Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pola Minowe
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Któr? koncepcje wybierasz?
KONCEPCJA DRONE'A
50%
 50%  [ 11 ]
KONCEPCJA STAWIK'A
50%
 50%  [ 11 ]
Wszystkich Głosów : 22

Autor Wiadomość
Drone
Sierżant


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 145

PostWysłany: Czw Sty 11, 2007 4:35 pm    Temat postu: Pola Minowe Odpowiedz z cytatem

1. KONCEPCJA DRONE'A

Na Składzie Prefabrykantów jest napisane: "...you do not have to pay Initial Costs for Establishments"

Więc "nie musisz" (ale możesz).

Mój pomysł jest taki. Jeśli wystawiasz miejsce nie musisz płacić za niego Kosztu Początkowego. Więc miejsca które mają ten koszt określony mogą być wystawiane za "zero" GD. Natomiast te miejsca, które mają koszt początkowy X - oczywiście nie musisz płacić ale wtedy Pole Minowe będzie właśnie warte 0 "zero"!!! Dlatego , jeśli chcesz aby Pole Minowe miało WB dodatnie..płać złotem.

Powiem tak, rzeczywiście WB 0 w przypadku Pola Minowego odpada, więc...gracz musiałby zapłacić minimum 1 GD.

2. KONCEPCJA STAWIK'A vel INNYCH GRACZY z tą myślą.

Mając Skład Prefabrykantów, wystawiasz Pola Minowe z dowolnym WB nie płacąc ani jednego GD.

_________________
"Ruch i szar?a!"


Ostatnio zmieniony przez Drone dnia Sob Sty 13, 2007 2:00 am, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 12:08 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Czw Sty 11, 2007 8:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ekhem... koncepcja nr 2 nie jest tak naprawde koncepcja Stawika. Jest koncepcja wynikajaca (ubocznie lub specjalnie) z zasad samej gry. Kwestia pozostaje jednak czy ma ona racje bytu czy tez nie.
Ja sie jeszcze musze zastanowic. Bo w sumie nie jest to combos az tak wkurzajacy jak inne...
chcialbym tylko zebys Stawik sie wypowiedzial konkretnie co do samego wb pola w takim przypadku bo narazie faktycznie nic konkretnie nie powiedziales. Czy myslisz ze WB pola 9999 jest ok?

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ephraed
Szeregowy


Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 58

PostWysłany: Pią Sty 12, 2007 7:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No oczywiście że Drone'a Exclamation
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Pią Sty 12, 2007 8:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ta ankieta nie daje jeszcze jednego wyboru!!
POwinny byćco najmniej 3:
1) Masz skład prefabrykatów - nic nie płacisz za pole minowe i wymyślasz liczbę jaka ci się podoba (bez sensu) - np. przewrócona ósemka
2) Masz skład prefabrykatów - nic nie płacisz za pole minowe to masz wartości 0 (czyli pole minowe nie istnieje i musisz je wywalić do kart odrzuconych co się kłóci z zasadą Stawika zagrywania celowego), jak płacisz to masz odpowiednio więcej.
3) Masz skład prefabrykatów - chcesz wystawić pole i musisz zapłacic przynajmniej 1 zł.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Drone
Sierżant


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 145

PostWysłany: Pią Sty 12, 2007 10:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety damajek:
AD 1) - taka jest ta druga koncepcja między innymi Stawika. Nie moja.
AD 2) - zgodzę się ze Stawikiem o celowości zagrywania kart. np nie możesz rzucić Plagi jak nie ma żadnego wojownika w grze. Poza tym Pole Minowe musi mieć min 1 WB.
AD 3) - to jest zasada wymyślona chyba tylko przez Ciebie i według mnie jest wzięta z kosmosu i niczym nie podparta. Dlatego uważam, że nie potrzeba więcej koncepcji jak te które już są w ankiecie.

pozdrawiam.

_________________
"Ruch i szar?a!"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Pią Sty 12, 2007 1:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hm...
Nie wiem czym się różni twoje AD 2) od mojego 3)??
Skoro pole minowe musi mieć jeden WB to znaczy że musisz wydać jeden złocisz, czy nie??
A w ankiecie nie ma nic o tym że konieczne jest zagranie przynajmniej 1 złocisza, jeśli już na pole minowe nie działa skład!
Dlatego ja nie moge zagłosować na opcję drugą gdzie jak masz skład to możesz wystwić pole i nic nie płacąc może ono mieć WB 0 cały czas - bez działania jakichkolwiek modyfikatorów - tylko modyfikatory mogą według mnie robić że coś ma 0WB będź mniej. I jeszcze jedno cały czas jestem ciekaw co z polem minowym o WB 0 się dzieje - przecież ono nie może przetrwać do następnej tury!!
Chyba Cool
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Drone
Sierżant


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 145

PostWysłany: Sob Sty 13, 2007 1:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

damajek.... trzeba było uważnie przeczytać temat o Polach Minowych. Napisałem tam tak.

Cytat:
Powiem tak, rzeczywiście WB 0 w przypadku Pola Minowego odpada, więc...gracz musiałby zapłacić minimum 1 GD.


Mam nadzieję, że już wiesz jak wygląda to w mojej koncepcji.

pozdrawiam

_________________
"Ruch i szar?a!"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
diaphragma
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 129

PostWysłany: Sob Sty 13, 2007 9:33 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powiem, że mi się nie podoba pomysł z Polem Minowym za zero ponieważ to trochę kłóci się z zasadami, że każde Miejsce ma jakieś WB, czyli PZ, w przypadku najechania.
Gram Synami od początku i "combosem" Skład + Pola grałem może raz czy dwa razy. Wystawiałem Pole z WB 99.
Niestety muszę powiedzieć, że koncepcja Drone`a to po prostu sposób na 'uwalenie' tego "małego combosa" i tak pokrzywdzonych już Synów. Wodza mamy jednego bo nie ma się co oszukiwać, że resztą to można sobie tyłek podcierać za przeproszeniem. Pamiętajmy, że jakby nie było Skład jest R w dodatku z 7WB i jeszcze rudę zżera + 5 KP, więc co mi po takim Składzie.
Niestety ale już zauważyłem ( na przykładzie Notre Dame), że niektórzy zamiast kombinować ze swoją talią tak aby pokonać przeciwnika np. z Notre to piszą tu że to jest niezgodne z zasadami lub coś w tym stylu, że Pole z O WB lub trzeba płacić Confused. Myślę, że taki sposób do niczego nie doprowadzi.
Tak jak napisałem wcześniej "mały combos" Synów, jest tylko do zagrania od tak a nie do podstawowej talii ponieważ:
1. Tak jak pisał Stawik - Skład + 5 Pól Minowych + 2 Złoża Rudy to już jest 8 Miejsc + ew. 1 Skład i do tego jeszcze tylko max. 6-7 innych Miejsc bo przy samych pojazdach to raczej więcej się nie da wrzucić. I te 6-7 Miejsc ma być stricte 'niebieskie' żeby wyżywić te 'rasputinowskie potwory' Smile (np. 3 kopalnie, 3 Tunele, a gdzie jeszcze miejsce na Skład (ten drugi oczywiście) i inne miejsca jak Skarbiec, Centrum Dowodzenia itp.)
2. Pole za 99WB nie jest niezniszczalne. Wystarczy Montagne i potencjał lub Szarża i Potencjał. To są tylko najprostsze sposoby nie wymagające przygotowywania talii pod ten "mały combos".

Tak jak widzicie to nie jest jakiś MEGASUERCOMBOS więc nie wiem po co taka interpretacja a`la Drone. Na obu kartach (pole i skład) nie ma nic co by uniemożliwiało wystawienie Pola z WB 99.
Co do większego WB niż 99 to jestem przeciwny, gdyż to by się mijało trochę z duchem i sensem gry. Tak to jest zawsze szansa dla przeciwnika:
'najadę raz Pole i wygrywam gierkę'
Pozdrawiam
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Sob Sty 13, 2007 2:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobra to niech tak zostanie. Ja odswiezylem temat pola nie po to zeby wykluczyc ten "maly combos" tylko zeby ustalic co z WB 9999... myle ze wystarczy to co juz zostalo napisane. Zostawmy ten combos, pole z wb 99 i niech wszyscy sie tym ciesza.
Czy jest na sali ktos kto mial w czasie gry naprawde powazny problem zeby pokonac przeciwnika ktory mial pole minowe z wb 99?
jesli nie to nie spierajmy sie juz.
uznajemy ze jest ok Smile
mi to pasuje...

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Drone
Sierżant


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 145

PostWysłany: Sob Sty 13, 2007 10:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie każdy gra Montage i ma Szarże w talii. Poza tym nigdzie też nie jest napisane, że można wystawić Pole M. WB 99 bez płacenia GD. I nie chodzi mi tu o kasowanie combosa.

Ankieta trwa...

_________________
"Ruch i szar?a!"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aksal_se
Sierżant


Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 125

PostWysłany: Pon Sty 15, 2007 11:01 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Żadna opcja mi nie odpowiada Razz ale mam pytanko czy SERENNEL może używać swojej zdolności przy budowie pola ?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pon Sty 15, 2007 11:19 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Drone napisał:
Nie każdy gra Montage i ma Szarże w talii. Poza tym nigdzie też nie jest napisane, że można wystawić Pole M. WB 99 bez płacenia GD. I nie chodzi mi tu o kasowanie combosa.

Ankieta trwa...

No weź mnie nie rozśmieszaj Laughing Laughing Laughing
To o co tu chodzi?
Na Składzie prefabrykatów jest tak napisane: "Nie musisz płacić Kosztu Początkowego..."
Co nie jest zabronione, jest dozwolone.

Aksal, wg mnie może jak najbardziej. Wg Drone'a raczej nie. Zarówno na Serennelu jak i Składzie prefabrykatów jest równie jasno KP opisany.

PS. Nie każdy ma wodnych wojaków w talii. Może jednak zabronimy combosa Żeglarz+Prorok/Patriarcha? I mi też oczywiście nie chodzi o kasowanie combosa Laughing

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Drone
Sierżant


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 145

PostWysłany: Pon Sty 15, 2007 5:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stawik.. jestes smutny.

Poczekamy jeszcze troche. np do konca stycznia. i sprawdzimy wynik. Potem bedzeimy grac wedlug zdania wiekszosci. Moja koncepcja to tylko pomysl, NIE PRZYMUS. Wiec odczep sie i daruj te ironiczne teksciki.

ankieta trwa nadal...

_________________
"Ruch i szar?a!"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pon Sty 15, 2007 8:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Grunt, że Ty jesteś wesoły Laughing
Aż boki zrywać Laughing Very Happy Razz Mr. Green :bounce: :thumright: :compress: :jupi: ;D :rotfl:

A znając aktywność naszych forumowiczów nie liczyłbym na więcej niż 2 głosy jeszcze.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 12:08 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
diaphragma
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 129

PostWysłany: Pon Sty 15, 2007 8:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stawik napisał:
A znając aktywność naszych forumowiczów nie liczyłbym na więcej niż 2 głosy jeszcze.

Taa i się pewnie skończy wynik ankiety np. 4-5. Co wtedy Question
Już widzę jak Ci co głosowali na przegraną opcję zmienią nagle zdanie Confused
Pewnie później znowu się ktoś trafi na ccg co dawno nie grał i znowu będzie przekonywał do swoich racji Confused
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group