Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Najlepsi Przywódcy w DE
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Świat Mrocznego Raju - World of Dark Eden
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marqwitch
Rekrut


Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 23

PostWysłany: Wto Maj 18, 2010 10:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

crenshaw napisał:
Abdul czy Leithauser oceniani nizej niz hrabina ? Hmm to, ze podoba Ci sie ilustracja, czy to, ze Liethausser ma toporna zdolnosc nie czyni z niej lepszego przywodcy - podobna talia na Leithausserze rozwala ja w 8 na 10 przypadkow [2 to losowosc]

Abdul jest gorszy od Leitheussera, bo pojazdy Synów są lepsze niż jazda Croissantów! Natomiast to właśnie za Alex przemawia matematyka (8 porażek na 10 gier z Leitheusserem wyssałeś z palca).

crenshaw napisał:
Ali przeznaczony dla poczatkujacych, taki cienias ?

Najmocniejsi przywódcy (tacy jak Elijah) są przeznaczeni dla zaawansowanych graczy, a Alim gra się bardzo łatwo (co nie zmienia jednak faktu, że nie zasługuje on na więcej niż 2pkt).

crenshaw napisał:
A samir 1, jest calkiem niezly przeciez.

W czym? Jeśli werbowanie pojazdów Synów za pomocą Warsztatu to dobra zdolność, to bardziej nieźli są diukowie. Oczywiście Luftwaffe Rasputina wspomagane mocą Palankina brzmi groźnie, ale lepiej działa na talii Leitheussera z Ambasadą Triady.

crenshaw napisał:
Drier lepszy od Raufta ?

No raczej! Obaj panowie mają takie zdolności, których jakby nie mają. Jednak książę Erich ma lepsze ikonki - a ikonki są dla mnie ważniejsze niż WB. Do tego przyległe do niego miejsca mają większą WB niż miejsca Raufta. Wink

crenshaw napisał:
A Jonah Sand na podstawce moze rzeczywiscie nie wykorzystuje za bardzo zdolnosci, ale dodajac karty z genesis triada zjada sporo surowcow

Jeśli 'zjada', to Jonah i tak nie użyje swojej zdolności, więc o co chodzi?!

crenshaw napisał:
A nefaryta na podstawce przydaje sie tylko do pretorów, ktorzy sa najgorsi i do zamiany ozywiencow zmiana wygladu - nie wiem czy juz gommorzy z jazda by sie nie lepiej spisywali. Piechota legionu z genesis to inna bajka, ale chyba tylko ja na forum uznaje genesis w oryginale.

Nefaryta potrafi z Ożywieńców zrobić cudownych chłopców i nie chodzi wyłącznie o Zmiany Wyglądu kopiujące Gomorów. A Legion z Genesis... hmmm... MIĘSOŻERNY ŻNIWIARZ (który jest nawet ciekawą kartą) i PIEKIELNY KORODER (który jest głupią kartą) u Nefaryty to prawdziwy koszmar - tylko tutaj mogę się z Tobą zgodzić!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
noz4
Sierżant


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 171

PostWysłany: Sro Maj 19, 2010 1:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"Theory Wars - Empire Strikes Back"

Pozdro panowie. =)

_________________
wtf czyli kurde bele
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
decado
Sierżant


Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 190

PostWysłany: Czw Maj 20, 2010 3:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Komentarz zbędny, polecam przetestować te super teorie w praktyce. Hrabina może i ma fajne cycki ale nic poza tym... Cool
_________________
Dark Eden Lives Forever Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Marqwitch
Rekrut


Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 23

PostWysłany: Czw Maj 20, 2010 6:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hrabina już była testowana kilka razy - są przywódcy, którzy mają dobry start (jak SERENNEL), ale są i tacy, których siła wzrasta w trakcie gry (do nich należy JOSEF czy ALEXANDRA).

Prawda jest taka, że każdy gracz, który gra Croissantami, zaczyna od Abdula lub Aliego, a kończy na Husseinie (Samira nikt nie tyka, chyba że chce sobie pożartować). Natomiast każdy gracz, który gra Synami, zaczyna od Leitheussera, a kończy na Hrabinie (diuków się nikt nie tyka, chyba że chce sobie OSTRO pożartować).
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
noz4
Sierżant


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 171

PostWysłany: Czw Maj 20, 2010 6:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Marqwitch napisał:
(diuków się nikt nie tyka, chyba że chce sobie OSTRO pożartować).


I tu się bracie mylisz Wink

_________________
wtf czyli kurde bele
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Marqwitch
Rekrut


Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 23

PostWysłany: Czw Maj 20, 2010 6:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No cóż... gdyby Erich zamiast zagrywania ekwipunków dowolnych przynależnosci, mógł po prostu zagrywać ekwipunek w standardzie, byłby świetną kartą - rzekłbym, że byłby nawet delikatnie lepszy od Leitheussera... ale taki niestety NIE jest!

Natomiast Friedrich jest jeszcze większą klapą (jego zdolność też powinna zostać wzmocniona - na przykład do możliwości odrzucania dowolnej ilości kart z ręki, zamiast góra 2).
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Czw Maj 20, 2010 9:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja nie zgodzę się co do Samira... chociaż sam nim nigdy nie grałem, to miałem okazje zagrać przeciw niemu, a grał nim Danek. Talia spisywała się naprawdę świetnie. Może nawet lepiej niż typowa talia z pojazdami na Leitheusserze.

A co do Friedricha... może zmienić mu zdolność na możliwość odrzucania dowolnej ilości kart a za każdą odrzuconą możliwość dobrania nowej? Albo zmienić mu zdolność na możliwość dobierania karty za każdym razem gdy przeciwnik jakąś kartę odrzuca z ręki...?

_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
decado
Sierżant


Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 190

PostWysłany: Pią Maj 21, 2010 2:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Marqwitch, mam krótkie pytanie. Czy Ty chłopie sobie jaja robisz?
Jakoś na trzeźwo nie mogę tego wszystkiego strawić...
To jeszcze Dark Eden czy już jesteśmy w alternatywnej karciance o podobnie brzmiącej nazwie? Wink

_________________
Dark Eden Lives Forever Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
noz4
Sierżant


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 171

PostWysłany: Pią Maj 21, 2010 9:10 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Khem. K`woli wyjaśnienia. Marqwitch jako nowicjusz (na forum) może nie wiedzieć że Erich MA zmienioną przez nas (graczy/forumowiczów DE) umiejętność.
Brzmi ona tak: Diuk Erich von Drier może zagrywać bez Fabryki karty ekwipunku każdej Przynależności oraz Wojowników każdej Przynależności, wymagających do wystawienia Fabryki.

Poza tym. Przyjrzałem się nieco hrabinie i hmm...kto wie. W zasadzie to ona jest nawet ciekawa.
No a jeżeli uda Ci się (Marqwitchu) złożyć na nią skuteczną talię to z miejsca wskakujesz na wysoką pozycję naszej małej hierarchii graczy DE Wink Czego oczywiście życzę Ci gorąco.

Pozdrawiam. Smile

_________________
wtf czyli kurde bele
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
crenshaw
Szeregowy


Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 76

PostWysłany: Pią Maj 21, 2010 12:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

noz4 napisał:
Marqwitch jako nowicjusz (na forum) może nie wiedzieć że Erich MA zmienioną przez nas (graczy/forumowiczów DE) umiejętność.
Brzmi ona tak: Diuk Erich von Drier może zagrywać bez Fabryki karty ekwipunku każdej Przynależności oraz Wojowników każdej Przynależności, wymagających do wystawienia Fabryki.
)


Nie forumowiczów i graczy - ja to jawnie bojkotuje i odmowie gry z kims kto bedzie chcial grac Drierem w podany powyzej sposob. Ta zdolnosc dowodcy jest wyssana z palca - jest wzmocniony dwukrotnie i ponadto kradnie oficjalna zdolnosc dowodcy z dodatku. On byl zaplanowany przez tworcow na frajera i niech takim pozostanie - rozmawialem o tym z B.Winterem. Moge sie zgodzic na to, ze Drier wystawia karty wymagajace ekwipunku wszystkich przynaleznosci [rowniez wojownikow bez ambasad] ale potrzebuje fabryki.

Raufta warto zmienic. Np krok odrzucania, jest na samym poczatku jego tury przed dobraniem . Albo odrzuca dowolna ilosc kart. Ankiete mozna zrobic
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
noz4
Sierżant


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 171

PostWysłany: Pią Maj 21, 2010 5:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Nie forumowiczów i graczy - ja to jawnie bojkotuje i odmowie gry z kims kto bedzie chcial grac Drierem w podany powyzej sposob. Ta zdolnosc dowodcy jest wyssana z palca - jest wzmocniony dwukrotnie i ponadto kradnie oficjalna zdolnosc dowodcy z dodatku. On byl zaplanowany przez tworcow na frajera i niech takim pozostanie - rozmawialem o tym z B.Winterem. Moge sie zgodzic na to, ze Drier wystawia karty wymagajace ekwipunku wszystkich przynaleznosci [rowniez wojownikow bez ambasad] ale potrzebuje fabryki.


I to jest wystarczający powód by podjąć nowy wątek na temat tego przywódcy i jego umiejętności.

Zresztą resztę też można by przedyskutować.

Pozdr.

_________________
wtf czyli kurde bele
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
decado
Sierżant


Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 190

PostWysłany: Pią Maj 21, 2010 10:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

crenshaw napisał:

Nie forumowiczów i graczy - ja to jawnie bojkotuje i odmowie gry z kims kto bedzie chcial grac Drierem w podany powyzej sposob.


W takim razie rozumiem, że turnieje takie jak ten w Krakowie olewasz?

noz4 napisał:

3. Działanie Kart:
-Diuk Erich von Drier może zagrywać bez Fabryki karty ekwipunku każdej Przynależności oraz Wojowników każdej Przynależności, wymagających do wystawienia Fabryki.


crenshaw napisał:

Ta zdolnosc dowodcy jest wyssana z palca - jest wzmocniony dwukrotnie i ponadto kradnie oficjalna zdolnosc dowodcy z dodatku.


Dwukrotnie wzmocniony a i tak prawie nikt nim nie gra bo ciężko wygrać fabrykantami. Super, kradnie zdolność wodza z dodatku, który nigdy nie ujrzał światła dziennego. Powiedz mi jakie to ma znaczenie skoro nikt nie gra Genesis?

crenshaw napisał:

On byl zaplanowany przez tworcow na frajera i niech takim pozostanie - rozmawialem o tym z B.Winterem.


Był, zaplanowany. Podobnie jak zaplanowany BYŁ dodatek, nie jeden z resztą. To co planował sobie pan Winter nie ma teraz żadnego znaczenia. To wszystko czas przeszły.
Żaden dodatek się nie ukazał. Nie mamy wodzów na pęczki. Dlatego staramy się ulepszać tych kilku, którzy są nie grywalni. Nikt by tego nie robił gdyby Dark Eden dorobiło się Genesisa, Exodusa i innych dodatków.

Wątek zdolności Driera można wrzucić do poniższego:
http://darkeden.mojeforum.net/temat-vt566.html


crenshaw napisał:

Raufta warto zmienic. Np krok odrzucania, jest na samym poczatku jego tury przed dobraniem . Albo odrzuca dowolna ilosc kart. Ankiete mozna zrobic


Przepraszam bardzo, a po jaką chorobę? Być może on też został zaplanowany na frajera? Ewentualnie zapowiadam bojkot jego nowej zdolności związanej z odrzucaniem - mamy już przecież wysypisko śmieci. Laughing

_________________
Dark Eden Lives Forever Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Marqwitch
Rekrut


Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 23

PostWysłany: Nie Maj 30, 2010 2:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeremiasz napisał:
A ja nie zgodzę się co do Samira... chociaż sam nim nigdy nie grałem, to miałem okazje zagrać przeciw niemu, a grał nim Danek. Talia spisywała się naprawdę świetnie. Może nawet lepiej niż typowa talia z pojazdami na Leitheusserze.

Pojazdy Synów + Bystry + Palankin?

Wolę jednak Leitheussera na ambasadach - daje lepsze ikony do pojazdów.

Jeremiasz napisał:
A co do Friedricha... może zmienić mu zdolność na możliwość odrzucania dowolnej ilości kart a za każdą odrzuconą możliwość dobrania nowej?

Możliwość odrzucania dowolnej ilości kart całkowicie wystarczy (i jest przydatna, gdy zostaliśmy całkowicie unieruchomieni przez ZALICZKĘ - "dokopać się za wszelką cenę do WYRZECZENIA!"... dokopywać możemy się również w ten sposób do innych przydatnych kart - jak Warsztaty) - nie kombinujmy za dużo.

Jeremiasz napisał:
Albo zmienić mu zdolność na możliwość dobierania karty za każdym razem gdy przeciwnik jakąś kartę odrzuca z ręki...?

To już słabe - jeszcze słabsze niż pierwotna zdolność (nawet jeśli kombowalibyśmy z UTRATĄ POTENCJAŁU). No chyba, że dotyczy również kart odrzucanych przez zagrywanie - wtedy nazwałbym to przegiętym.

noz4 napisał:
Diuk Erich von Drier może zagrywać bez Fabryki karty ekwipunku każdej Przynależności oraz Wojowników każdej Przynależności, wymagających do wystawienia Fabryki.

Taka zmiana to za dużo (samo zagrywanie ekwipunku bez Fabryk wystarczy).

crenshaw napisał:
On byl zaplanowany przez tworcow na frajera i niech takim pozostanie - rozmawialem o tym z B.Winterem.

Myślę, że żadna karta nie powinna być zaplanowana na frajerską - po prostu niektóre nie doczekały się kart wspomagających... nie doczekaliśmy się wielu ekwipunków z symbolami przynależności, nie doczekaliśmy się fabrykantów spod znaku Półksiężyca ani Legionu Ciemności, nie doczekaliśmy się pojazdów Legionu Ciemności, nie doczekaliśmy się żadnych marynarzy od Triady, Półksiężyca czy Synów, miejsc bez taktyki lądowej, Czarów Sztuki ani wielu innych rzeczy...

crenshaw napisał:
Raufta warto zmienic. Np krok odrzucania, jest na samym poczatku jego tury przed dobraniem

W ten sosób jego zdolność będzie słabszą wersją zdolności Husseina, więc nie bardzo.

decado napisał:
prawie nikt nim nie gra bo ciężko wygrać fabrykantami
No tak - ze wszystkich 6 tylko dwaj są grywalni.

Trzeba zauważyć, że większość przywódców zawiera w sobie jakąś kartę (miejsce, dołączoną intrygę lub zagrywaną co turę intrygę - zawsze za darmo), która nie pobiera ani nie produkuje żadnych ikon i której nie można odrzucić ani skontrować - można ją jedynie chwilowo unieszkodliwić (ZAMACHEM STANU lub MELANCHOLIĄ). Jeśli mamy wybierać najlepszego przywódcę, musimy najpierw zobaczyć, który posiada najlepszy 'wpisany' atut (lub oryginalną zdolność)... następnie patrzymy, jakimi ikonami przywódca dysponuje i jak one współgrają z jego zdolnością.

-KOMMENDANT LEITHEUSSER posiada pod sobą WARSZTAT
-DIUK ERICH VON DRIER (THE GREAT) posiada pod sobą MAGAZYN Z ZAOPATRZENIEM (szał)
-HRABINA ALEXANDRA SPETZ posiada w miarę oryginalną zdolność - co prawda podobnie działają już NADEJŚCIE VALPURGIUSA i NOTRE DAME, ale Alex jest o tyle fajna, że jej zdolność nie działa na przynależność, lecz na typ wojowników
-DIUK FRIEDRICH RAUFT posiada lekko zmodyfikowane WYSYPISKO ŚMIECI (nie ponosimy opłat, ale odrzucamy tylko jedną dodatkową kartę)

-MONTAGNE rzuca co turę delikatnie osłabioną EUREKĘ (może i common, ale jest to dość silna karta, którą anihiluje się po użyciu)
-SERENNEL ma oryginalną zdolność (choć przypomina osłabiony SKŁAD PREFABRYKATÓW)
-ASTINOU też, ale jego jest o wiele mniej przydatna
-VERAGE posiada swoją budkę z hot-dogami, czyli TAWERNĘ

-ABDUL posiada pod sobą STAJNIE
-SAMIR posiada bardzo oryginalną zdolność (wszystkie ambasady, ale tylko na wojowników uważanych za pojazdy)
-HUSSEIN posiada DOBROBYT (każdy wie, co to za karta)
-ALI posiada ograniczone ZNAJOMOŚCI (kupi dzięki nim wyłącznie tańszą ŻW, ale inne ikony zasobów rzadko mają znaczenie u Rogalików)

-JONAH posiada bardzo osłabione combo SILOS + PUNKT HANDLOWY
-CAIN rzuca co turę osłabiony BLITZKRIEG (nie dość, że to uncommon, to jeszcze jest anihilowany po użyciu - jedna z mocniejszych intryg)
-JOSEF posiada dość oryginalną zdolność - na dłuższą metę można powiedzieć, że jest podobna do działania SKŁADU
-ELIJAH posiada najoryginalniejszą zdolność w całej grze

-ANCYRITE rozdaje swym wojownikom MROCZNE BŁOGOSŁAWIEŃSTWO w dowolnej ilości
-MARCUS posiada ambasadę Rasputina
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
decado
Sierżant


Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 190

PostWysłany: Nie Maj 30, 2010 12:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Marqwitch napisał:
Pojazdy Synów + Bystry + Palankin?

Wolę jednak Leitheussera na ambasadach - daje lepsze ikony do pojazdów.



Proponuję spróbować też: wózki + płaszczki + łzy + prorocy + nasza wola. Ładnie się tym wymiata...

Marqwitch napisał:

Możliwość odrzucania dowolnej ilości kart całkowicie wystarczy (i jest przydatna, gdy zostaliśmy całkowicie unieruchomieni przez ZALICZKĘ - "dokopać się za wszelką cenę do WYRZECZENIA!"... dokopywać możemy się również w ten sposób do innych przydatnych kart - jak Warsztaty) - nie kombinujmy za dużo.


Z tym "całkowicie wystarczy" to ja bym się nie zgodził ale przynajmniej lepsze to niż oryginalna zdolność...

noz4 napisał:
Diuk Erich von Drier może zagrywać bez Fabryki karty ekwipunku każdej Przynależności oraz Wojowników każdej Przynależności, wymagających do wystawienia Fabryki.

Marqwitch napisał:
Taka zmiana to za dużo (samo zagrywanie ekwipunku bez Fabryk wystarczy).


To bardzo ciekawe co piszesz skoro za chwilę zaprzeczasz sam sobie...

decado napisał:
prawie nikt nim nie gra bo ciężko wygrać fabrykantami

Marqwitch napisał:
No tak - ze wszystkich 6 tylko dwaj są grywalni.


Wychodzi na to, że taka zmiana to żadne "za dużo". Drier nadal jest cienki bolek tyle, że staje się grywalny czego nie można o nim powiedzieć w oryginalnej wersji.

Nie wiem dlaczego tak Was kłuje jego nowa zdolność (opcjonalna do tego). Jeszcze nikt zmienionym Drierem nie wygrał żadnej batalii. Ba, śmiem twierdzić, że żaden z Was tak go krytykujących nie miał okazji zmierzyć się z owym wodzem albo go samemu poprowadzić.

Marqwitch napisał:
Myślę, że żadna karta nie powinna być zaplanowana na frajerską - po prostu niektóre nie doczekały się kart wspomagających... nie doczekaliśmy się wielu ekwipunków z symbolami przynależności, nie doczekaliśmy się fabrykantów spod znaku Półksiężyca ani Legionu Ciemności, nie doczekaliśmy się pojazdów Legionu Ciemności, nie doczekaliśmy się żadnych marynarzy od Triady, Półksiężyca czy Synów, miejsc bez taktyki lądowej, Czarów Sztuki ani wielu innych rzeczy...


Amen.

Marqwitch napisał:

Jeśli mamy wybierać najlepszego przywódcę, musimy najpierw zobaczyć, który posiada najlepszy 'wpisany' atut (lub oryginalną zdolność)... następnie patrzymy, jakimi ikonami przywódca dysponuje i jak one współgrają z jego zdolnością.


Najlepszy przywódca to ten, który wygrywa na polu bitwy Cool

_________________
Dark Eden Lives Forever Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Marqwitch
Rekrut


Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 23

PostWysłany: Nie Maj 30, 2010 2:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

decado napisał:
Proponuję spróbować też: wózki + płaszczki + łzy + prorocy + nasza wola. Ładnie się tym wymiata...

Na VEROUNIST nie działa niestety NASZA WOLA...

decado napisał:
To bardzo ciekawe co piszesz skoro za chwilę zaprzeczasz sam sobie...

Wychodzi na to, że taka zmiana to żadne "za dużo".

Ale tu nie chodzi o to, że możliwość zagrywania jednego dodatkowego ekwipunku i 6 (raczej słabych) wojowników sprawia, że Erich staje się nagle przegięty. Po prostu to za dużo zdolności na jednej karcie - kojarzy się z Genesis, do którego nie mam najlepszego stosunku.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Świat Mrocznego Raju - World of Dark Eden Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum