Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jeremiasz Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 975
|
Wysłany: Czw Paź 12, 2006 6:10 pm Temat postu: |
|
|
A ja jednak mysle ze mianke mozna zagrac na wojaka ktory byl raz juz przenoszony w kroku "wykonywanie akcji". inaczej ta karta byla by bez sensu. Ona jest po to zeby przeszkadzac... a nie po to zeby zastanawiac sie jak wlasciwie ja interpretowac. Pozatym mysle ze nie jest tak znowu super. A przez motywacja czy wojna blyskawiczna tez sa zajebiste jako karty uncommon co nie? jest duzo zajebistych uncommonow, duzo lepszych niz wiele rarow... wiec niech i zmianka bedzie _________________ http://wydrukionline.com.pl
http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
Stawik Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 1422
|
Wysłany: Czw Paź 12, 2006 7:56 pm Temat postu: |
|
|
Nie taka znowu porażka. I Zmianka dupa, kiedy luda kupa. Może mi cofnąć i 7 wojowników, co z tego, jak on do obrony ma 1go, a ja 10 w ataku?
Zmianka działa, jak działa, taki jej urok. Zdrajcę też można próbować uwalić, np. zinterpretować, że działa tylko wtedy jak jest koniunkcja Marsa z Jowiszem... _________________
Czekaj, czekaj, Przewaga taktyczna!
Ach, marsza?kiem by?.... |
|
Powrót do góry |
|
|
Dungal Generał
Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 634
|
Wysłany: Pią Paź 13, 2006 1:50 am Temat postu: |
|
|
damajek napisał: | A w którym momencie wiadomo, że zawodnik dostał w pape??
Przecież nie wycofasz zmianką zawodnika jak będziesz z nim wygrywał?? |
Ostatni etap Walki- Roztrzyganie. Jak już sie roztrzygnie jest martwy- o to mi chodziło.
A tak wogóle to stwierdziłem, że Zmianka jest kozacka- pamiętasz Jeremiasz jak Ci ostatnio nią najazdy utrudniałem? |
|
Powrót do góry |
|
|
damajek Sierżant
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 145
|
Wysłany: Pią Paź 13, 2006 12:42 pm Temat postu: |
|
|
Zmianka to jest dobra karta - i wcale nie ma z nią problemu - tak się wydaje mi i moim kumplom z którymi gramy. Przenosić możesz nawet i dziesięć razy tam i z powrotem w jednej kolejce wojaka jeśli masz na tyle zmian. Dlatego to jest karta przeciw tym, którzy jak widzą otwarte dojście do wiochy przeciwnika zaraz go najeżdżają nie zwracając uwagi na to, że stoi ktoś jeszcze żywy z przodu. Ta karta pozwala zapobiegać nawet najazdowi.
Jeśli ktoś twierdzi, że nie wolno przenosić jak już raz ktoś został przeniesiony - to niech powie gdzie to jest napisane?? Ja sobie takiego ograniczenia nie przypominam. Tak samo z trenerem. Może przenieść z jednego miejsca do drugiego i nie ma nic na karcie, że jeśli już w danej kolejce ten woj był przenoszony to już jest nie do ruszenia.
Zmianka rządzi!! |
|
Powrót do góry |
|
|
KNOX Sierżant
Dołączył: 27 Wrz 2006 Posty: 149
|
Wysłany: Pią Paź 13, 2006 1:06 pm Temat postu: |
|
|
no wlasnie napisane w instrukcji przy przenoszeniu. zreszta przeczytaj jeszcze raz poczatek tematu zeby zrozumiec o co mi chodzi.
Cytat: | Może mi cofnąć i 7 wojowników, co z tego, jak on do obrony ma 1go, a ja 10 w ataku? |
mysle ze nie dal bys rady wystawic 10 wojow. rozrzucil by ci ich zmiankami i wykonczyl pojedynczo. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dungal Generał
Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 634
|
Wysłany: Pią Paź 13, 2006 1:12 pm Temat postu: |
|
|
damajek ma rację- po to jest zmianka. A co do instrukcji to wiadomo, ze wpierw interpretuje się to co jest napisane na kartach a potem to co wyjaśnione w instrukcji.
Po to są Intrygi i tak ta gra zosatła stworzona- żeby nie trzymać się twardo zasad z instrukcji tylko, żeby efekywnie (i efektownie ) wykorzystywać potencjał gry ze wszystkimi jej combosami. _________________ Temu dzid? ! |
|
Powrót do góry |
|
|
Jeremiasz Generał
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 975
|
Wysłany: Pią Paź 13, 2006 6:41 pm Temat postu: |
|
|
Dungal napisał: |
Po to są Intrygi i tak ta gra zosatła stworzona- żeby nie trzymać się twardo zasad z instrukcji tylko, żeby efekywnie (i efektownie ) wykorzystywać potencjał gry ze wszystkimi jej combosami. |
I to mowisz ty Dungla ktory w temacie templrsow i notre tak twardo trzymasz sie tego co jest napisane w instrukcji _________________ http://wydrukionline.com.pl
http://darkeden.pl, http://grafik.gda.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
Dungal Generał
Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 634
|
Wysłany: Pią Paź 13, 2006 6:47 pm Temat postu: |
|
|
Jeremiasz napisał: | Dungal napisał: |
Po to są Intrygi i tak ta gra zosatła stworzona- żeby nie trzymać się twardo zasad z instrukcji tylko, żeby efekywnie (i efektownie ) wykorzystywać potencjał gry ze wszystkimi jej combosami. |
I to mowisz ty Dungla ktory w temacie templrsow i notre tak twardo trzymasz sie tego co jest napisane w instrukcji |
Chyba po to jest forum, żeby rozwiązywać sporne sytuacje- doszedłem do pewnych wniosków i zgodziłem się z Templarsami w 100%
Po prostu nie lubię niejasnych sytuacji i naciagania zasad. A mając na myśli moją wypowiedź chodziło mi o właściwe wykorzystanie jej potencjału. _________________ Temu dzid? ! |
|
Powrót do góry |
|
|
Privian Sierżant
Dołączył: 25 Wrz 2006 Posty: 230
|
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 8:45 am Temat postu: |
|
|
Musle ze Dungal ma racje instrukacja to jedeno ale to co pisze na kartach jest warzniejsze. _________________ Skowyt si? Zbli?a!!!
-----------------------
Plan Your Escap!!!
www.grafik.gda.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
|