości produkcyjne oraz otoczenie. Udoskonalenia Przywódcy, załączane są do Twojego Wodza, dzięki którym otrzymuje on nowe zdolności specjalne. Udoskonalenia posiadają 3 poziomu, im wyższy poziom Udoskonalenia tym większe możliwości otrzymuje karta, na którą ją zagrasz.

Możesz umieścić Udoskonalenia w swojej krainie podczas swojego Kroku Wykonywania Akcji. Każda karta może otrzymać tylko jedno udoskonalenie na turę. Udoskonalenia pierwszego poziomu mogą być zagrane na dowolną kartę, te z Poziomu 2, mogą być zagrane tylko na karty posiadające już udoskonalenie 1 Poziomu, natomiast Udoskonalenia 3 Poziomu, możesz zagrać tylko na karty posiadające Udoskonalenie Poziomu 2.

Miejsce lub Przywódca nie może posiadać kilku udoskonaleń tego samego poziomu np. przywódca nie może posiadać dwóch Udoskonaleń Poziomu 2, nawet jeśli są różne od siebie). Efekt wszystkich Udoskonaleń kumuluje się.

Udoskonalenia nie są kartami Dołączonymi, nie działają na nie żadne karty mające wpływ na karty dołączone do gry.

Jeśli jakieś Udoskonalenie modyfikuje WB karty, która je posiada, zmienia się jego Bazowe WB np. Kopalnia (WB: 10) z Udoskonaleniem, które zwiększa o +3 WB, należy traktować jako miejsce z bazowym WB równym 13 (po skutecznym najechaniu otrzymuje się za to miejsce 13 Punktów Zwycięstwa). Wszystkie inne modyfikatory ciągle działają na nowe bazowe WB tego miejsca.

Kiedy miejsce zostanie skutecznie najechane, najpierw należy usunąć Udoskonalenie, zanim miejsce zostanie usunięte z krainy, w której się znajduje. W przypadku udanego najazdu na kartę Przywódcy, który posiada Udoskonalenia, gracz może zdecydować się na nowy rodzaj nagrody i odrzucić jedno udoskonalenie, jakie posiada ten Przywódca. Tylko jedno udoskonalenie jest niszczone po skutecznym najeździe i zawsze jest to Udoskonalenie najwyższego poziomu, jakie posiada najeżdżana karta. Zanim zniszczysz udoskonalenia niższego poziomu, musisz skutecznie pozbyć się Udoskonaleń wyższych poziomów. W momencie, gdy miejsce nie posiada już żadnych Udoskonaleń, po skutecznym najeździe na nie, niszczone jest w tradycyjny sposób. Gracz, który najechał takie miejsce, zabiera karty udoskonaleń w taki sam sposób jak najechane miejsca i dodaje punkty zwycięstwa w taki sam sposób jak w przypadku najazdu na Przywódcę.
Przykład
Kopalnia z UDOSKONALENIEM 1 POZIOMU i UDOSKONALENIEM 2 POZIOMU zostaje skutecznie najechana. Najeźdźca musi najpierw usunąć UDOSKONALENIE 2 POZIOMU. UDOSKONALENIE POZIOMU 1 pozostaje przy karcie. Najeźdźca zdobywa punkty zwycięstwa równe bazowemu WB karty, którą najechał.

NOWE ZASADY – RZUCANIE ZAKLĘĆ SZTUKI

Te zasady rozszerzają umieszczone w podręczniku podstawowym. Każde ZAKLĘCIE SZTUKI posiada Koszt Początkowy Zaklęcia, które odwzorowuje moc każdego z zaklęć. Im wyższy Koszt Początkowy Zaklęcia, tym potężniejsze możliwości daje.

Żeby rzucać zaklęcia, Czarodziej musi posiadać Moc równą lub wyższą Kosztowi Początkowemu Zaklęcia. Wszyscy Czarodzieje dysponują Mocą, która wynosi ich bazowe WB np. Zaklęcie Sztuki z Kosztem Początkowym Zaklęcia równym 4 może być rzucone przez Czarodzieja dysponującego bazowym WB 4 lub więcej. Karty oddziaływujące na WB wojownika NIE MAJĄ ŻADNEGO WPŁYWU na Moc tego wojownika – tylko karty, na których wyraźnie zaznaczono, że oddziaływają na Moc wojownika mogą mieć na nią wpływ.

Większość Zaklęć Sztuki posiada jednorazowy efekt działania i są natychmiast odrzucane po zagraniu. Moc wojownika nie jest zużywana pomiędzy rzucaniem kolejnych zaklęć, w związku z tym Czarodziej dysponujący WB równym 3 może rzucić zaklęcie z Kosztem Początkowym Zaklęcia 3 i natychmiast po tym kolejne, którego Koszt Początkowy Zaklęcia wynosi 3.

Jeśli zaklęcie pozostaje w grze (co musi być wyraźnie odnotowane na karcie), Czarodziej może PODTRZYMAĆ jego efekt, nieustannie wydając na niego odpowiednią ilość punktów Mocy. Czarodziej może rzucać tylko te zaklęcia, na których rzucenie pozwalają mu jego zasoby Mocy np. Czarodziej z WB równym 5 rzuca zaklęcie o Koszcie Początkowym Zaklęcia 3, które dodatkowo pozostaje w grze (Czarodziej decyduje się je PODTRZYMAĆ). Kiedy to zaklęcie pozostaje w grze, Czarodziej może rzucać inne zaklęcia, ale których Koszt rzucenia jest równy lub mniejszy od 2. Jeśli Czarodziej zostanie odrzucony z gry, wszystkie jego zaklęcia, które PODTRZYMYWAŁ są również odrzucane

NOWE OZNACZENIA

Te zasady dotyczą nowych oznaczeń miejsc oraz przywódców.

Jeśli karta posiada jedno z następujących oznaczeń, miejsce to lub przywódcę należy traktować jako LĄDOWEGO. Wszystkie miejsca i przywódcy z podstawowej wersji Dark Eden traktowane są jako LĄDOWE. Miejsce, posiadające którekolwiek z poniższych oznaczeń należy traktować jako MORSKIE zamiast lądowe:

PRZYBRZEŻNE – niektóre miejsca znajdują się na linii brzegowej. PRZYBRZEŻNE miejsce musi poświęcić przynajmniej jedną ze swoich wolnych krawędzi, na sąsiedztwo miejsca LĄDOWEGO i przynajmniej jedną ze swoich wolnych krawędzi, na sąsiedztwo miejsca MORSKIEGO.

PŁYWAJĄCE – niektóre miejsca otoczone są przez wodę, nie mogą posiadać w swoim sąsiedztwie miejsc LĄDOWYCH. Do miejsc PŁYWAJĄCYCH mogą być dołączane tylko miejsca traktowane jako MORSKIE. Miejsca PŁYWAJĄCE nigdy nie mogą być najechane z lądu.

PODWODNE – niektóre miejsca znajdują się pod powierzchnią wody. Do miejsc PODWODNYCH mogą być dołączane tylko miejsca traktowane jako MORSKIE. Miejsca PODWODNE nigdy nie mogą być najechane z lądu lub z powietrza, mogą być najeżdżane tylko przez wojowników z oznaczeniem PODWODNYM.

Wszyscy wojownicy uważani za Marynarzy (nawet karty z podstawowej wersji Dark Eden) posiadają oznaczenie PODWODNE, poza Marynarzami, którzy dodatkowo są POJAZDAMI, chyba, że informacja na ich karcie mówi inaczej. Grupa Ofensywna lub Defensywna posiada oznaczenie PODWODNE, jeśli wszyscy jej członkowie posiadają taki rodzaj oznaczenia.

Na miejsca MORSKIE nie ma wpływu karta Linia Brzegowa, natomiast miejsca LĄDOWE z dołączoną do nich Linią Brzegową, nie są traktowane jako PRZYBRZEŻNE (żeby nie powodować zamieszania w grze).

MODYFIKACJE ZASAD

Kiedy karta zostaje odrzucona lub anihilowana, wszystkie efekty jakie miała na jej kartę bazową ustają. Inaczej mówiąc zdolności wynikające z karty dołączonej mają wpływ na grę tylko i wyłącznie, kiedy karta jest dołączona do gry. To jest zasada dla każdej karty. W momencie, w którym karta opuszcza grę, wszystkie jej efekty natychmiast ustają.

Możesz gromadzić nadwyżki zasobów na koniec swojego Kroku Bilansowania, PO TYM jak wszystkie Twoje karty zostaną zbilansowane. Ta zasada w większości przypadków tyczy się Złota, ale dotyczy również zasobów, które chcesz ulokować w MAGAZYNACH. Nie możesz dodać sobie jednostek Złota przed zbilansowaniem wszystkich ikon Żywności, w celu zapłacenia Złotem za brakujące ikony Żywności.

Jeśli dwa sąsiadujące ze sobą miejsca posiadają zasadę, która nakazuje najeżdżanie ich w pierwszej kolejności (np. Barykada sąsiadująca z Polem Minowym), zasada ta wygasa pomiędzy tymi kartami i najeźdźca może wybrać spośród nich miejsce, które będzie najeżdżać.

Większość wojowników Megakorporacji jest traktowana jako CZŁONOWIE przynależący do danej korporacji. Członkostwo nie jest traktowane jako przynależność. Wszyscy wojownicy oznaczeni w ten sposób uważani są za należących do przynależności Megakorporacji. Wojownicy, którzy uzyskali przynależność Megakorporacji, nie mogą nigdy otrzymać statusu CZŁONKA.

Jeśli jedyne miejsca w Twojej krainie to takie, które nie mogą być najechane Z POWODU WSZYSTKICH PRZYCZYN, wtedy można najeżdżać kartę Przywódcy.

OPCJONALNE ZASADY GIER ZESPOŁOWYCH - EPICKIE BATALIE

Ten wariant gry może być stosowany tylko w grze zespołowej, jeśli obie drużyny się na nią zgodzą. Podczas gry zespołowej, każda drużyna pracuje razem budując i utrzymując pojedynczą krainę. Podczas tej gry gracze jednej drużyny powinni siedzieć w swoim sąsiedztwie, ale ciągle należy stosować zasady dotyczące kolejności tur poszczególnych graczy np. podział tur dla trzech 2-osobowych zespołów będzie następujący:

Drużyna A Gracz 1 > Drużyna B Gracz 1 > Drużyna C Gracz 1 > Drużyna A Gracz 2 > Drużyna B Gracz 2 > Drużyna C Gracz 2 etc.

W momencie wyłożenia kart Przywódców, wszyscy przywódcy z jednej drużyny umieszczani są obok siebie, w sposób określony przez graczy kontrolujących ich karty (Karty Przywódców oddziaływają na siebie, ich zdolności specjalne kumulują się). Osada budowana jest wokół nich. Posiadają wspólne Pogranicze i Oddział. Gracz w pełni kontroluje całą Krainę podczas swojej tury. Wszystkie drużyny posiadają WSZYSTKIE zdolności specjalne WSZYSTKICH jej Przywódców (ale nie przynależności).

Każdy gracz wciąż musi zagrywać karty tej samej przynależności, jaką ma jego WŁASNY Przywódca, lub przynależności Ogólnej (chyba, że gracz, albo ktoś z jego drużyny wybudował odpowiednią AMBASADĘ). Kiedy jakaś karta znajdzie się w grze, ma wpływ na wszystkich graczy każdej z drużyn i na wszystkie ich siły. Wojownicy należący do danej drużyny mogą atakować i najeżdżać podczas każdej tury gracza z tej drużyny. Grupy Defensywne rozpadają się na początku tury kolejnego gracza z tej samej drużyny. Karty, których efekt trwa „aż do początku Twojej następnej tury” należy traktować jako takie, których efekt trwa do początku następnej tury kolejnego gracza z tej samej drużyny.


Ostatnio zmieniony przez Wicu dnia Nie Lut 04, 2007 7:51 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Sylwia



Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Czw Gru 08, 2016 5:01 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 7:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Brawo Wicu Exclamation Very Happy Gratuluję - bardzo dobre tłumaczenie, chyba większość się ze mną zgodzi? Razz Nareszcie wiem, jak to jest z tymi zasadami z Genesis, w oryginale nigdy nie zebrałem się by przeczytać ,ale tez nie sadziłem, że pogram w Genesis, a będę na pewno Wink

Niemniej zadam pod dyskusję parę kwestii:

1. Czy gdy najeżdża się Miejsce z np. 2 udoskonaleniami -jak w przykładzie, to czy po zjechaniu go zabiera się punkty, a miejsce zostaje oraz usuwa się wyższe Udoskonalenie? Czy może kasuje się samo udoskonalenie a miejsce zostaje na miejscu i punkty zdobywa się po usunięciu ostatniego z nich?

2. Jak z płaceniem za podtrzymywanie zaklęć sztuki? Czy płaci się za nie co turę w kroku Wykonywania Akcji? Co właśnie to oznacza słowo "nieustannie"?
Płaci się Mocą, nie ponosząc kosztów związanych ze złotem?

3. Rozumiem, że Miejsca Podwodne mogą być dołączane tylko do Pływających i Przybrzeżnych ,tak? Bo nie znalazłem tego w tekście.

4. Jeszcze jedna sprawa: proponowałbym umieścić tytuł dodatkowej opcji rozgrywki, podobny do oryginalnego tekstu czyli np. "Epickie Batalie" Razz
Super to brzmi. Uważam to za bardzo ciekawą Opcję -aż nie mogę się doczekać wypraktykowania jej w realu. bo ccg się do tego nie nadaje Wink

Pozdrawiam i Szacun dla Wica Exclamation

_________________
Temu dzid? !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wicu
Bad Boy


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 282

PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 7:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za uznanie. Odpowiadam na pytania:

AD1. Za najechane miejsce otrzymuje się punkty zwycięstwa równe jego bazowemu WB i należy usunąć z gry Udoskonalenie 2 poziomu (jako że jest najwyżym poziomem udoskonalenia tego miejsca), kartę usuniętego Udoskonalenia zabiera najeźdźca i kładzie ją tam gdzie inne najechane miejsca. Sama kopalnia nadal pozostaje w grze z Udoskonaleniem poziomu pierwszego. Po kolejnym udanym najeździe, otrzymuje się za nią punkty zwycięstwa i usuwa z gry udoskonalenie poziomu pierwszego, a w przypadku kolejnego skutecznego najazdu, kopalnia zostaje zniszczona doszczętnie, przeciwnik dostaje punkty i zabiera kartę.

AD2 Za rzucenie zaklęć sztuki nie płaci się złotem. CZARODZIEJ może rzucić zaklęcie jeśli posiada Moc (Bazowe WB) równą lub większą niż Koszt początkowy zaklęcia.
PODTRZYMYWANIE zaklęcia wymaga nieustannego wydawania na nie punktów mocy, przez wojownika który je rzucił, nie może ich przeznaczyć na rzucenie innego zaklęcia w tym czasie chyba że pozwala mu na to jego moc. Przykład CZARODZIEJ dysponuje WB równym 9, zdecydował się na rzucenie zaklęcia z Kosztem Początkowym Zaklęcia równym 6, dodatkowo to zaklęcie nie ma efektu jednorazowego i może zostać PODTRZYMANE w grze przez cały czas. Jeśli CZARODZIEJ zdecyduje się na PODTRZYMANIE zaklęcia 6 punktów jego MOCY jest rezerwowane przez cały czas na to właśnie zaklęcie, nie można ich przeznaczyć na rzucanie innych zaklęć. CZARODZIEJ dysponuje jednak resztą punktów Mocy w ilości 3: BAZOWE WB - KOSZT POCZĄTKOWY ZAKLĘCIA = 9 - 6 = 3. Te pozostałe 3 punkty Mocy może wydać na rzucenie dodatkowych zaklęć z Kosztem Początkowym Zaklęcia 3 lub mniejszym.

AD3 Jest dokładnie tak jak myślisz

AD4 Bardzo ładna nazwa Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Nie Lut 04, 2007 9:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystko ladnie pieknie Smile mysle ze Wicu zrobil to rewelacyjnie Smile
brafo! Smile

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Tomaszko
Rekrut


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 15

PostWysłany: Wto Kwi 03, 2007 12:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja mam takie pytanie:
jeżeli zapłacę koszt początkowy i miejsce przybrzeżne stanie się morskie/pływające/podwodne (właściwości niektórych miejsc), to jak to się ma do zasad, mówiących, że miejsce pływające/podwodne/morskie może być wybudowane tylko w sąsiedztwie innych pływających/podwodnych itp.? Czy tylko chodzi o zmianę nazwy i utratę jakiejś taktyki?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Wto Kwi 03, 2007 2:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomaszko napisał:
Czy tylko chodzi o zmianę nazwy i utratę jakiejś taktyki?


myślę, że tak. Że jak wybudujesz miejsce i za kase zmienisz je np w podwodne to ono poprostu sie zanurza ale pozostaje tam gdzie bylo i inne obok niego tez pozostaja tylko nowe juz nie moga byc budowane tak samo.
tak mysle.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wicu
Bad Boy


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 282

PostWysłany: Sro Kwi 04, 2007 3:10 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobre spostrzeżenie, ale wszystko zależy od przywódcy, jeśli na jego karcie jest napisane FLOATING, no to nie ma nad czym rozkminiać, jest pływający i można w okół niego budować prawie wszystko, podwodne, pływające, przybrzeżne...
więc jeśli grasz z opponentem co zapomniał taktyk to zatop wszystko i Cie nie pojedzie Smile

Jednak po paru grach w genesiss zauważyłem że trzeba mieć się na baczności jeśli chodzi o wsztstkie taktyki, ale to nie zawsze jest do rozkminienia, bo czasem każdy się zapędzi i zagra tylko na 1 a ją można łatwo przyblokować
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaszko
Rekrut


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 15

PostWysłany: Sro Kwi 04, 2007 11:50 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wielkie dzięki, panowie. Kiedyś będę musiał spróbować genesis... (Ci kosiarkowcy z legionu, mniam!)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Pią Kwi 06, 2007 5:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja wlasnie sie tez przymierzam od jakiegos czasu do genesis... podobaja mi sie templarsi z genesis bo maja sporo nowych mozliwosci... mimo ze ktos im kiepskie obrazki wybral ;D
Uwazam jednak ze megakorporacja i bractwo w stosunku do pozostalych nacji sa mocno przesadzone Smile i balbym sie starcia templarsami na genesis z ktoras z tych przynaleznosci.
Juz wole stanac przeciw legionowi ktory tez niezle kozaczy ale jednak ma tez sporo ciekawych slabych stron ktora mozna przeciw niemu wykorzystac Smile

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Tomaszko
Rekrut


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 15

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2007 8:32 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak się trochę podszkolę w podstawie, to z wielką chęcią zagram w ganesis. To za jakiś czas (niedługi mam nadzieję) może się zmierzymy?? Cool
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
vyzygota
Sierżant


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 119

PostWysłany: Sob Maj 16, 2009 1:08 pm    Temat postu: Twój śmieć, mój skarb Odpowiedz z cytatem

Mamy taki oto problem podczas gry.
Na stole leży:
Twój śmieć, mój skarb
Syn północy

Zagrywamy:
Skupienie

Po Skupieniu trzeba anihilować kartę z ręki, dzięki Synowi północy kartę należ odrzucić.

Czy gracz posiadający Twój śmieć, mój skarb dobiera kartę?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Pon Maj 18, 2009 9:12 am    Temat postu: Re: Twój śmieć, mój skarb Odpowiedz z cytatem

vyzygota napisał:


Czy gracz posiadający Twój śmieć, mój skarb dobiera kartę?


Myślę, że tak. I to nie zależnie czy gramy oryginalną kartą syna północy wymyśloną przez twórców czy wersją zmodyfikowaną którą opisywałem razem z Decado w dziale wojownicy.

Karta zostaje odrzucona więc można za nią wziąć kartę.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
vyzygota
Sierżant


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 119

PostWysłany: Nie Cze 14, 2009 3:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolejne pytanie do zasad i działania kart z dodatku.

Podczas gry wynikła nam taka sytuacja:
Podmorski Bunkier został odcięty przez działanie Podpalenia (lub terropryzm), byli w nim wojownicy.
1. Czy zdolności specjalne wojowników działają?
2. Czy WB wojowników dodają się do WB Bunkra? Nadal są wstanie strzelać z tego bunkar Smile.
3. Czy można przenieść wojowników z Bunkra z powrotem na pogranicze/oddział - to jest zdolność bunkra, więcy chyba nie. Kiszą się tam,. no ale...

Dokładnie taki samo pytanie powstaje przy okopie. Co się dziej ze zdolnościami i wojownikami w okpoie jeżeli ten zostanie odcięty?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Czw Gru 08, 2016 5:01 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Wto Cze 16, 2009 9:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm... skoro miejsce zostało odcięte to przestają działać wszelkie jego funkcje. Myślę, że wojownicy zostają uwięzieni i nie można ich przenosić, ale nie dodają swojego wb do wb miejsca i jednocześnie nie trzeba tego miejsca najeżdżać w pierwszej kolejności. Co do zdolności specjalnych wojowników to nie wiem czy działają ale czy w przypadku podmorskiego bunkra ma to znaczenie? Ci wojownicy nie znajdują się ani na pograniczu ani w oddziale. Ja myślę, że będąc w bunkrze zdolności wojowników przestają działać... chociaż przekonany nie jestem.

Jenak sprawa moim zdaniem nie wygląda identycznie w przypadku okopu, ponieważ okop ma nieco inne działanie. A mianowicie wojownicy przeniesieni do okopu wciąż znajdują się na pograniczu.
Moim zdaniem jeśli okop zostanie odcięty to jego zdolności specjalne nie działają ale wojownicy pozostają w okopie czy są także na pograniczu tyle, że nie dostają modyfikatora do WB od okopu. Ale także są w nim uwięzieni i nie można ich przenosić.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Szybka odpowiedź
Użytkownik:
Wynik działania: 1+2 =


 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group