Autor |
Wiadomość |
Dungal |
Wysłany: Pon Paź 04, 2010 11:02 am Temat postu: |
|
Ok, upierać się przy tym nie będę, chciałem tylko potwierdzenia, czekam też na opinie innych, chociaż Twoje słowa mnie Jeremiaszu przekonują.
Nie mniej, ubolewam, że zapomnieli w Genesis o potężniejszym Czarodzieju. Gdyby nie znajomy Seba, z podstawki, koszt tego zaklęcia byłby przegięciem. |
|
|
Jeremiasz |
Wysłany: Nie Paź 03, 2010 10:04 pm Temat postu: Re: Problem z najpotężniejszym Zaklęciem Sztuki |
|
Dungal napisał: |
Jedynie Sebastian Crenshaw (WB 7) z podstawki (!) jest w stanie rzucić to zaklęcie ale tylko gdy mamy w swojej krainie Ścianę Płaczu, która zwiększa Moc Czarodziei o 3.
|
To zaklęcie jest potężne i nie każdy może je rzucić. Dlatego właśnie ma ono moc 10.
A wyłożenie Sebastiana i Ściany płaczu znowu takie trudne nie jest.
Myślę, że właśnie o to chodzi, aby nie było to zaklęcie który możemy zbyt często zobaczyć w grze.
Dungal napisał: |
I teraz moim zdaniem mały paradoks:
otóż lepszy do tego zadania jest Wolverine z Capitolu (WB 8 ). Tylko trzeba wyłożyć wpierw trzy miejsca:
- "Komitet Doradczy Bractwa" który robi z wojowników Kartelu Czarodziei, gdzie ich Moc równa jest od razu ich WB.
- "Katedrę Bractwa"- żeby wyłożyć Ścianę Płaczu
- "Ścianę Płaczu" - żeby nasi Czarodzieje mieli Moc (bazowe WB) zwiększoną o 3
|
Skoro trzeba wyłożyć aż trzy miejsca aby Wolverine mógł użyć tego zaklęcia to znaczy, że wcale nie jest on lepszy do tego. |
|
|
Dungal |
Wysłany: Sob Paź 02, 2010 6:40 pm Temat postu: Problem z najpotężniejszym Zaklęciem Sztuki |
|
Chodzi o kartę "Sąd Boży".
Jak wiadomo, żeby rzucić zaklęcie sztuki trzeba być Czarodziejem i mieć większą lub równą Moc (która równa bazowemu WB) od Mocy zaklęcia.
Moc zaklęcia Sądu Bożego wynosi 10.
Jedynie Sebastian Crenshaw (WB 7) z podstawki (!) jest w stanie rzucić to zaklęcie ale tylko gdy mamy w swojej krainie Ścianę Płaczu, która zwiększa Moc Czarodziei o 3.
I teraz moim zdaniem mały paradoks:
otóż lepszy do tego zadania jest Wolverine z Capitolu (WB 8 ). Tylko trzeba wyłożyć wpierw trzy miejsca:
- "Komitet Doradczy Bractwa" który robi z wojowników Kartelu Czarodziei, gdzie ich Moc równa jest od razu ich WB.
- "Katedrę Bractwa"- żeby wyłożyć Ścianę Płaczu
- "Ścianę Płaczu" - żeby nasi Czarodzieje mieli Moc (bazowe WB) zwiększoną o 3
_______________________________________________________
Ok wiem, że Sąd Boży to konkretna karta, a dzięki combosowi z Intrygą "Wolni od grzechu" jest to lepsze od Plagi, ale rzucenie tego zaklęcia jest prawie tak trudne jak zastosowanie Sabotaży (Crenshaw jest Unikatem), a bzdurą dla mnie jest, że Wolverine z Capitolu, którego możemy mieć 5 w talii, lepszy jest od unikatowego Czarodzieja z Bractwa.
Czyżby niedopatrzenie twórców gry?
Uważam, że powinniśmy stworzyć Intrygę zwiększającą tymczasowo Moc Czarodzieja, choćby na zasadzie Przewagi Taktycznej (jeżeli chodzi o WB), ale tylko dla Czarodziei Bractwa.
Bo obniżać Mocy zaklęcia Sądu Bożego nie ma co, bo byłoby to przegięciem.
Jak to widzicie? |
|
|