Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pole Minowe
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kempy
Szeregowy


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 77

PostWysłany: Pon Wrz 25, 2006 6:01 pm    Temat postu: Pole Minowe Odpowiedz z cytatem

Przyjęło się u nas ostatnio, że Pole Minowe zagrywać można z kosztem początkowym równym 0. Czy istnieje jakiś przepis mówiący o tym, że Budynek musi mieć dodatnie WB? Chyba nie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 2:05 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pon Wrz 25, 2006 6:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U nas zgodnie z zasadą, 'celowego zagrywania kart' tak nie można. To trochę nie fair, nic nie płacisz, a uziemniasz sobie 2 miejsca. Na dodatek przeciwnik, żeby je odziemnić, to musi stracić wojownika. I jeszcze nic z tego nie ma, a tak to chociaż 1 PZ by był.
_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Pon Wrz 25, 2006 7:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aaaa, kara boska! Jasne, że tak nie można ! Sad To jest trochę bez sensu naszym zdaniem. Trzeba dać minimum 1 pz! Koszt początkowy jaki zapłacisz jest równy WB Pola Minowego. To tak jakbyś powiedział: zagrywam Potencjał i daje 0 jednostek złota.. Skoro jest wspomniany KOSZT początkowy to trzeba coś zapłacić, minimum to 1.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Privian
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 230

PostWysłany: Wto Wrz 26, 2006 7:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No dobra! Mówicie że pole minowe nie może mieć 0 WB, a co jeśli zagra się pech (co uważem ze szczyt głupoty) na wojaka co ma 1 WB. Czyli zaokrąglając w dół to by miał 0, czy w takim razie może egzystowć! Question
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Wto Wrz 26, 2006 7:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pole minowe oczywiście musi mieć rzucone przynajmniej 1 pieniążek bo inaczej to o dup. rozbić takie zagranie - jest napisane na karcie że ma koszt początkowy - a jeśli ma koszt początkowy to nie może go nie być, czyli nie może być zera bo wtedy nie ma kosztu i sprawa wyjaśniona. A co do pechu to inna bajka - ta karta tak ma - to jest jej właściwość - kolega podpowiada SYTUACJA WYJAKOWA WYWOLANA DZIAŁANIEM KARTY to umożliwia obniżenie WB do zera!!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Wto Wrz 26, 2006 9:30 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak, w zasadach jest, że moga mieć nawet ujemne WB. No i nigdzie w zasadach nie ma, że wojownicy egzystują tylko jak mają WB dodatnie.
_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Sob Sty 06, 2007 12:33 pm    Temat postu: powrot do tematu w innej kwesti Odpowiedz z cytatem

Odblokowalem temat poniewaz mam pytanie... Jak sie ma sprawa z uzyciem skladu prefabrykatow do wylozenia pola minowego.
Ostatnio gralem z Anubisem i on wlasnie wylozyl sklad pref. poczym wylozyl pole minowe z WB99 nie placac nic za nie. Ja sie lekko zdziwilem ale nie protestowalem bo nie bardzo mialem argumenty. I jak sie pozniej okazalo na nic mu sie to nie zdalo bo i tak przegral ale...
no wlasnie ale... czy tak mozna?
Ok, sklad pref. likwiduje koszt wykladanych miejsc ale czy mozna w ten sposob wykladac pole minowe? Bo w takim razie rownie dobrze mozna by wylozyc pole z WB 9999 i nikt juz go nie ruszy... i robi sie paradoks na miare paradoksu z notre dame i wykladaniem wojakow w kroku atak/najazd.
Co wy na to? jak rozwiazac ten problem?

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ironhead
Szeregowy


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 94

PostWysłany: Sob Sty 06, 2007 1:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To jest mocne kombo, ale jak wspowniałeś na dużo się nie zdało bo i tak wygrałeś. Podajże stawik zauważył, że na polu minowym jest miejsce na dwie liczby xx, więc daje to maks 99. Ja myślę, że tak jest ok.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Sob Sty 06, 2007 2:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co z tego ze jest miejsce na 2 liczby... to nic nie znaczy. Poprostu taki jest projekt graficzny kart. Natomiast wszyscy wiemy ze jesli uzyjemy na wojownika potentcjal lub nasza wole to moze wydac tyle zlota ile chcemy, nawet jesli mamy 500 sztuk zlota to mozemy wydac wszystkie, nie ogranicza nas to ze na wojowniku jest rysunek z miejscem na dwucyfrowa liczbe WB.
Nigdzie nie dotyczatem sie zasady jakoby wojownik, przywodca czy miejsce nie mogli miec wiecej WB niz 99..
zatam ponawiam pytanie bo odpowiedz ironheada mnie nie satysfakcjonuje.
Owszem w przypadku gry z Anubisem nie zdalo mu sie to na wiele bo przegral ale gdyby nie ograniczyl sie do 99 WB tylko dal jak mowilem np 9999? to co w tedy?

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Drone
Sierżant


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 145

PostWysłany: Sob Sty 06, 2007 2:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z Jeremiaszem co do maksymalnej wartości WB. To tylko oprawa graficzna. Więc równie dobrze gracz może dać 9999 WB. Bo przeceiz nic go nie ogranicza. Jeremiasz mnie wyprzedził z tym przykładem o Potencjale. Też na razie czekam na jakieś logiczne wytłumaczenie.
_________________
"Ruch i szar?a!"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ephraed
Szeregowy


Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 58

PostWysłany: Sob Sty 06, 2007 8:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To że skład może wystawiać za darmo (czyli ogranicza wymagany koszt) miejsca nie oznacza że może "płacić koszt początkowy".

skład NIE PŁACI tylko ZERUJE Idea

ps. ale to tylko moje skromne zdanie...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
diaphragma
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 129

PostWysłany: Sob Sty 06, 2007 9:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ephraed napisał:
skład NIE PŁACI tylko ZERUJE

I tu bym się nie zgodził. Jest napisane, że pomijasz koszt początkowy, a na polu minowym, że sam ustalasz koszt początkowy. Więc tu temat dla mnie jest jasny.

Jeśłi chodzi o max. jaki można dać to sprawa jest trudna. Ja kiedyś chciałem grać Składami i Polami ale myślałem tylko o WB 99. Nie wiem czy można więcej. Przydałaby się ankieta Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Nie Sty 07, 2007 1:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bo ja wiem...
Wystarczy, że jeszcze kilka osób poprze opcję Jeremiasza. Wg mnie ma to ręce i nogi. Bo faktycznie, czy wojownikowi z Potencjałem nie możesz dopłacić 121 jednostek złota jak masz?
Chociaż z drugiej strony przy Polu za 99 właśnie o to chodziło, żeby WB miało olbrzymie, ale nie poza zasięgiem. W ten sposób wystawiający 2 razy się zastanowi, zanim coś takiego popełni.
Jak już Jeremiasz chcesz dać szansę wrogom i z Notre nie wystawia ludków w koku najazd, to czemu i Synowie nie mieliby dać 'forów' przeciwnikom?

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Drone
Sierżant


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 145

PostWysłany: Pon Sty 08, 2007 12:30 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja mam taki pomysł.

Na Składzie Prefabrykantów jest napisane: "...you do not have to pay Initial Costs for Establishments"

Więc "nie musisz" (ale możesz).

Mój pomysł jest taki. Jeśli wystawiasz miejsce nie musisz płacić za niego Kosztu Początkowego. Więc miejsca które mają ten koszt określony mogą być wystawiane za "zero" GD. Natomiast te miejsca, które mają koszt początkowy X - oczywiście nie musisz płacić ale wtedy Pole Minowe będzie właśnie warte 0 "zero"!!! Dlatego , jeśli chcesz aby Pole Minowe miało WB dodatnie..płać złotem.

Myślę, że to całkiem do przyjęcia. Co wy na to? Oczywiście wyjaśnię dokładniej tym którzy nie zrozumieli.

pozdr

_________________
"Ruch i szar?a!"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 2:05 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
ephraed
Szeregowy


Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 58

PostWysłany: Pon Sty 08, 2007 12:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem ZA
"wilk syty i owca cała..."
To powinno zadowolić wszystkie strony tej naszej rozmowy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group