Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Elijah Cosrick
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Berwig
Szeregowy


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 62

PostWysłany: Sob Gru 02, 2006 11:39 pm    Temat postu: Elijah Cosrick Odpowiedz z cytatem

WB przyległych Miejsc wzrasta o +1. Jeżeli przeciwnik udanie najedzie tę kartę Przywódcy, Cosrick decyduje jaki rodzaj nagrody otrzyma wróg.
Wacek najeżdża Brunchildę, ( Brunchilda ma 10 kasy, zero kart dołączonych) o dziwo mu się udało. Brunchilda mówi:
anihlilję karty dołączone (trudne słowo). Wacka wcięło. Nie masz kart dołączonych. To ma być nagroda.
cmokaj się

Kto ma rację?

Chyba zacznę książki pisać ...
swoją drogą na http://www.karcianki.pl/index.php?opcja=sklepkarta&idkarty=8282 jest błąd w opisie karty Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 9:49 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Drone
Sierżant


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 145

PostWysłany: Sob Gru 02, 2006 11:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z Ephraedem nie mieliśmy z tym żadnego problemu. Ponieważ stosujemy tu zasadę, że gracz gający Elijahem może wybrać TYLKO MOŻLIWE DO ZREALIZOWANIA. Czyli jeśli kart dołączonych nie ma, to nie może tego wybrać jako nagrody. Tak samo ze złotem. Nie masz złota to nie możesz oddać ZERO złota. Dla mnie to proste.

Ostatnio zmieniony przez Drone dnia Nie Gru 03, 2006 10:09 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Berwig
Szeregowy


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 62

PostWysłany: Nie Gru 03, 2006 10:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Drone napisał:
Dla mnie to proste.


Dla mnie rowniez. Niestety dla niektorych nie. Knifem4n wczoraj mi mowil ze on na zasady Brunchildy gra prawie z kazdym

Mozesz rzucic ograbienie slepego na goscia co ma zero kasy i kazac mu oddac zero kasy do wspolnej puli
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Drone
Sierżant


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 145

PostWysłany: Nie Gru 03, 2006 10:11 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Berwig napisał:

(...)
POMYSŁ KNIFEM4N'a.
Mozesz rzucic ograbienie slepego na goscia co ma zero kasy i kazac mu oddac zero kasy do wspolnej puli


Bardzo racjonalne <- ironia.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
banhus
Sierżant


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 148

PostWysłany: Nie Gru 03, 2006 1:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Elijah Cosrick to bardzo upierdliwy gość, ale nie stety taką ma zasadę .Jak najbardziej może wybrać opcje że oddaje złoto przeciwnikowi w momencie gdy go nie ma ,tak samo może anihilować karty których nie posiada.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Nie Gru 03, 2006 4:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawa jest trudna i zależy wyłącznie od interpretacji graczy.
Ja ostro przejrzałem instrukcję i Elijaha po anglicku i tam jest praktycznie identyczne tłumaczenie jak po ludzku.
Kwestia jest taka: czy zabronilibyście gościowi, który najechał Wam wodza, żeby anihilował Wam karty dołączane, których wcale nie macie?
Jeśli tak, to raczej to samo może robić Eli. Jeśli nie, to znajdźcie mi 'podstawę prawną'. Ewentualnie można by się powoływać na:
Cytat:
Możesz zabrać Zapas Złota przeciwnika i dodać go do swojego.

Czyli jak go nie ma, to nie możesz?
Cytat:
Możesz anihilować dowolne karty dołączone do Przywódcy.
You may annihilate any number of cards that are attached to the Commander card.

Any number, to może i zero?

Berwig: a jak się wodza najedzie, to można mu złoto zabrać do siebie, nie oddaje się go do wspólnej puli.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ephraed
Szeregowy


Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 58

PostWysłany: Nie Gru 03, 2006 4:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak Stawik ale jest wyraźnie napisane:
"You may annihilate any number of cards that are ATTACHED to the Commander card."
By móc anihilować dowolną liczbę kart muszą one być dołączone do dowódcy (czyli minimum 1). Absurdem jest stwierdzenie że karta dowódcy która realnie nie ma na sobie żadnej innej, ma dołączonych np.5 niewidzialnych.

ps. ludzie ta gra ma nam sprawiać przyjemność i szukanie niedoskonałości zasad do własnych celów jest co najmniej obleśne.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Drone
Sierżant


Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 145

PostWysłany: Nie Gru 03, 2006 7:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja mam rozwiązanie. Skoro nie ma ani złota, ani dołączonych kart, ani odrzuconych, to gracz oda je PZ. I już. Według mnie oddaje z tych rzeczy które może. A jedyną rzeczą która jest zawsze są właśnie PZ. Myślę że to jasne.

Od razu mówię. Jeśli ktoś będzie grał Elijahem i będzie grał na "niewdzialne" karty dołączone albo złoto to od razu przerywam grę i uznają grę za nie odbytą. Wybaczcie. Ale jeśli chcecie grać w mega-power-super-hiper bossów i naginanie zasad to ja dziękuję.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
knifem4n
Rekrut


Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 22

PostWysłany: Nie Gru 03, 2006 10:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Drone napisał:
Cytat:
(...)
POMYSŁ KNIFEM4N'a.
Mozesz rzucic ograbienie slepego na goscia co ma zero kasy i kazac mu oddac zero kasy do wspolnej puli


Bardzo racjonalne <- ironia.


Jakbyś wiedział w jakim kontekscie użyłem tego zdania to byś wiedział że jest jak najbardziej racjonalne ...

Grałem z Berwigiem i doszło wlasnie do podobnej sytuacji. Berwig powiedziałże nie moge, a ja czemu ? bla bla bla. Potem Berwig napisał okey to wtakim razie jak wybierasz anihilowanie kart dołaczonych i ich nie masz, no to anihiluj je teraz... czekam aż je anihilujesz, no dalej, nie gramy dopuki jakiejś karty nie anihilujesz. Co ja wtedy skontrowałem własnie tym argumentem xD... to tak jakbyś rzucił ograbienie na kogos kto nie ma zlota by zwolnic karte na rece i mowil no dalej wywalaj złoto. nic mnie to nie obchdzi że nie masz złota, na karcie wyrażnie jest napisane że masz je wywalic ! lol...

A co do tej zasady to nie robi mi to żadnej róznicy i wcale nie mam zamiaru sie o to wykłucać , mi też to sie wydawało głupie na początku ale spotkałem sie na ccg że inni tak grali więc też sobie zrobiłem taką talie ...
Ani w instrukcji ani na żadnej karcie nie ma nic wspomniane że musisz brać tą nagrode co jest możliwa do zrealizowania, natomiast jest wspomniane że możesz wybrać dowolną nagrode z czterech ... Także w kwestii zasad wszystko się zgadza ... natomiast nie mam nic przeciwko byśmy grali tak jak berwig mówi... opowiem się po stronie większości Razz. Sam tak grałem bo podpatrzyłem innch ... Razz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Berwig
Szeregowy


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 62

PostWysłany: Nie Gru 03, 2006 11:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

knifem4n napisał:

Potem Berwig napisał okey to wtakim razie jak wybierasz anihilowanie kart dołaczonych i ich nie masz, no to anihiluj je teraz... czekam aż je anihilujesz, no dalej, nie gramy dopuki jakiejś karty nie anihilujesz. Co ja wtedy skontrowałem własnie tym argumentem xD... to tak jakbyś rzucił ograbienie na kogos kto nie ma zlota by zwolnic karte na rece i mowil no dalej wywalaj złoto. nic mnie to nie obchdzi że nie masz złota, na karcie wyrażnie jest napisane że masz je wywalic ! lol...


po pierwsze nie powiedziałem dopuki ... i chyba nigdy nie powiem. Po drugie po Twoim argumencie powiedziałem, że tam pisze nagroda i to jak byk. Jaką nagrodą jest anihilowanie "żadnej" karty? Po trzecie powiedziałem bla bla bla? łał!!

Stawik napisał:
Berwig: a jak się wodza najedzie, to można mu złoto zabrać do siebie, nie oddaje się go do wspólnej puli.

Stawik ale ja mówiłem o ograbieniu, znowu sobie coś wyobraziłeś Smile.

Ankieta?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ephraed
Szeregowy


Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 58

PostWysłany: Pon Gru 04, 2006 6:29 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ANKIETA Question Ludzie czy dla was to naprawdę trudne do zrozumienia.

Przykładowa talia:
Elijah
+ PIECHOTA Triady
+ Rytułały
+ karty typu "Kłopoty z księgami i wszystko w swoim czasie"...
+ SAME karty intryg "przeszkadzających" lub "niszczących wroga".
BEZ JAKICHKOLWIEK MIEJSC
Nie potrzebujemy złota więc co turę po najeździe na Elijah'a oddajemy złoto. Sami pewnie też niewiele zrobimy w ataku ale mamy pewność że wróg nie zdobędzie punktów za WB miejsc (może kilka za "Skromne zwycięstwo").
Efekt Question na pewno nie przegramy.

ps. Jeśli mimo wszystko po Ankiecie TO przejdzie to gwarantuje że przyjadę z taką talią na turniej...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
banhus
Sierżant


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 148

PostWysłany: Pon Gru 04, 2006 11:27 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ephraed doskonale Cię rozumiem ale nie odkryłeś ameryki w tym momencie. Żeby grać w tą gre , to trzeba umieć grać z klasą - z takiego założenia wychodze i jak mam grać z Elijahem to pytam się gościa czy ma miejsca na sumę 50 PZ a jak nie ma ( co jeszcze mi się niezdażyło kogoś takiego spotkać ) to go można najzwyczajniej olać. Gram z knifem4n który nie korzysta z tej metody braku miejsc i mimo wszystko ciężko jest urwać jakie kolwiek punkty ale mimo to nie zniechęca mnie ten fakt.

zdziwiło mnie bardzo twoje stwiedzenie że pojawisz się tą talią na turnieju (jak to przejdzie) , nie ma sprawy ( widać odrazu ze nie lubisz przegrywać z honorem ) .. naprawde nie ma problemu by ustalić zasadę że po dziesięcio krotnym najechaniu wodza pojedynek się kończy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ephraed
Szeregowy


Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 58

PostWysłany: Pon Gru 04, 2006 1:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"naprawde nie ma problemu by ustalić zasadę że po dziesięcio krotnym najechaniu wodza pojedynek się kończy." - banhus

Ale wy nie macie ustalać NOWYCH zasad tylko grać tymi jakie są.
Ręce mi opadają jak czytam takie posty Evil or Very Mad
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aksal_se
Sierżant


Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 125

PostWysłany: Pon Gru 04, 2006 2:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ephraed - na turnieju i tak sędziowie ustalają zasady, rozstrzyfgają spory, przerywają partie itp. Więc jeśli na turnieju użyjesz takiej tali to i tak mozesz przegrać (decyzja sadziów).

tu cytat z proponowanych zasad na turniej z oficjalnej strony:
Players should be warned when there are 15, 10 and 5 minutes remaining. If a game is not completed by the decided time limits, the game immediately ends after the current player's turn and the player with the most Victory Points wins. In the event of a tie, the tied player with the most Establishments in his or her control is declared the winner. If the tied players have an equal number of Establishments in play, the tied players continue playing until each has completed three more full turns.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 9:49 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
knifem4n
Rekrut


Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 22

PostWysłany: Pon Gru 04, 2006 11:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Berwig nie bądz taki mądry i nie wypominaj mi błędów ortograficznych bo twoje są znacznie gorsze i nikt ci nic nie mówi xD. A jak już komuś wypominasz to zwracaj chodz uwagę na to co sam piszesz Razz

Berwig:
Cytat:
Po drugie po Twoim argumencie powiedziałem, że tam pisze nagroda i to jak byk


Zdaje się że jest napisane a nie pisze Smile
a bla bla bla chyba potrafisz się domyśleć że chodziło mi o to,że tam dalej coś mówiliśmy ale nie ma to znaczenia ...

Natomiast nagrodą samą w sobie jest to że muszę odrzucić karty, a to że ich nie mam to już nie mój problem xD

NAtomiast ephread ta talia wcale ne jest taka doskonała o czym sie przekonalem jak wtubiłem 2 razy z Berwigiem ;p grał hordą i wystawial tyle woja że mimo iz nie mial jak na mnie PZ zdobyć to ja też za wiele zdzialac nie moglem, co prawda wogule mi stajnie nie szly ale i tak berwig mial po paru turach na stole z 10 wojowników z czego z 6 na obronie wiec nawet jak bym cos wystawil to nie szlo zadnych punktow z ciąć. i tak nam sie przewijala talia i przewijala i berwigowi ie przewijały ciągle te 2 wyrzeczenia co miał w tali Razz i odrzucał mi zły fronty z pod budynków i kosił bardzo powoli bo moje przemyśla już w anihilatach sie nie przwewijały Sad a ja z kompletem bloerów cen wojny/zaliczek nie wiele mogłem zdziałać jeszcze muszac mu oddawac złoto co ture bo nie mogłem swoich dobrobytów anihilowac ;P
2 pojedynek był smieszny ;D podobna sytuacja i dobrałem plage na ręke / stajnie / zly front i z 7 wojów, juz myślałem że wygram , wykurze w końcu tą obrone nie do przejścia i bede walił pokolei domki , ewentualnie odliczanie załatwi reszte, a tu bach Beriwig akurat po tym jak dobrałem postanowił utrate potencjału rzucić, ktora juz mu z 2 razy odrzuciłem do odrzutów i GG ;P wszystko anihilowane


Ostatnio zmieniony przez knifem4n dnia Pon Gru 04, 2006 11:36 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group