Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pole minowe a inne karty one more time

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy karty takie jak Infiltracja/B?ogos?awiona ?za/Corrarius+Jeager umo?liwiaj? naje?d?anie miejsc s?siaduj?cych z Polem Minowym?
Tak
50%
 50%  [ 1 ]
Nie
50%
 50%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Wicu
Bad Boy


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 282

PostWysłany: Sob Sty 20, 2007 1:43 pm    Temat postu: Pole minowe a inne karty one more time Odpowiedz z cytatem

Zauważyłem ze w pierwszej transzy zasad forumowych spisanych przez Stawika jest taki zapis że pole minowe nie wpływa na infiltrację/lze/corrarius+jeager. Chociaż nie zauważyłem żeby była podjęta na ten temat jakaś dyskusja Smile
Grałem przed chwilą partyjkę z Anubisem i doszliśmy do patowej sytuacji:
u mnie w krainie przywódca, pole minowe na 99 wb, oraz oboz szkoleniowy przy polu.
Zgromadzil lotników i zagrał infiltrację, chcąc najechać miejsca sąsiadujące z polem.
Zaprotestowałem, argumentując się tekstem napisanym na karcie "No intrigue cards will affect the Minefield. Riders must ride the Minefield before any card adjected to it". Czyli żadne karty intryg nie działają na pole minowe. Wojownicy muszą najeżdżać pole minowe zanim najadą jakiekolwiek miejsce z nim sąsiadujące.
Anubis twierdził że Infiltracja pozwala je ominąć, ja że nie wyłącza działania pola minowego, ponieważ żadna karta intryg nie działa na nie. W tym momencie powiedział że karta nie działa na pole tylko na inne miejsca, ale ja broniłem się tym że nie wyłącza zasad pola minowego, które jasno i wyraźnie zabrania robienia takich sztuczek.
Moje rozumowanie idzie tak:
1. pole działa na karty sąsiadujące
2. najedź pole będziesz mógł najeżdać miejsca
3. na pole nie działają żadne karty intryg, czyli nie wyłączają punktu 1
Co o tym myślicie?


Ostatnio zmieniony przez Wicu dnia Sob Sty 20, 2007 3:33 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Sylwia



Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Pią Gru 09, 2016 2:55 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Aksal_se
Sierżant


Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 125

PostWysłany: Sob Sty 20, 2007 2:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"No intrigue cards will affect the Minefield. Riders must ride the Minefield before any card adjected to it"

1. Łza/corrarius+jeager nie są intrygami więc ta zasada się ich nie tyczy.
2. Infiltrację nie zagrywa się NA pole minowe jak np. modyfikatory/terroryzm itp. czyli znowu teks z pola minowego nie ma zastsowania.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Sob Sty 20, 2007 2:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

FAQ Twórców napisał:
INFILTRATION

Can INFILTRATION bypass a BARRICADE or SANCTUM or MINEFIELD?
Yes. With INFILTRATION you may raid ANY card in the Turf.

Koniec kwestii.

Ja naprawdę nie wytrzepuję zasad z rękawa. A Aksal ładnie wyjaśnił co i jak. Wicu, weź zamknij temat.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wicu
Bad Boy


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 282

PostWysłany: Sob Sty 20, 2007 3:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A to co innego Smile nie wiedzialem że autorzy się wypowiedzieli na ten temat więc zamykam kwestię
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group