Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Najeżdżanie wodza, a Tarcza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Sob Gru 30, 2006 11:25 am    Temat postu: Najeżdżanie wodza, a Tarcza Odpowiedz z cytatem

Tak mi przyszło wczoraj do głowy, po grze przeciwko Elijahowi.
Jak się ma kartę dołączoną do wodza z Tarczą, to chyba po najechaniu wodza nie można jej anihilować, w końcu jest to właśnie takie zewnętrzne działanie, przeciwko któremu Tarcza ma chronić.

Aha i moim zdaniem jak Elijah pozwala wziąść sobie nagrodę - anihilowanie kart dołączanych - to tak jak to brzmi w instrukcji:
Możesz anihilować dowolne (po ang. any number) karty dołączone do Przywódcy
Czyli przeciwnik może anihilować jedną albo wszystkie w zależności od humoru. Nie decyduje o tym właściciel Elijaha, tylko najeżdżający.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 9:50 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Sob Gru 30, 2006 11:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z ta Tarczą się nie zgodzę. Wg. mnie to tarcza też jest kartą dołączaną (czy się mylę? Razz ). Więc, również idzie do kosza.

Z kolei z tą drugą kwestią to rzeczywiście, chyba przeciwnik wybiera ile z nich anihiluje- trochę byłoby bez sensu jakby decydował o tym Elijah - wtedy za każdym razem wybierałby jedną, albo same przeszkadzajki Smile

Może jedynie wybierać rodzaj nagrody dla przeciwnika.
Swoją drogą uważam go za najlepszego guru z 16 WB Smile

_________________
Temu dzid? !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aksal_se
Sierżant


Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 125

PostWysłany: Sob Gru 30, 2006 11:51 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dungal napisał:
Z ta Tarczą się nie zgodzę. Wg. mnie to tarcza też jest kartą dołączaną (czy się mylę? Razz ). Więc, również idzie do kosza.

Tarcza jest dołączona do karty a nie do wodza. Więc nie mozna jej anihilować po najeździe.

Stawik napisał:
Czyli przeciwnik może anihilować jedną albo wszystkie w zależności od humoru. Nie decyduje o tym właściciel Elijaha, tylko najeżdżający.

Ja nawet nie pomyślałem że może być inaczej.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Sob Gru 30, 2006 1:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Heh, dobrze, że zapytałem, czy się mylę Razz
Teraz zgadzam się z Wami w zupełności (zajrzawszy wcześniej do spoilera i instrukcji Wink )

_________________
Temu dzid? !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Drone
Sierżant


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 145

PostWysłany: Wto Sty 02, 2007 5:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja uwazam, ze gracz moze pozbyc sie DOWOLNYCH kart, nie wazne czy maja TARCZE czy nie. TARCZA jest dolaczna wiec mozna ja spokojnie zdjac i nie chroni ona przed tego tyu nagroda. To ma byc nagroda za pokonanie Przywodcy, i gracz decyduje ktore karty sciaga.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aksal_se
Sierżant


Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 125

PostWysłany: Wto Sty 02, 2007 6:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Drone napisał:
To ma byc nagroda za pokonanie Przywodcy, i gracz decyduje ktore karty sciaga.

Tak gracz decyduje które ściąga ale może wybierać tylko z dołączonych do przywódcy. Tarcza jest dołączona do innej karty (nie do przywódcy), którą chroni przed odrzuceniem/anihilacją.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Drone
Sierżant


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 145

PostWysłany: Wto Sty 02, 2007 6:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmm jakby ci to wytłumaczyć. Wszytko co leży na karcie Przywódcy to karty dołączone. Gracz zdejmuje co chce zdjąć z karty przywódcy bo wszystkie karty są traktowane jako dołączone.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aksal_se
Sierżant


Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 125

PostWysłany: Wto Sty 02, 2007 7:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W takim razie powiedz mi jak działa tarcza.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Wto Sty 02, 2007 7:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mysle tak. Tarcza owszem jest dolaczana do kart intryg i jesli lezy na jakiejs karcie dolaczonej do przywodcy to nie jest wcale dolaczona do niego tylko do dolaczonej do niego karty. Dotej pory zawsze uwazalem ze jednak nie chroni ona karty do ktorej zostala dolaczona przed anihilacja za pomoca nagrody za najechanie przywodcy. Teraz nabralem nieco watpliwosci bo faktycznie tarcza blokuje mozliwosc odrzucenia i anihilacji karty dopuki sama nie zostanie odrzucona lub anihilowana.
Skoro jednak mozna jako nagrode wybrac sobie anihilacje dowolnych kart dolaczonych - 1dnej lub wszystkich - to mysle ze chyba najsprawiedliwiej bedzie przyjac ze nie mozna zdjac karty z tarcza. No i oczywiscie nie mozna jaka anihilowanej wybrac sobie tarczy bo ja juz pisalem wczesniej nie jest on dolaczona do przywodcy.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 9:50 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Drone
Sierżant


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 145

PostWysłany: Wto Sty 02, 2007 8:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nagroda:

Cytat:
2) You may annihilate any nymber of cards that are attached to the Commander.


karta Tarcza:
Cytat:
Attach to any attachment in play. The affected attachment may not be discarded or annihilated unless this card is discarded or annihilated first.


Hmmm, po namyśle, sądzę, że racja jest po stronie stanowiska, który mówi, iż nie można anihilować karty dołączonej do Przywódcy zanim nie zdejmie się Tarczy.

Więc panowie, trzymać w dłoni Wyrzeczenie i jedziemy Smile.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group