Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

karta ciecie argumety

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gng
Rekrut


Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 11

PostWysłany: Wto Lis 22, 2011 11:04 pm    Temat postu: karta ciecie argumety Odpowiedz z cytatem

dlaczego tak dziwnie zinterpretowaliscie karte ciecie niby dlaczego musi byc dwoch najezcow?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 2:05 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
gng
Rekrut


Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 11

PostWysłany: Pią Lis 25, 2011 12:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rozwine troche ten temat, opis krty w orginale:

Play during a raid. Choose one of the raiding warriors. That warrior fell behind and may not participate in the raid.

Teraz po przeczytaniu opisu karty i mozliwosci jej zagrania.

-karte mozna zagrac podczas raidu gdzie jestes obronca jak i najesca.
-mozna ja zagrac na jednego wojownika ktory przeprowadza rajd.

W tym momecie sa nie domowienia odnosnie tego ze zostaje stylu (za towarzyszami wersja pl.) przyjmujac sytlacje ze sa dwie bandy raidowe w tym jedna sklada sie z dwoch wojownikow a w sklad drugiej wchodzi tylko jeden po zagraniu ciecia na tego ostatniego zostaje stylu i nie moze brac udzialu w raidzie (jak i rowniesz zostaje za towarzyszami wersja pl.)

Jest to bardzo mocna karta z X wprawym dolnym rogu i oslabienie jej w ten sposob jest bardzo nie korzyste dla graczy ktorzy uzywaja jej do dzialan ofensywnych.

Dlatego wlasnie prosze o argumetacje tej interpretacji z gory dziekuje.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Pią Lis 25, 2011 10:05 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm... ja chyba akurat nie brałem udziału w dyskusji na ten temat.
Ale chodzi o to, że na karcie jest napisane iż można ja zagrać na jednego z przeprowadzających najazd wojowników. A więc musi być ich więcej niż jeden.
Twoje argumenty może były by dobre gdyby na karcie było napisane zagraj w kroku najazd, a nie tak jak jest napisane zagraj podczas najazdu.
Gdyby karta dotyczyła całego kroku to nie było by problemu, ponieważ wtedy można by ją zagrać zanim jeszcze gracz zacznie jakikolwiek najazd.
Jednak można ją zagrać gdy już są wyznaczeni najeźdźcy, a to zmienia postać rzeczy.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gng
Rekrut


Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 11

PostWysłany: Pią Lis 25, 2011 1:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ok zgodze sie "one of the raiding warriors" gdyby nie to "of the" karta miala by inne znaczenie. Nie wiem czemu interpretowalem ja w taki sposob

Dodane po 12 minutach:

A teraz tak z innej beczki ale odnosnie tej karty. Czy jest mozliwos zagrania tej karty na zdrajce tak zeby zniwelowac jej dzialanie?

gracz zagrywa zdrajce na jednego z wojownikow a ja go odcinam tak jak by nie bral udzialu w najezdzie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Sob Lis 26, 2011 11:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gng napisał:

A teraz tak z innej beczki ale odnosnie tej karty. Czy jest mozliwos zagrania tej karty na zdrajce tak zeby zniwelowac jej dzialanie?

gracz zagrywa zdrajce na jednego z wojownikow a ja go odcinam tak jak by nie bral udzialu w najezdzie.


Nie możesz tego zrobić. W DE nie ma działań wstecznych. Gdy ktoś zagrał zdrajcę to od razu (jeśli tylko nie został przemyślan) działa.
Tak więc skoro wojownik już zdradził to nie możesz na niego zagrać Cięcia jak na swojego wojownika. Bo to by było cofanie czasu.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gng
Rekrut


Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 11

PostWysłany: Nie Lis 27, 2011 12:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I teraz wracajac do konsekwencji czy wyrzecenie nie bedzie dzialaniem wstecznym skoro zagralem konsekwecje i nikt ich nie przemislal to karta zadzialala wiec rzucajc wyrzeczenie na dzialajaca karte jest to dzialanie wsteczne bo jesli karta dziala to uzywa swojich wlasciwosci czy nie zgodzisz sie ze mna?


i teraz skoro zdrajca dziala to nie moge go odciac bardzo proste ale konsekwencje tez dzialaja to dlaczego mozna sie ich wyrzec ot tak (skoro dzialaja to uzywaja swojich wlasciwosci jak zdrajca)


ja zagrywam karte ona zadziala to uzywa swoich wlasciwosci chyba ze zostaie przemislana.

teraz tak, pytanie o moment zagranie jesli chodzi o konsekwencje i wyrzeczenie to jest to w dowolnym momencie

jesli chodzi o zdrajce i ciecie jest to najazd

szczeze mowiac wolal bym porozmawiac na ten temat przy wspulnej parti jestem bardzo ugodowy i nie lubie sporow.

Gra w czasie to bardzo złożona kwestia wiec moim zdaniem polega to na tym iz glowna karta bezkompromisowa jest przemysl to jeszcze raz pozostale karty sa tak jagby dzialaniem wstecznym
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Nie Lis 27, 2011 7:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety się mylisz.
Karta konsekwencje i karta zdrajca nie działają tak samo ani nawet w podobny sposób.
Zdrajca zadziała od razu po zagraniu, jeśli nie zostanie przemyślany. Takie jest jego działanie. Wchodzi do gry i od razu oddziałuje na sytuację jaka jest w grze.
Konsekwencje natomiast nie. Konsekwencje wprowadzić do gry możesz w dowolnym momencie ale to nie jest ich działanie. Aby karta ta zadziałała, musisz wydać złoto i anihilować swoją kartę. Dopiero wtedy ona zadziała. A samo wyłożenie jej nic nie powoduje. Tak jak w przypadku wielu innych kart dołączanych. Gdy np. wykładasz dobrobyt, nie zyskujesz od razu możliwości dobrania karty, gdy ktoś otrzymuje cenę wojny nie musi odrzucić karty ze swojej ręki. Oczywiście są karty dołączane które zaczynają działać zaraz po ich wyłożeniu ale jest to zawsze napisane na karcie. Np. spojrzenie w przyszłość. Gdy któryś z graczy je wyłoży, to pozostali jeśli nie posiadają np. centrum dowodzenia a karta spojrzenia nie zostanie przemyślana muszą pokazać karty jakie mają na ręku. Nawet jeśli ktoś posiada kartę wyrzeczenie nie uratuje to go przed pokazaniem kart, ponieważ karta spojrzenia zadziałała i dopiero po pokazaniu kart przez graczy można zagrać na nią wyrzeczenie.

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
gng
Rekrut


Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 11

PostWysłany: Nie Lis 27, 2011 11:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak, mocne argumenty Surprised
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Cormak
Kapitan


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 275

PostWysłany: Wto Gru 20, 2011 2:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W całym temacie zgadzam się w 100% z Jeremiasze ;]
_________________
We do not choose War, the War chose Us!
For the Horde!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Sob Gru 10, 2016 2:05 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
noz4
Sierżant


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 171

PostWysłany: Czw Gru 22, 2011 3:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak, tak. Zgadzam się z tymi, którzy zgadzają się z Cormakiem!
_________________
wtf czyli kurde bele
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group