Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden
Forum fanów karcianki Dark Eden
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karty Unikatowe + Problemy w Pracy/Unieruchomiony
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cormak
Kapitan


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 275

PostWysłany: Nie Gru 20, 2009 9:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale trzeba pamiętać, jak długi i łatwy do zastopowania łańcuszek prowadzi do zagrania tej karty.

Ostatnio dziobak mocno testuje wszystkie sabotaże i różne kombinacje dowódców z nimi.. i powiem szczerze na jakieś 5 czy 6 gier udało mu się to tylko raz, już pomijając fakt, że w większości gier nie zagrał ani jednego sabotażu.
Tak jak wcześniej pisałem, łańcuszek jest zbyt długi i zbyt łatwy do zastopowania by można było mówić o tym że ta karta jest za mocna nawet gdybyśmy przyjęli wersję, ze następnego Notre nie można wystawic.

////////// problemy + skarbiec ///////
Dzisiaj wyszła kolejna sprawa z problemami..
A jak rozwiązać sytuację w której w składzie znajdowała się określona a ilość kart i zostały na niego zagrane problemy ?

_________________
We do not choose War, the War chose Us!
For the Horde!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
yurand
Szeregowy


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 97

PostWysłany: Nie Gru 20, 2009 9:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Problemy + Skarbiec - byłbym za rozwiązaniem najprostszym z możliwych:
- karty ze Składu lądują na stosie kart odrzuconych,
- w momencie zagrania Problemów nie można ze Składu zagrywać żadnych kart (nawet tych w dowolnym momencie, żeby zapobiec ich odrzuceniu), no chyba że ktoś ma na Składzie Przemyśla, którego rzuci na Problemy.

_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pon Gru 21, 2009 8:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przychylam się do interpretacji yuranda.
Cormak, namawiam Was, żebyście przetestowali kartę wymyśloną tu:
http://darkeden.mojeforum.net/temat-vt564.html
Dołączaną, która umożliwia od razu zagranie sabotaży. Przetestujecie czy to nie przegięcie Wink
Bo sabotaże zwykłą drogą, to faktycznie lipa z chrzanem.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KNOX
Sierżant


Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 149

PostWysłany: Pon Gru 21, 2009 8:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

unieruchoniony+bractwo/megocorp & problemy vs. skład:
Jestem jak najbardziej za.

Co do problemów+notre. Tak sobie przestudiowałem napisy na rozkminianych kartach i takie wyciągnąłem wnioski:
Na pewno wiadomo, że nazwa karty nie jest zdolnością specjalną. Z tego powodu nie można by zagrać drugiego notre bo unikatowość zabrania duplikacji kart o jednakowej nazwie. Ale jest jedno "ale"! Otóż Problemy blokują jakiekolwiek działania na swojej "ofierze", a co w tym wszystkim najważniejsze trzeba odwrócić miejsce. No właśnie. Odwrócona karta to takie nie wiadomo co i można sobie przecież zapomnieć co to było i w ogóle nie ma żadnych własności. Zatem KOMPLETNIE niczym nie różni się od każdego innego miejsca potraktowanego Problemami. Wnioskuję więc, że traci wszystkie swoje zdolności, własności i nazwę też (bo jej nawet nie widać).
Drugim argumentem powinien być balans. Uważam, że przegięte jest zablokowanie drugiego Notre, zwłaszcza że to działanie nieodwracalne i stałe. Unieruchomionego można ubić Wyrzeczeniem, a tu nie ma żadnej opcji.
Wydaje mi się, że napisy dużymi literami na początku nie podchodzą pod Zdolność Specjalną, a jest to Miano Karty (card designation). Bo nie może być, żeby np. Wojownik tracił "zdolność" bycia piechotą czy jazdą. Z drugiej strony zawsze graliśmy tak, że można było od razu najeżdżać Odcięte Niepozorne. Więc myślę, żeby ustalić jakąś wersję umowną, bo nie ma zbyt dużo spornych przypadków.

Komórka wywrotowa:
Ja bym tam dał limit jeden Sabotaż na turę.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jeremiasz
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 975

PostWysłany: Wto Gru 22, 2009 9:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli dobrze kojarzę, to my gramy tak, że miejsce NIEPOZORNE nie może być najechane nawet jeśli jest odcięte gdy w tej krainie znajdują się inne miejsca.
_________________
http://wydrukionline.com.pl



http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stawik
Generał


Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 1422

PostWysłany: Pią Mar 26, 2010 8:18 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po ponownym przeanalizowaniu wątku doszedłem do następujących wniosków:
- Unieruchomiony, to w ogóle nie ta bajka. Pisze na nim, że wojownik nie może używać swojej zdolności, a nie, że ich nie dostarcza. Więc unieruchomiona Indygo jest nadal Indygo z jej full możliwościami, tyle że przybita do skały niby Prometeusz
- Problemy w pracy całkowicie wyłączają miejsce z gry, z jego pierwotnej charakterystyki zostaje jedynie Liczba Sąsiadów. Przestaje być Unikatowe czy Niepozorne.
- Ergo special abilities=text box. I nie ma co z tego robić wielkiego halo, bo Problemy w Pracy i Melancholia to jedyne karty wyłączające zdolności karty. Żaden wojownik więc nijak nie przestanie być Jazdą.

No i Jeremiaszu, na pewno można najechać odcięte Niepozorne. Straciło Linię Dostawczą i nie może korzystać ze swojej zdolności.

_________________

Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dark Eden - Forum fanów karcianki Dark Eden Strona Główna -> Zasady - Rules Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum