Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dylematy z ostatniej walki
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pią Lis 10, 2006 11:29 am    Temat postu: Dylematy z ostatniej walki Odpowiedz z cytatem

1. Dwa Odkrycia prawdziwego wroga. Oba Berwig rzucił na Triadę, bo to była solówka. W starciu twierdził, że ich działanie się nie kumuluje. Pamiętam, że w Opocznie też tak graliśmy. Jednak czytając kartę i instrukcję nie widzę uzasadnienia. Powinno się kumulować. A Wy co uważacie?
2. Nasza wola. Konflikt, Berwig trochę wydał złota, dodał WB. Następnie ja anihilowałem Wolę. Uznaliśmy, że woj Brewiga nadal ma bonusy z Woli, inaczej byłoby to cofanie czasu. A Wy?
3. To już z dyskusji, a nie z gry. Mam Skarbiec kolo najeżdża mi wodza i chce złoto. Chyba mogę się nie zgodzić?
4. Śmierć z obłoków. All the warriors in your Warband are considered Flyers until the beginning of your next turn. Berwig twierdził, że moi Wojownicy w Oddziale tylko latają, po ziemi już nie chodzą. Jednym słowem, że Śmierć nie tylko otwiera im ikonki powietrza, ale również zamyka pozostałe ikony.
Tymczasem wyjątek z reguł:
Cytat:

If the warrior has the Land icon, it is considered a Trooper and may attack and raid by Land.
If the warrior has the Sea icon, it is considered a Sailor and may attack and raid by Sea.
If it has the Air icon, it is considered a Flyer and may attack and raid by Air.

Some warriors have one, two or even all three icons. The more icons it has, the more versatile a fighter it is.

Wg mnie na karcie nie ma nic, co by sugerowało, że moje ludki nie mogłyby po ziemi chodzić. Identyczne (na inną ikonkę) jest działanie Lądowania amfibii. Uprzedzam, uwagę, że na Centrum szkolenia marynarki jest jeszcze tekst oprócz normalnych taktyk. To nadal nie powoduje, że na Śmierci jest słowo 'tylko', albo wyrażenie 'a innych taktyk nie mają'. Po prostu kolejne zbędne zdanie dla cymbałów z Ameryki. Podobne są np. na Czasie pokoju i Skupieniu. Takie powtarzanie oczywistości. A że nie wszędzie je powtarzają, to przegięcie, bo wprawia to graczy w konsternację.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Czw Gru 08, 2016 9:02 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Berwig
Szeregowy


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 62

PostWysłany: Pią Lis 10, 2006 11:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak samo jak nie ma tam tekstu oprócz albo również itd.
Ciekawy jestem jakie będą komentarze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
KNOX
Sierżant


Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 149

PostWysłany: Pią Lis 10, 2006 3:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. niby dlaczego mialy by sie nie kumulowac?!
2. oczywiscie ze nadal ma bonusa.
3. jak sie ma skarbiec to zadne manipulacje nie wchodza w gre.
4. maja swoje normalne taktyki plus powietrze
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Pią Lis 10, 2006 6:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. Kumuluje sie jak najbardziej.
2. bonus jest bo nie ma cofania czasu.
3. mysle ze nie mozna zabrac zlota przy najezdzie przywodcy jesli ma ktos skarbiec.
4. mysle ze smierc dodaje taktyke powietrzna nie zabierajac innych taktyk.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
banhus
Sierżant


Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 148

PostWysłany: Sob Lis 11, 2006 9:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

całkowicie podpisuje się pod tym co napisał jeremiasz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Dungal
Generał


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 634

PostWysłany: Nie Lis 12, 2006 8:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z Knoxem, Jeremiaszem i Banhusem. W sumie nietrudne te problemy do rozwiązania Wink Oby takich wiecej było Smile
_________________
Temu dzid? !
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Nie Lis 12, 2006 9:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Buduje ta jednomyślnośc, cieszy. Żeby tak zawsze :flower: :thumleft: :cheers: :* :rotfl:
_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Privian
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 230

PostWysłany: Pon Lis 13, 2006 3:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak wszyscy to Ja tez sie musze zgodzic Laughing
_________________
Skowyt si? Zbli?a!!!
-----------------------
Plan Your Escap!!!

www.grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
diaphragma
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 129

PostWysłany: Pon Lis 13, 2006 5:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ależ dziwna jednomyślność. Normalnie jestem pod dużym wrażeniem. Oczywiście moje zdanie jest takie samo jak poprzedników.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Wto Lis 14, 2006 12:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do kumulowania to ja mam duże wątpliwości co do proroctw, darów i rytuałów. Jeśli kumuluje się tak jak mówicie Odkrycie Prawdziwego Wroga to i powinno się kumulować Naszą Wolę i wtedy miałby oczywiście +4 do WB przy dwu kartach za każdą jednostkę ZŁ. Podobnie z Wyzwaniem czy Przeraźliwym Szałem.
To że ja myśle, że tak nie może być to na razie tylko intuicja Wink, ale jak tylko znjde jakieś sensowne wytłumaczenie to wam powiem. Być może chodzi tu o sam charakter kart typu przepowiednie itp.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aksal_se
Sierżant


Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 125

PostWysłany: Wto Lis 14, 2006 1:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z 'Naszą Wolą' przesadziłeś. Tu trzeba zapłacić z działanie karty a nie możesz wydać kasy na dwa różne cele jednocześnie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Wto Lis 14, 2006 1:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ale jak kumulować, to teraz mi wyjaśnijcie czemu za każde złoto na więcej niż jednej naszej woli nie może dostać Xx(+2+2+..)?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aksal_se
Sierżant


Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 125

PostWysłany: Wto Lis 14, 2006 1:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

damajek napisał:
No ale jak kumulować, to teraz mi wyjaśnijcie czemu za każde złoto na więcej niż jednej naszej woli nie może dostać Xx(+2+2+..)?

A Ty mi wytłumacz dlaczego placąc jedą jednostkę złota nie mogę wystawić np 3 kopalni Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Wto Lis 14, 2006 1:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Damajek nie masz racji. Jesli chodzi o Przeraźliwy szał, to w Harmonii jest dokładnie powiedziane, że wojownik nie może mi ć kilku sztuk jednej Harmonii. W przypadku Przepowiedni czy Rytuałów takich ograniczeń nie ma. A co do Naszych wól, to ja to widzę tak: kumuluje się, o ile wydasz po jednostce złota na każdą sztukę Woli. Co nota bene jest idiotyczne, bo możesz wydać 2 jednostki złota z tej samej Woli i wyjdzie na to samo.
_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Czw Gru 08, 2016 9:02 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
damajek
Sierżant


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 145

PostWysłany: Wto Lis 14, 2006 2:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przykłady może i nie trafiłem ale chodzi mi o to, że się zastanowie nad tym kumulowaniem bo ja nie jestem do tego przekonany, a raczej wydaje mi się, że nie kumulują się. Na razie tylko opieram to o twierdzenie "że tak nie może być bo wtedy to jest karta prze byk!" - a jeśli się kumulują ich działąnia to wtedy należy wrzucić od razu 5 tarcz i pięć odkryć wroga i znaczenie naszej woli zaczyna topnieć - bo z samych odkryć mamy +10 - no sory!!Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group